10 malenkosti, s katerimi boste izboljšali svoje zdravje v manj kot minuti!

11. avgust 2021
Profimedia

Skrbeti za svoje fizično in mentalno zdravje zna biti naporno in časovno zahtevno. Za vas imamo nekaj malenkosti, ki jih za svoje zdravje lahko storite že danes, potrebujete pa le nekaj minut.

Zdrav način življenja je postal ideal h kateremu težimo vsi, da pa bi briljirali prav na vsakem področju svojega zdravja, bi nam vzela veliko časa. Da bi vsak dan naredili trening, si pripravili vsak obrok zdrav, meditirali in sledili svoji jutranji in večerni beauty rutini, bi vam najbrž zmanjkalo časa za karkoli drugega v življenju.

Vendar živeti zdravo življenje ne pomeni samo slediti nekim smernicam. Za pravo zdravo življenje je predvsem potrebno slediti malim navadam, ki jih postopoma vnesete v svoje življenje, ki imajo na koncu velik vpliv. Številni strokovnjaki so za Woman’s health zbrali nekaj napotkov, kako skrbeti za svoje zdravje z navadami, ki vam vzamejo zgolj minuto na dan.

Uporabljajte nitko za zobe

Uporabljanje nitke za zobe se najbrž zdi kot nepotreben korak, po tem ko ste si že umili zobe. A strokovnjaki se strinjajo, da že eno minutno čiščenje zob pomaga pri preprečevanju zobne gnilobe. Morda boste prvič malce nespretni, a po nekaj dneh se boste navadili in vam ne bo vzelo več kot minuto.

Profimedia

Kozarec vode, ko vstanete

Vemo že, da je redno pitje vode zelo pomembno, vendar lahko konstantno opominjanje na pitje vode postane naporno. Odličen trik za ponovno hidracijo organizma je, da spijete kozarec vode takoj, ko se prebudite. Kozarec vode spijte pred kavo in videli boste, kako vas kozarec hladne tekočine prebudi v trenutku.

Delajte premore, ko jeste

Ko sedete k obroku in začnete jesti, si razdelite obrok na dva dela. Ko pojeste prvi del, naredite kratek premor. Premor vam bo pomagal oceniti kako siti ste in vam omogočil boljši nadzor nad količino hrane, ki jo pojeste.

Profimedia

Skuhajte si šalico zelenega čaja

Številne vrste zelenega čaja so pripravljene na pitje že po eni minuti. Zeleni čaj ima številne blagodejne učinke, nedavna raziskava pa je pokazala, da pitje zelenega čaja vsaj trikrat na teden zmanjša tveganje za srčne bolezni za kar 25 odstotkov.

Čas za kratek šprint

Če mislite, da morate vsak dan teči vsaj pol ure za boljše počutje, se motite. Raziskave kažejo, da je že samo minuta teka na dan dovolj za bolj zdrave in močnejše kosti – še posebej za ženske v menopavzi. Soavtorica raziskave, Victoria Stiles navaja, da lahko že samo minuta teka na dan povrne štiri leta propadanja kosti. Prepričani smo, da premorete vsaj minuto teka na dan.

Profimedia

Tecite po stopnicah

Da ni nujno, da je telovadba dolga in naporna, se strinjajo vsi strokovnjaki, ki so v raziskavi leta 2019 potrdili, da hitro povzpetje po 60ih stopnicah v 20ih sekundah, trikrat na dan, tri dni v tednu, izboljša fizično pripravljenost za 5 odstotkov. Morda ta sprememba sicer zveni kot zelo majhna, a vsaka sprememba fizične aktivnosti doprinese k preprečevanju kardiovaskularnih bolezni.

Znižajte temperaturo prostora

Kvaliteten spanec je ključ do dobrega zdravja, a da izkoristite vse koristi dobrega spanca, je koristno tudi, da znižate temperaturo v spalnici. Avtor knjige ‘The sleep solution’, Christoper Winter svetuje, da preden se odpravimo spat, znižamo temperaturo v spalnici za nekaj stopinj. Kadar spimo pri nižjih temperaturah, je manj možnosti, da se bomo prebujali ali nemirno spali.

Profimedia

Zatemnjene luči za boljši spanec

Ko zaide sonce, bi se morale zatemniti tudi močne luči po stanovanju, svetuj Winter. Ko zaide sonce, poskušajte zmanjšati svetlobo doma, da pospešite proizvajanje melatonina v telesu, hormon, ki j zaslužen za občutek zaspanosti. Z več melatonina v telesu boste hitreje in mirneje zaspali.

Edina dnevna krema, ki jo potrebujete

Če še niste razvili svoj jutranje beauty rutine in imate občutek, da nimate časa za to vsako jutro, je čas, da to skrajšate na eno minuto. Lahko preskočite serume in losjone, a nikakor ne preskočite kreme z zaščitnim faktorjem. Ta krema vam bo pomagala pri ohranjanju mladostnega videza in vas varovala pred sevanjem sončnih žarkov.

Vzemite si minuto za psihično zdravje

Mentalno zdravje je ravno tako pomembno, kot fizično, a ga vseeno pogosto zanemarjamo. Poskusite si vsak dan vzeti vsaj minuto odmora. Globoko dihajte in pokusite biti res prisotni v trenutku. Osredotočite se na dihanje in pozabite na vse ostale skrbi v tej minuti. Zagotovo se boste počutili bolje, vaše težave pa se bodo zdele manjše.

Prispevek je bil objavljen na miss7.

New Report

Close