Mercedes A
Imel sem ga priložnost vozit na treningu varne vožnje v Murski Soboti. Nihče me ne bo prepričal, da je ta mala konzerva vredna svojega denarja. Za ceno motorno najmanjšega in opuljenega A-ja dobite luksuzno opremljenega Megana. Omenit je treba tudi, da je še Clio v notranjosti bolj prostoren, pa se klasificira za en razred vozil nižje. Zaradi dvojnega dna se sedi res 10 cm višje kot v preostalih vozilih, vendar to ne pripomore k bistveno boljši preglednosti. V splošnem povsem povprečno vozilo in nič pretresljivega, razen za tiste, ki hočejo na vsak način imet Mercedesa 😉
Pri nas ga imamo, imajo ga tudi v sosednji ulici in ti povem, da smo oboji nezadovolnji z njim – se non stop kvari – končnike so zamenjali že 3 krat, tudi neko sprednjo polos (ne vem, če sem prav rekla), v glavnem, sami stroški – najbrž moraš imeti srečo, kakšen avto ti dajo. Je pa res, da je pregleden in da si v njem višje, kot v nekem mini kombiju. Pa mičken je in zato ok za parkirat. No če primerjam s vw ali audijem, pa bi bil A na tretjem mestu
Živjo,
strašno slaba preglednost na cesti, pa meni gre malo na živce, ker je tako malo gumbov na armaturni plošči (kljub temu, da naj bi bil za ženske ;). Sicer sem vozila avtomatika (traja, preden se navadiš, da je treba eno nogo stran držat) in je občutek kot pri golf vozičku. Pa absolutno premajhen, da bi bil varen.
LP
Jaz vam moram povedati da sem imel 1 mesec testni avto mercedes A oprema avantgarde – daljša izvedba (vsa možna oprema) enkrat čez vikend mercedes A 140 classic in en vikend mercedes a v barvi F1 McClarna.
Razlika med njimi:
1. mercedes A 140 clasic je dejansko res, kot da bi vozil kangooja, prav tako ni v njem nobenega udobja, neugledni vgrajeni materiali, vse nekaj škriplje, mašina nikamor ne potegne…skratka ena jajca
2. mercedes A F1 v barvi Mclarna- krajša izvedba(vsa možna oprema), počutje je bilo super, pa tudi zlo zmogljiva mašina
3. mercedes A (160ali190) oprema Avantgarde daljša izvedba, pravtako sama vožnja in udobje zelo super, še boljše zaradi daljše izvedbe.
Kot voznika me je pri vseh zelo motila dostopnost ročne zavore, vedno sem si drgnil členke ob plastiki, čeprav imam drobno roko. Pa trdi sedeži, to je pa pač stvar navade in okusa.
Skratka pod 2 in 3 je vožnja in udobje super, če gledamo samo na avto, ne glede na ceno in možnosti okvar….
Nevem, kako morajo nekateri reči, da so ti avti zelo nepregledni, če so pa dejansko veliko bolj pregledni kot ostali avti. Nekdo, ga primerja celo s Cliom., kar je pretiravanje (ali pa zato pretirava, ker si ne more privoščiti kaj več od Clia) To, da se rad kvari, pa verjamem.
Njihov servis AC intercar oz. njihov odnos do strank je pa pod vsako kritiko (dve in edin izkušnji). Glede da oni živijo od strank, ki imajo veliko pod palcem, se ne bi smeli obnašati slabše od servisov ostalih znamk.
Kar se pa tiče primernosti cen, je pa druga zgodba, za toliko denarja, si tudi jaz raje kupim večji in tudi zlo dober avto.
Moram vas razočarat, da nisem tipičen Slovenec, ki zaradi nevoščljivosti kritizira vse, česar si ne more privoščiti. Bajka o lisici in kislem grozdju tu ne drži. Tudi vaša druga predpostavka ne drži, ker (vsaj trenutno) družinski proračun dovoljuje vzdrževanje Lagune in Clia.
Nič ne pretiravam, ko si dovolim primerjat razred A in Clia. Po dimenzijah in motornih zmogljivostih sta skorajda identična, po ceni pa (seveda) ne.
