Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem ročna zavora-zakon

ročna zavora-zakon

Za nekatere ki tega še ne vedo:

po zakonu je potrebno v vozilo ki je parkirano, ne glede na teren in položaj, potegniti ročno zavoro. Policisti ti v nasprotnem primeru lahko dajo kazen. Vse je zakonito. Sem vprašala policista ob priliki tako da vem kaj je res ker je večina ljudi rekla da to pa že ne drži (ne policisti).

potem p anaj pridejo oni pozimi če ti zmerzne!!
samo tega ne gledajo!

hehe saj se niso revezi sami tega spomnili. pac ubogajo ukaze. obrni se na tistega, ki mu vsak mesec odplacujes novega mercedeza in krzneni plasc za zeno

Lani in predlani sta bili kar hudi zimi, pa mi ročna ni nikoli zamrznila. Pa tudi, če bi obstajala ta nevarnost – nimam druge izbire, saj parkiram nekoliko v hrib. Sicer pa te uporabo ročne vedno, ko ugasneš motor, učijo že v avtošoli, torej je najbrž že kar nekaj časa to tudi obvezno.
No, včasih pa tudi koristno: predstavljajte si, da po nesreči vžgete avto v prvi brez sklopke… Če je ročna zategnjena, sicer malo rukne, a ni sile, če pa ni, lahko ubijete človeka (poznam primer, na srečo se ni končal s smrtjo, ampak z zelo zelo hudimi poškodbami).

Hmmmm, ne vem – zgolj pomislek.

Zakaj bi pa kdorkoli, kadarkoli vžigal avto brez pritisnjene sklopke?

(pa če je menjalnik v prvi ali v peti, ali pa v nobeni)

lp,
mačkon

Jaz!!! Ker vozim dva avtomobila z različnima ročicama, pač spregledam, da avto ni v leeru (včasih pač pozabim dati v leer).

Tako kot te v avtošoli učijo zategniti ročno zavoro, ko avto parkiraš, tako te tudi naučijo, da avto vžgeš s stisnjeno sklopko!

Ja, s stisnjeno sklopko že, zato ker avto pustiš v prvi in naj bi ga potem v prvi tudi vžgal. Ampak jaz avta nikoli (oziroma samo po nesreči) ne pustim v prvi. In ne poznam nikogar, ki ga. Torej štartam v leeru, brez sklopke, z zategnjeno ročno.

Povej mi, zakaj ga daš iz brzine, ko ga parkiraš? Jaz ne poznam nobenega, ki bi to naredil! Lp

Jaz ne poznam nobenega, ki ga ne bi!!!! Hecno, a ne.
Bratu sem pojamrala, da mi nissan sunny sploh ne vžge, če ga probam vžgati v 1. prestavi (seveda s sklopko). Je rekel, a se mar avto vžiga v 1.? Ne poznam nikogar, ki avta ne bi vžigal v leeru (in ga v leeru tudi puščal).

Zamrzne pa itak samo, če pride voda noter – torej če ročna zavora ni brezhibna. To pa se rado zgodi, če ročne zavore ne uporabljaš redno.

parkiran avto se da v prvo prestavo, ne pa da se potem v leer da!!!
mislim kaj ste vsi v v Afriki delali izpit?

Ni prav, da ti postane navada, ne zategniti ročne zavore. Včasih te lahko zafrkne. Sem že videla, ko je “škrknil” menjalnik in avto je šel na sprehod….
K sreči so bile posledice le na avtu. Lahko pa bi bil žrtev človek. Kot je nekdo zgoraj napisal, je ročna zavora v avtu zato, da jo uporabljamo.

ja saj ko se avto vžiga se stisne sklopka ali pa da v nulo. govora je ko je avto parkiran.

osebno vedno v prvi pustim in en zategujem ročne razen če je klanec ali kaj takega

Tudi jaz sem govorila o parkiranem avtu. Pač se je zgodilo.

Ko sem pred par leti nazaj delala izpit mi je inštruktor rekel, avto vedno v prvi pusti ko ga parkiraš, ročno pa zateguj samo ko parkiraš na neravni površini (ko parkiraš) Po mojem mnenju je to prav. Moj inštruktor je bil izredno prijazen in mi je podal veliko koristnih nasvetov, za nekatere druge inštruktorje pa moram reči da so se kolegice bolj malo naučile o prometu od njih. Same so tako rekle.
Je pa tako da se mnenja o kakšnih zadevah od inštruktorja do inštruktorja razlikujejo in zato pride do tega da ljudje različno vozijo (prestavljanje : kdaj je najboljši čas ipd,.). Še danes vidimi na cesti avtošole ko vozimo za njimi pa res ne vedm kaj delajo inštruktorji, zadnjič sem stala pred rdečim semaforjem in je avtošola pred mano dala desni žmigavc, (rdeča luč vsi stojimo kar precej časa pred semaforjem) No ko je bila pa zelena pa avtošola najprej zavije res malo v desno potem pa kar odvije in se pelje naravnost z desnim žmigavcem. Ne vem kaj je takrat inštruktor mislil, napake delamo vsi ampak mi je čudno kako je kaj takega sploh lahko dopustil. Smo bili mi za njim tok pozorni da se nismo zaletel.
No sam tok niso vsi inštruktorji dobri in ne vsi slabi kar je dejstvo pa je da nas csak uči enako stvar na svoj drugačen način, prav tako ko v šolah na različne načine podajajo snovi in imajo različne zahteve.

Kako pa to pogruntajo pri Mercedesu ali Chryslerju ,ko ima nožno ročno?

************************************************************ # Enaka mnenja so dovoljena...nasprotna tudi ;~) #

Barbi, vsaka ravnina ni vedno čisto ravna. Moji prijateljici je blizu RTV v LJ s parkirnega prostora “ušel” punto in se zapeljal do najbližjega cvetličnega korita. Na srečo ni udaril nobenega avta. Skratka, zategovanje ročne zavore nikomur nič ne škodi, niti avtu niti ročni, zato ne vidim razloga, zakaj je ne bi.

ja madona sej vendar čutiš če se ti avto km premika k stisneš sklopko. Morš met tud mal občutka in bit na vse pozoren

Ha! Tole z ročno pozimi, zna biti zabavno. Če ročna prime zadaj na bobnaste zavore v teh dneh ko je pod 0, se zgodi da “pakne” primrznejo! To izgleda tako kot da so vas “olisičili” redarji za nepravilno parkiranje. Pomaga pa samo toplota…

Jaz vedno čim ugasnem motor avtomatsko zategnem ročno zavoro, ne glede, kje parkiram in ne glede na vremenske razmere. Pa nisem nikdar imel težav zaradi tega. Tudi pri -15st.C ne.

New Report

Close