10 živil za zajtrk, po katerih boste siti do kosila

24. februar 2022
Foto: Pexels

Te sestavine vam bodo omogočile, da boste za zajtrk dobili dovolj energije in boste siti do kosila.

Ko boste naslednjič odšli od doma brez zajtrka, se spomnite tega: preskakovanje tega pomembnega obroka lahko povzroči prenajedanje kasneje v dnevu.

Zajtrk je zelo pomemben obrok – lahko vam polepša ali pa pokvari dan. Zato je pomembno, da imate zajtrk, ki je poln beljakovin in vlaknin, a hkrati tudi zdravih ogljikovih hidratov.

Ovseni kosmiči

Ta zajtrk je bogat z zdravimi ogljikovimi hidrati. Oves vsebuje beta-glukan, vrsto vlaknin, ki je ob rednem uživanju dobra za zniževanje holesterola. Bogata je tudi z omega 3 kislinami, folati in kalijem.

Za bolj okusne ovsene kosmiče lahko dodate banano ali jo skuhate z nekaj mleka in dodate cimet, nekaj medu in arašidovega masla.

Foto: Profimedia

Grški jogurt

Jogurt, zlasti grški, je odličen vir beljakovin. Ta kremasti jogurt je poln kalija in beljakovin, zaradi česa se boste počutili siti vse jutro. Izberite naravni grški jogurt in mu dodajte različno sadje.

Grenivke

Grenivke so se uvrstile na seznam zdravih zajtrkov zaradi dejstva, da blagodejno vplivajo na raven sladkorja v krvi. So hidrantne in polne antioksidantov, ki krepijo imunost.

Banane

Nobeno sadje ne more doseči take priljubljenosti, kot jo imajo banane. So vir zdravih ogljikovih hidratov in zagotavljajo dolgoročen občutek sitosti. Lahko jih jeste same, jih narežete v kosmiče, naredite smoothie, spečete bananine palačinke in še marsikaj, možnosti je neskončno.

Mandljevo maslo

Če ste se pred kratkim odločili spremeniti svojo prehrano v vegetarijansko ali celo vegansko ali pa preprosto ne jeste jajc in mlečnih izdelkov, je mandljevo maslo odličen vir beljakovin. Najboljše je, če ga namažete na banano ali kos jabolka.

Foto: Pexels

Jajca

Čeprav so jajca živilo, o katerem se zaradi holesterola pojavljajo dvomi, so nove raziskave pokazale, da za to ni razloga. Včasih je veljalo, da z jajci ne smete pretiravati zaradi holesterola, ki ga vsebuje rumenjak, vendar so nove raziskave pokazale, da holesterol iz hrane na holesterol v krvi vpliva veliko manj, kot so prej mislili.

Zato lahko brez skrbi “razbijete” dve jajčki na dan in v njih uživate.

Jagode

Jagode, borovnice, maline in drugo jagodičevje, bodisi zamrznjeno ali sveže, zagotavlja veliko antioksidantov. Nekatere študije so pokazale, da lahko uživanje borovnic močno izboljša spomin in motorične sposobnosti ter celo krvni tlak in presnovo.

Jagode pa so odlične tudi za srce. Pest jagod vsebuje dnevni priporočeni vnos vitamina C, folne kisline in vlaknin.

Foto: Pexels

Kava in čaj

Pitje kave je povezano z manjšim tveganjem za številne bolezni, kot sta sladkorna bolezen in rak prostate. Raziskovalci verjamejo, da je kombinacija kofeina in antioksidantov odgovorna za te zdravstvene koristi. Seveda, če v kavo daste stepeno smetano in sladkor, boste potencialno izbrisali njene koristi.

Če ne pijete kave, je čaj odlična alternativa za vas. Odžejal vas bo bolj kot kava, čaji pa vsebujejo tudi antioksidante. Raziskovalci verjamejo, da lahko pitje petih skodelic čaja na dan pomaga človeškemu metabolizmu pri čiščenju in izgubi teže.

Kivi

Kivi je poln hranilnih snovi in ​​vitaminov. Je tudi dober vir kalija in ga vsebuje več kot banane. Vsebuje tudi veliko količino folata in cinka, fitohranil, kot sta lutein in vitamin K. Koža kivija, pa tudi meso, vsebujeta visoko koncentracijo hranil, predvsem vlaknin in vitamina E.

Foto: Pexels

Pomarančni in brusnični sok

Pomarančni sok je klasična pijača za zajtrk in tudi ena najboljših. Seveda ne govorimo o pomarančnem soku, kupljenem v trgovini v tetrapaku, ki vsebuje različna barvila in sladkorje. Govorimo o sveže iztisnjenem soku brez dodatnih sladil, ki jih navsezadnje niti ne potrebuje.

Brusnični sok pa vam lahko pomaga omejiti rast bakterij in je najbolj znan po boju proti okužbam sečil. Prav tako spodbuja zdravje srca in ožilja.

Prispevek je bil objavljen na miss7.

New Report

Close