PRIMERJAVA
Clio 1.4 16V : Mercedes A 140L
*************************************
dolžinaךirina×višina :
(3773×1639×1417) : (3776×1719×1589)
_____________________________________
motorne zmogljivosti:
(72kW/6000, 127Nm/3750) : (60kW/5000, 130Nm/3750)
_____________________________________
masa vozila:
1055kg : 1135kg
_____________________________________
prtljažni prostor:
(255/1037l) : (390/1260 l)
Cena:
_____________________________________
2.570.000 SIT : 4.200.000 SIT
Ceni se seveda ob dodajanju dodtane opreme spremenita. Za primer lahko navedem, da Mercedes zahteva doplačilo cca 37.000 SIT za sredinski tritočkovni pas na zadnji klopi, medtem ko je ta pri Renaultu že serijski.
Glede na prostornost mercedesovega prtljažnika se lahko sklepa, da so ob enaki dolžini vozila kabinski centimetri bolj skromno odmerjeni. Višji robovi bočnih šip pa (vsaj meni) dajejo bolj klavstrofobičen občutek.
Sem nadpovprečno velik in z velikostjo v A-ju nisem imel nobenih težav.Všeč mi je višji položaj od ostalih avtomobilov in posledično odličen pregled nad stanjem v prometu,primerjava z Kangujem pa seveda ni mogoča.Kangu je pač dostavni avto ,A pa limuzina.O varnosti govorijo crash testi ,ne velikost.Vozil sem tudi stari tip brez ASD-ja in se mi je kljub temu zdel dovolj stabilen ,pa ne vozim počasi.Cenovno primerjanje A-ja in Cliota pa seveda nima nobenega smisla;to je tako .kot bi primerjal Swatch in Rolex ure.Rolex seveda ni toliko boljši kot je dražji in obe kažeta čas…Vrednost obeh bo pokazal čas;torej za koliko se jih prodaja ,ko sta stara recimo 10 let.
Jernej, če si pozorno prebral, sem povedal da je mercedez A 140 classic eno sranje (imel sem ga dva dni), recimo nekako tako, kot si ga ti opisal. Vendar je čisto nekaj drugega voziti Mercedez A z močnejšo mašino in z vso možno dodatno opremo(druga notranja oprema, ki tudi zelo spremeni počutje v samem avtu). Na avtocesti sem neverjetno zelo hitro in z lahkoto dosegel 180km/h . Tudi vse strme klance je z lahkoto premagoval. Zelo všeč mi je bilo višje sedenje in zelo velika preglednost na vse strani.
Moram reči, da sem kot voznik prav užival cel mesec in to tudi na dopustu v južni dalmaciji, tako, da sem z njim naredil res veliko km in ne samo eno probno vožnjo.
Glede razlike v ceni med Cliom in Mercedezem A je pa Aleš prav lepo povedal. (kaj boš pa rekel za Korejce ali Malezijca, ki je še cenejši od Clia, toda večji in ima še več razne dodatne opreme?)
Saj sem tudi jaz že prej omenil, da tudi jaz raje kupim večji in enako ali celo bolj udoben avto za manj denarja kot pa mercedez A, ki je vreden čez 5 milijonov SIT.
Pri oceni udobnosti in zmogljivosti avta sama cena ne vpliva. Avto je recimo udoben ali ni, ima zmogljivo mašino ali je nima…
In kateri avto bi vzel, če bi z obema imel enake stroške, kot pri nakupu in servisiranju Clio 1.4RT ali Mercedez A 160 avantgarde?
Moja ocena:
1. Merc. A 140 classic: neudoben, prešvoh mašina
2. Merc. A 190 avantgarde: zelo udoben in zelo zmogljiva mašina
p.s.
tudi jaz imam Laguno in sem z njo zaenkrat zelo zadovoljen, že 6 let brez težav
Ravno pravi izraz – klaustrofobičen občutek, še posebej če sediš zadaj, kjer sva sedela eden velik in eden bolj majhen, oba pa sva občutila isto. Ta, ki je vozil je pa izjavil, da ima volan kot nekdaj “fap” – gor nekje pod brado. Ko srečam A-ja se mi zdi, kot da se potniki znotraj tiščijo in da so nekje na nekakšni platformi. Tudi občutka mehkobe kot napr. v francoskih
avtih ni bilo. Pač klasično nemško trd. Tako pravijo moški v naši hiši.