8 načinov za krepitev las po mnenju strokovnjakov

03. maj 2024

8 načinov za krepitev las po mnenju strokovnjakov

03. maj 2024
Foto: Instagram @maralafontan

8 načinov za krepitev las po mnenju strokovnjakov

03. maj 2024
Foto: Instagram @majamalnar

Večina ljudi se spopada z nekakšnimi težavami glede las. Okrepljeni, gosti, močni in gladki lasje pa njihova jasna želja. Kako to doseči?

Oslabljeni lasje so posledica številnih dejavnikov, od barvnih tretmajev do toplotnega oblikovanja, tudi stresa in hormonskega neravnovesja.

A brez skrbi, po mnenju strokovnjakov obstaja veliko načinov za krepitev las doma.

Foto: Instagram @lydiamillen

Uporabite pravi šampon

Ni vseeno, kakšen šampon izberete, saj je umivanje prvi in pomemben korak v vsaki rutini nege las. “Dobra rutina nege las je ključnega pomena za močne lase,” je za Byrdie dejala Raven Hurtado, frizerka iz Chicaga in dodala, da je “uporaba ustreznega šampona za vaš tip in teksturo las prvi korak k zdravim in bujnim lasem.”

Če se vaši lasje lomijo, so tanki in videti poškodovani, izberite šampon, ki vsebujejo sestavine proti lomljenju las in zaščiti las ter stimulirajo lasišče in aktivirajo mikrocirkulacijo.

Intenzivna nega las

Šampon na žalost ni dovolj, da bodo vaši lasje videti kot iz reklame. Namreč z izdelki za nego las ne vplivamo samo na strukturo las, ampak tudi na lasišče in lasne mešičke, iz katerih rastejo lasje. Redno uporabljajte balzam za vaš tip las, občasno pa tudi regenerativno in krepilno masko, ki zagotavlja zadostno količino vlage v laseh.

Foto: Instagram @maralafontan

Pri uporabi vseh izdelkov za lase bodite pozorni na to, da jih dobro izperete. Z brisačo ne drgnite las agresivno, saj to povzroči lomljenje.

“Odvečno vodo je najbolje iztisniti z brisačo iz mikrovlaken, ki je nežna do las. Pomaga tudi pri zmanjševanju štrlečih las in zapletanja,”

svetuje frizerka.

Učinkoviti tretmaji

V svojo rutino morate vključiti olje, serum ali drugo ciljno usmerjen izdelek za nego las. “Razmislite o uporabi tretmajev za obnovo las, ki pomagajo okrepiti vezi v laseh, ki se pogosto poškodujejo pri toplotnem oblikovanju,” predlaga dr. Aya Ahram, priznana kozmetična in kirurška dermatologinja v ameriškem dermatološkem centru Hudson Dermatology and Laser Surgery.

Vse več strokovnjakov zagovarja uporabo negovalnih olj in izdelkov pred šamponiranjem ter masažo s posebno krtačo za stimuliranje krvnega obtoka lasišča.

Zaščitite lase pred vročino

Čeprav so oblikovalci las ki delujejo na toploto, naši prijatelji pri oblikovanju, pa so sovražniki strukture vaših las. Visoka toplota lase poškoduje in izsuši, zato je pomembno, da pred obdelavo las lase zaščitite. Ker se tega zavedamo, je pomembno, da uporabljamo sredstva za zaščito pred vročino.

Foto: Instagram @lovisabarkman

“Ker toplotna zaščita z izdelki ne blokira vročine v celoti, poskušajte pri pripomočkih za oblikovanje las uporabljati najnižjo možno nastavitev in se izogibajte predolgemu zadrževanju toplote na enem mestu, da bi tako zmanjšali poškodbe,” pojasnjuje dermatologinja.

Izogibajte se tesnim pričeskam

Gladko speti lasje in kitke so čudoviti, vendar morate biti previdni pri tem, kako tesna je vaša pričeska. “Izogibajte se tesnim pričeskam, da zmanjšate lomljenje in napetost lasnih mešičkov,“ priporoča Aya in dodaja, da “to pomaga preprečiti izpadanje las, ki se imenuje vlečna alopecija in se lahko pojavi zaradi ponavljajočih se tesnih pričesk.”

Foto: Pexels

Ne spite z mokrimi lasmi

Četudi imate zaradi spanja z mokrimi lasmi, zjutraj čudovite kodre, se temu izogibajte. Mokri lasje so namreč bolj krhki in nagnjeni k lomljenju.

“Uporabljajte svilene prevleke za vzglavnike, da zmanjšate trenje las med spanjem in tako zaščitite tudi pramene las,” pravi frizerka. Pomaga tudi, da trde elastike zamenjate za svilene ali vsaj bombažne.

Foto: Instagram @negin_mirsalehi

Ustrezna prehrana in dopolnila

Strokovnjaki opozarjajo, da je zdrava uravnotežena prehrana z maščobami in beljakovinami odličen pripomoček pri rasti las, pri čemer so najbolj bistvena hranila za rast in moč las vitamin B, vitamin D, cink, biotin in železo.

Eden izmed prehranskih dodatkov za lase, na katerega prisegajo številne ženske, je tudi kolagen, ki se ga dobi v različnih oblikah od praška do kapsul.

“Ti dodatki lahko pomagajo, vendar če po petih ali šestih mesecih ne opazite rezultatov, vam najverjetneje ne bodo koristili,”

opozarja dermatologinja.

Obenem svetuje, da ne uživate biotina, “saj ni dokazano, da bi pomagal pri rasti las, poleg tega pa lahko spremeni laboratorijske rezultate, na primer laboratorijske rezultate ščitnice, kar lahko privede do napačnih diagnoz.“

V kolikor vsa ta omenjena pravila ne pripomorejo k močnejšim in bolj bujnim lasem, pa je čas, da obiščete dermatologa, saj verjetno razlog tiči nekje drugje.

Avtor
Piše

Katja Štravs

Style. Več novic

New Report

Close