Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Najslabši avtomobili(ali servisi)

Najslabši avtomobili(ali servisi)

Večina ljudi hvali svoj avto(ker jim ponavadi drugo ne preostane),mene pa zanima ,kateri avto in zakaj se vam je najbolj zameril.Meni Ford 1.6 d ,ki me je zaradi napake pri montaži v servisu Šerbinek(edinokrat ,ko sem kakšen avto odpeljal na kao pooblaščeni servis) zezal 1 leto(kuhal ,nikamor šel ,ni vžigal itd) potem pa je en star mehanik ugotovil ,da so bili zamaknjeni zobniki na Bosch črpalki.

************************************************************ # Enaka mnenja so dovoljena...nasprotna tudi ;~) #

Meni se je najbolj zameril Megane Coupe, letnik 1996. Toliko stroškov smo imeli z njim. Najprej je šel akumulator, celo poplave smo imeli v njem, tako da smo ga pol prodali. Moram pa povedat, da je bil 4 leta kar priden in mi ga je bilo žal prodat, ker je bil fuuuullll lep.

Slišal sem za par primerov ,kjer so odpovedali motorji na novih Peugeotih.Ve kdo kaj o tem?

************************************************************ # Enaka mnenja so dovoljena...nasprotna tudi ;~) #

Jaz sem slišala, da se Peugeot 307 full kvari, za druge pa ne. Sama sem imela pred leti 206, ampak sem bila zadovoljna z njim. Je res, da imajo menjalnik kot palico, ampak se nisem pritoževala.

Ej ne me strasit! Jaz pa glih kupujem Peugeot 307 sw!
A to pomen da je najbols da se kr v AMZS vklucim

Jaz imam Peugeot 206 XS 1,6 že skoraj 4 leta, vsakodnevno sem na poti in do danes ni bilo še nikakršne okvare, samo reden servis, kuri pa od 5,9 do 6,5l/100 km. Toliko o Peugeotu.

Moja najslabša izkušnja pa je bila z Renaultom 5, ki sem ga kupila leta 1995. Ne, da mi je avto tako nagajal, ampak še tisto kar je bilo narobe v prvem letu, ko imaš garancijo, mi je dobesedno “požrlo” živce zaradi servisov.
1. PLEŠKO CARS na Brezovici: mi niso hoteli odpraviti okvare (manjše), ker nisem pri njih kupila avta (čeprav to ni pogoj), čeprav so me ob klicu vprašali kje sem avto kupila, pa mi niso rekli, da okvare ne bodo odpravili.
NE PRESTOPIM VEČ NJIHOVEGA PRAGA!!!!

2. KALAN TRADE Medvode: Okvaro so odpravljali in odpravljali, delali kilometre z mojim avtomobilom (v enem dnevu 67 km), napake odpravili niso. Pa so rekli, da imajo sedaj dopust, pa da naj pridem po dopustu (seveda, ko avto ne bi bil več v garanciji,…).
PRAV TAKO NE PRESTOPIM VEČ NJIHOVEGA PRAGA!!!

Napako so mi v eni uri potem odpravili na Renaultovem servisu na Vodovodni.

AMPAK: NIKDAR IN NIKOLI VEČ V ŽIVLJENJU NE BOM IMELA RENAULTA (pa ne zaradi avta kot takega ampak zaradi servisov).

Toliko o mojih izkušnjah in upam, da mi bo moja 206 – ka še dolgo dolgo služila – v kar pa ne dvomim!

Ja ne vem….to so izkušnje mojih kolegov. En moj kolega, ga je imel eno leto in še to bolj na servisu. Lahko pa je le naletel na na napačno serijo. Tudi pri Fiat Puntotih je bila ena serija, ko se je full kvarilo (ma nasploh pri rado pri Puntotih do nekih stikov). Ne vem no, sama se odloči. 🙂 Pa srečno vožnjo.

Proizvajalec ni kriv, ker naredi slab avto (kvari se prej ko v enem letu, kot si napisala), ampak je kriv servis? Mene takšna logika ne prepriča!

Ja kupite nemški avto-razen GOLFA pa boste vidli kaj je avto.Sam švaba mora bit???!

Mi mamo 307 SW eno leto in pol, narejenih ima 40.000 KM in z njim ni blo do sedaj niti enega problema, teča kot urca…

Pri 40.000 pa res ni še čas ,da bi kaj začelo crkovat.Pri 400.000 pa že mogoče…

************************************************************ # Enaka mnenja so dovoljena...nasprotna tudi ;~) #

Sej je tako tudi prav. Sej sem povdarila, da moji kolegi niso imeli neke velike sreče z njim, ampak to še ne pomeni, da je vsak za smeti. 🙂 Srečno vožnjo še naprej!

