Pitanjce ali dve…
Mi je spet uspelo, da sem pridirkala sem k vam..se minutko ustavim in dirkam naprej.
Odkar imam deficit v kajenju diham kot konj (in to tisti pravi, dirkalni),..jes…samo še malo kondicije manjka, pa bo veselo.
Allora…
Ad 1: Zaaaaaaaaaaaajček, kje si spet? Porca vacca, nič se mi ne javiš? Si odpeketal na severni tečaj al si se s kakšnim polhom spajdašil in odšel na zimsko spanje?
Ad 2: Saško..tisto s Kranjsko Goro je mamljivo do onemoglosti.Podvprašanje se glasi: Avto moram imet svoj? Al maste kakšnega takega na posodo? Ne verjamem, da bi mi moj dragi dovolil, da vzamem družinska kola za svoj gust (ja, porco, potem se bomo pa z skirojem vozili naokoli).
Bi te pa pod zelo resno prosila, da bi me vzel v uk..rada bi en par uric praktične vožnje kar se tiče ledenih ploskev (tudi mokre ali oljnate pridejo v poštev)
Nekaj podobnega so imeli tle (ti že veš kje) čez na parkirišču (ko je bilo prazno)..ampak preden sem se odločila za tovrstvo veselje šolanja je tudi že vse pasalo…skatka..če boš imel kakšnem šnel kurs..se pod resno prijavljam (še vedno mislim, da je možno fiziko prnest okoli, čeprav me moj prepričuje, da ni glih tko)
Ad 3: danes začuda nobenega dela, prebrala sem vse stare izvode časnika Delo..že itak je dan dolg kot sterela božja (če ne verjamete,..poskusite se odvadit kakšne svoje lepe razvadice, pa boste videli, da dneva kar noče bit konec)..še dobro, da se je Saško oglasil, sicer bi se scvrknila od dolgega cajta..
En lep pozdrav..mrzel in burjast z mojga konca (snega še vedno ni..razen tistih pet snežink, ki jih je prinesla burja s hribov…v jok!!)
Cmokaaaaa
Hej, vedve, kaj je zdaj to. Gaia v službi?
Pa tako lepo je zunaj, anede!
Zajček v zelenjavi – kakšni, peteršilj, korenje ??
Vzemi piksno pira, je boljše kot zelenjava!
Zavij se v odejico – eh, se pardonjeram,
zavij se v veliki veliki šal (no, sej je prov
en mal ene odejice, anede) in videla boš,
kako toplo ti bo. Tudi glavo zavij, nič naj ti
ne bo nerodno. Bolje tako, kot da boš vsa
prezebla! In ko bosta šla s pesekom ven,
ozri se tja gori, kjer podnevi sije nekaj drugega,
kot ponoči, ozri se tja v višine in izpusti svoje
hrepenenje …… nameni misel severnici, ki jo
ponese naprej.
Toplo mi je pri srcu, ko pomislim nate, toplo,
ko pomislim, kakšno hrepenenje bi izpustila
v nebo …………
Se zajček vsak večer zavije v en šal veš, ki ga je dobil od nekoga njemu ljubega, ki je želel da zajčka šalček greje. Pa še zelen puloverček bom oblekla ( je tudi topel in lep ) in kavbojke , pa kapo in bundo , pa bom počasi odrajžala čez pol ure :). potem pridem nazaj pogledat če se bo kaj tuki dogajalo, ali ne .
Gajči….
Saj sem že zvezdici napisal, da bo treba enkrat organizirat eno forumsko srečanje z glavno tematiko – rallyjem…
Za šnel kurs ni blema, sam da je žur, bomo že najdli kak makadam in se gonili gor in dol….
Avto….hm, moj predlog (samo kopiram to, kar smo že počeli)
Vzamemo nekaj sam da je, na rent-a-car…vsak bo dal jurja, če nas je ene 10…in zagotovo bo avto full izkoriščen…ker ni, da bi se domov iz srečanj vozili slabe volje zaradi naših sesutih avtkov…
Drugo pa je, tole…o fiziki….
Še nikoli ni noben avto sam od sebe iz ceste skočil, vedno je bila to posledica NAPAKE voznika, ne fizike.
Primer za makadam ali sneg….
Torej….približuješ se DESNEMU ovinku….zapelješ na sredino ceste in ob nezmanjšani hitrosti, sunkovito z volanom cukneš v LEVO, za cca 1/4 obrata volanskega obroča.
Morebitni sopotniki se malček poserjejo, ker mislijo, da bo avto zletel glih kontra, torej levo, s ceste. A ti počakaš, da se avto “poravna”, torej sune, cukne nazaj….takrat ima on svoj “šus” svojo energijo, inercijo…in to izkoristiš tako, da istočasno, v isti stotinki nardiš par reči….z volanom cukneš zdej močno v desno, torej v ovinek, za 1/2 obrata, odvzameš gas in hkrati istočasno pritisneš zavoro in sklopko, ter obenem prestaviš v nižjo. Avto zarjove ku zaklan prasc, zaradi zaviranja in ovzetega plina spredaj “počepne”, kar pomeni, da se sprednje gume zagrabijo v cestišče, primejo, zadaj pa se vzdigne, teža se prenese naprej, zadi postane lahek, ter ga tako, jasno, (ne pozabi vseh prej obrnjenih volanov) odnese pošrek.
Še ko zadek avta odnaša proti robu cestišča, je treba z volanom, tokrat prekleto hitro in konkretno “odmotat” do skrajne točke kontra, spet levo, PO PAMETI dodat gas, ne do konca, ali pač, če je treba, ter tako avto “ujet.
In komaj tu je videt tisto, kar je pri rallyju tako lepo – drsenje avta počez.
Ko se ta energija “sunka” porabi, jasno, avto spet zapleše nazaj, se poravna, in ga je treba spet ujet in usmerit naravnost.
Evola…TO JE FIZIKA.
Vmes je treba pa poslušat še kopilota ki tačas pravi že o dva do tri ovinkih vnaprej!
In potem grem na dirko gledat fante in slišiš folk ku komentira…fuuuuj, mona, to bi še jaz bolje odpeljal…to mo gre res na kurac. Nej provajo, bojo vidli. Evo en način, za se odvadit kajenja :)))))))) edino, malo dražji, ha ha…