Na splošno je znano dejstvo, da se nizkocenovniki in high street znamke navdihujejo pri vodilnih oblikovalskih hišah, kadar oblikujejo za masovne porabnike (ali porabnice) in na ta pojav so se navadili že tako eni, kot drugi. Tudi mi, potrošniki, ki nimamo najglobjih žepov, a obožujemo trende, čeprav prekopirane, smo navdušeni nad dobrimi posnetki ter oblikovalskimi nadgradnjami še sveže videnih smernic z modnih pist.
Na večno vprašanje, kje se konča navdih in kje začne (spolzko) področje kopiranja, ima odgovor samo zakonodaja, ki ščiti pravice blagovnih znamk. Vsekakor mora biti kopiranje dovolj premeteno, da nizkocenovnikom pravne službe, ki zastopajo zveneča modna imena, ne morejo stopiti na prste. Tu se začne zabava, predvsem za nas, potrošnike, ki lahko beremo Vogue in si želimo nove Dior torbe, v resnici pa kupujemo pri Zari.
V pomladnih kolekcijah nizkocenovnikov boste našle torbe, ki se od znamenitega ‘it’ modela (kateregakoli že) razlikuje samo po majhni razliki v zaponki, ki je obenem logotip znane znamke. Pravzaprav je težko narediti nekaj, česar potrošnice še nismo videle, zato se moda tudi vrača v preteklost in k uspešnicam iz 90. let ter s preloma tisočletja.
High street znamke so se za pomlad 2019 navdihnile tudi pri novi generaciji nišnih in mladih oblikovalskih imen, kot je denimo Staud, ki je med trendseterkami zelo iskan zaradi minimalističnega dizajna ter relativno dostopne cene. Nizkocenovnika Reserved in Mango sta denimo predstavila vsak svoj model, ki se odlično približa estetiki znamke Staud.
Zara je za prihajajoče pomladne dni na police poslala svoje videnje Balenciaginega modela torbe City, več kot le modnega dodatka, saj je torba nadvse prostorna in zato zelo praktična za sodobno poslovno žensko.
Guccijeva prešita torbica modela Marmont je našla cenovno dostopnejšo rešitev v kolekciji znamke Mango. Najnovejšo Gucci torbico, model Tifosa, ki je videti kot miniaturna košarkarska žogica, pa je znamka Reserved malce predelano ponudila v črnem usnju. Mar ni prelepa (in tudi cenovno privlačna)?
Reserved, ki je očitno odličen modni ‘posnemovalec’, je izdelal še svojo različico torbe, kakršno je med odjemalke poslala znamka BOYY, slednja sicer – odvisno od velikosti ter materiala in izdelave – stane od več kot 900 pa tja do preko 1300 evrov (pri Reserved boste plačale manj kot desetino te cene).
Na policah boste našle torbo Reserved (ki je kopija BOYY-a) v črnem usnju in pa v color-block kombinciji rjavega ter črnega usnja, vse druge modele si oglejte na njihovi spletni strani.
Foto: Purseblog, Instagram, blagovne znamke