Kaj boš hvalil “švaba”, tud on crkuje.

Ni slabih avtov, so samo slabi servisi.

P. S: Neuradno od pooblaščenega serviserja: Peugeoti se nenormalno pogosto kvarijo.

Najslabši servis? Za Peugeota je zame Modri lev na Zaloški. Groza! Ko so mi vlomili v avto (v 206), sem ga peljala tja. Vgraditi je bilo potrebno nov display za avtomatsko klimo in spolirati bok, ker so drobci stekla (razbili so zadnjo desno steklo) poškodovali barvo. Okej, to, da displaya ni bilo skoraj 3 tedne, niso krivi oni. Ali pač, saj so servis in prodajalna in bi se lahko malo bolj zmigali. Najbolj me je prizadela njihova šlamparija. Ko sem šla prevzet avto, sem opazila na strehi in boku (avto črne barve) bele pikice. Šef servisa je najprej debelo pogledal, potem pa rekel, da ga naj zapeljem skozi avtopralnico (na njihove stroške). Bele pikice so bile še vedno tam! Sem skoraj znorela. Potem smo se zmenili, da pustim avto tam in da ga bodo do naslednjega dne spolirali. Naslednji dan sem izvedela, da so bile te pikice od polir paste. In kao ni nihče videl. Ali pa so mislili, da bom tiho, ker sem pač ženska in si ne bom upala nič rečt.
No, pridem po avto, pa mi začnejo po 1 km utripat vsi 4 smerniki (žmigovci po domače). Halo??? Nekako mi jih uspe ugasnit, ampak se vseeno še nekajkrat med vožnjo prižgejo. Grem naslednji dan nazaj, povem za težavo, pustim tam ključe in kartico za avtomatiko (al kaj je že). Ga grem iskat popoldan in dobim samo ključe v roke. Kje je moja kartica? Kje je tista kartica, ki jo moraš imeti baje stalno na očeh, da je nihče ne zlorabi (nimam pojma zakaj ampak sigurno je pomembno). Čez 5 minut mi jo prinese in reče, da je bila še vedno v računalniku. ???????

Po teh dogodkih sem zamenjala servis za tistega na Viču, čeprav mi je bil ta na Zaloški dobesedno čez cesto. Kasneje sem celo ugotovila, da so mi tudi rezervni ključ odkodirali in nisem mogla z njim prižgat avta.

Da ne govorim, ko sem kupovala nov avto in je bila takratna akcija pri koncu (206-tk pa skoraj nikjer več), sem ga hitreje kupila, plačala in pripeljala iz Mb v Lj, kot sem dobila njihov klic, da ga imajo na zalogi.

No, črnega poskočnega hudička sem se rešila, zamenjala pa sem tudi proizvajalca. Zamenjala pa sem ga zato, ker je začel pri nizkih obratih crkovat, računalnik na servisu pa ni kazal nobene napake. Pa sem že od dosti ljudi slišala, da so imeli isti problem. Ma, dost je. Sem opravla s Pižojčki.

Ma kaj se tok pritožujete. Kupite japonca pa ne boste nikol nobenga servisa rabili, razen tistih obveznih. Švaba pa ni več kar je bil včasih – sranje.
Za moje pojme najboljši servis za nissan – Krulc v Moravčah.

Ne samo za tvoje pojme – to je pojem servisa.

Do zdaj sem imela samo italijane, pa nikoli nobenih tezav, razen rednih servisov. Sevisi so bili OK, cene zmerne, prijaznost pac pricakovana. Fiate sem servisirala v Ljubljani, odkar imam Alfo, jo servisiram pri Zegi na Krasu (po priporocilu prijateljev). Cisto nekaj drugega, kot sem bila vajena. Se pripeljes, te postrezejo s kavo ali kakavom, se pogovoris kaj je potrebno narediti, ti naredijo okvirno ceno – da ves, kaj te caka. Lahko si sposodis avto za par jurjev, da gres kaj dobrega pojest… (ponavadi greva s fantom vsak s svojim avtom in vmes potem skociva do Trsta).
Ko dvignes avto, je opran, posesan, na prestavni rocki ima kartonski obesek z imenom serviserja, ki je skrbel za tvoj avto (z ljubeznijo je vas avto pregledal in negovaltainta…). In cene so bistveno nizje kot v Ljubljani. Torej, zares si zasluzijo pohvalo.

