Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek KAJ JE KAJ oz. OGLAŠEVANJE !!

KAJ JE KAJ oz. OGLAŠEVANJE !!

Na zabavi zagledaš privlačno žensko preko sobe. Pristopiš k njej in rečeš:
“Živio, sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?”
To je direktni marketing!

Na zabavi zagledaš privlačno žensko preko sobe. Daš prijatelju za pijačo,
da stopi k njej in reče: “Živio, moj prijatelj tam čez je zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?
To je oglaševanje!

Na zabavi zagledaš privlačno žensko preko sobe. Izvrtaš številko njenega
mobitela in jo pokličeš. Najprej malo poklepetata, potem pa rečeš:
“Živio, sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?”
To je tele-marketing!

Na zabavi zagledaš privlačno žensko preko sobe. Pristopiš, izraziš spoštovanje,
jo spomniš na zadnje srečanje, jo spraviš v smeh in dobro voljo, potem pa rečeš:
“Živio, sem zelo dober v postelji. Bi radi preizkusili?”
To je upravljanje odnosov s strankami!

Na zabavi zagledaš privlačno žensko preko sobe. Ona pristopi in reče:
“Živio, slišala sem, da ste zelo dobri v postelji. Rada bi preizkusila!”
To je moč blagovne znamke.

Mariči --------------------------------------------------------------- Danes sem kradla čas. Ne počutim se krive. Srečna sem, ker to še znam. (po R.Kerševanu)

Glede na zadnji odstavek:Čigave blagovne znamke?
😉

Ma, Sp, tvoje, jasn’ , ne de? Ki si, kej dilaš,
še bel pa me zanima, kej misleš………???????????

Mariči --------------------------------------------------------------- Danes sem kradla čas. Ne počutim se krive. Srečna sem, ker to še znam. (po R.Kerševanu)

Sam še na eno stvar mislim,moja draga Mariči!
In na nič drugega!
RTM!
😉

New Report

Close