Se pridružujem tvojemu mnenju.
Naš avto vozimo na Servis Štern v Kranju; prav tako pojem dobrega servisa.

Jst mam tud pežoja 206 Xs 1,6, pa do sedaj, ni bilo nobenih problemov z njim (tok tok tok).
Glede servisov pa… hm ne vem … lih nevem kako slabih izkušenj nism mel, toda dobil sm tak občutek, da si zaželen samo dotlej, ko avto prevzameš (beri: plačaš). Po tem pa ne jim hodit pod noge dokler je avto v garanciji. Po potečeni garanciji pa se strvar nekako “izboljša”ko so “usluge ” proti (mastnemu) plačilu. Ne vem no … ni zaupanja.
Tako da na servise in za kaka dodatna vprašanja skočim raj čez mejo v Italijo, so dost bolj prijazni in ustrežljivi. Pa še za servise se ni treba naročat (celo do 10 dni pr naših uradnih serviserjih). Dol pa, prideš počakaš da nrdi avto pred teboj in si na vrsti (vsaj do sedaj je blo vedno tko).

P.S.
Vesna, kako pa ti voziš da ti tko malo rabi ???
Izdaj mi recept:)

LP

Dandanes se mi zdi, da so znamke avtomobilov zaradi konkurence na trgu

bolj izenačene, kot so bile nekaj desetletij nazaj.

Tako da kolikor denarja odšteješ toliko kvalitete dobiš, ne glede na znamko.

Za vsakega pa je najboljši prav njegov.

Jaz sem imel dosedaj sedem avtomobilov treh različnih znamk, pa ni bilo z

nobenim velikih težav.

Edini, ki pa se nikoli ne pokvari pa je še vedno dobri stari LD12. Potrebuje le

redno servisiranje naprimer v Mercatorju.

PS: LD12 – leva, desna, ena ,dva

pa srečno vožnjo

Ja, no, ne vem kako vozim, ampak moram se malo pohvaliti, da so mi vedno na servisih rekli (pa je to že moj tretja znamka avtomobila in posledično temu vsaj tretji serviser), da se pa temu avtomobilu vidi, da ga vozi nežna ženska roka.

Lahko rečem samo, da vozim bolj nežno – kar pa vsekakor ne pomeni, da vozim počasi (res ga pa ne “tiščim”, kot ga velika večina kar vidim na moji poti v službo – Kranj – Ljubljana).

Zaenkrat tudi jaz samo delam tok, tok, tok….

jaz imam peugeot 307. sicer ne sw ampak XS 1,6 16 V. avto je star leto in pol. na servisu sem ga imela ze 15x!!! da ne govorim o tem, da ene napake sploh ne znajo odpraviti! in da sploh ne govorim o avtohiši vič. katastrofa je premilo ime za njih odnos do strank! skratka, jaz ti tega avtomobila ne morem priporociti. ceprav pa moram priznati, da sem z groznjami uspela priti do tega nivoja, da je avto zdaj postiman (razen tresljave motorja/volana pri 130 km/h – to je tisto kar ne znajo popraviti) in bom raje samo dobro govorila o moje jeklenem konjicku, da se ne bo se kaj hudega zgodilo. zamnjali so mi pa toliko stvari, da…..

pa velik sreče pri nakupu!

p.s. pa če se že odločiš, pojdi k rodexu v radomlje. oni se vsaj potrudijo in res zrihtajo kot je treba!

No, ste gledali včeraj tednik in o tem kaj se je enemu kupcu zgodilo s Peugeot-jem. Tudi moj bratranec je imel podobne izkušnje, zato pa ne bomo več kupovali njihovih avtov. Da ne govorim o servisih. Se pač zgodi, ampak še ne pomeni, da vsem.

Ma ko imate slabo izkušnjo s slabim servisom, pač zamenjajte serviserja, saj ji je tolko!. Ker ni nujno da je avto (znamka, tip, model vozila) kriv če ga pa servisirajo – nesposobni prepotenti in nesramni serviserji.
Jst sm se jim enostavno “lepo” zahvalil, ker sem se naveličal ji dobesedno prepričevat da neki ne štima (celo ko sva šla (z lastnikom pooblaščene delavnice) na testno vožnjo z avtom in je pri bremzanju treslo me je začel prepričevati da to ni nič. Češ kaj kompliciraš … OK prav … hvala za sodelovnje in ADIJO!
Avto te znamke bi (bom) še kupil vendar v drugi trgovini …

Pa lep pozrav in mirne živce:))

New Report

Close