Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem toyota avensis?

toyota avensis?

Kakšna se vam zdi nova Toyota Avensis v primerjavi s konkurenco (mazda6, honda accord…)
Ali ima kdo kakšne izkušnje, saj v kratkem nameravam kupiti nov avto?
Prosim pišite!

Omenjeni trije so res huuuda konkurenca. Če bi se odločal za dizel potem avensis, če pa bencin pol pa verjetno accord (čeprav bi istočasno jokal za šestko). Probaj se pelati z vsemi pa boš videl. Dober nakup:-)). Karkoli boš vzel ga ne boš posral.
lp

Avensis 1.8, 129KM, navor 170Nm, masa: 1295kg, dolžina 4.63m, v max. 200km/h, cena: dobrih 5mio, bencin

Mazda6, 1.8, 120KM, navor 165Nm, masA: 1300kg, dolžina 4.745m, vmax 200km/h, cena: 4.545.000, bencin

Accord 2.0, 140KM, navor 340Nm, dolzina: 4.665m, v max 210km/h, cena:
dobrih 5mio, diesel

Oblika:
1. mesto: Mazda 6
2. mesto Honda Accord
3. mesto: Toyota Avensis

Zaupanje v firmo:
1. mesto: Toyota Avensis
2. mesto: Mazda 6
3. mesto: Honda Accord

Specifikacije:
1. mesto: Honda Accord
2. mesto: Toyota Avensis
3. mesto: Mazda 6

Notranjost:
1. mesto: Honda Accord
2. mesto: Mazda 6
3. mesto: Toyota Avensis

Oprema:
odvisno kaj boš vzel

Avensis se mi zdi dobra mešanica vsega in bolj druzinski avto, Honda je najbolj športna, Mazda pa najlepša, vsi trije pa imajo pridih elegance. Odločitev: izredno težka, verjetno bi odločali stroški vzdrževanja. Če mi pa to ne bi bilo pomembno in bi mel dnar pa
1. mesto: Honda Accord
2. mesto: Mazda 6
3. mesto: Toyota Avensis

Karkoli boš vzel, zgrešit ne mores z ničemer;) Japaneri so zakon

Honda Accord je 2.2 in ne 2.0

Jure, pri notranjosti si se mal zmotu. Avensis je daleč najbolj kakovostno izdelan in lep v notranjosti. Drugače pa, če bi hondo ali avensisa vzel, bi bencinarja, če pa mazdo, pa dizla. Glede oblike je pa res, da je mazda najlepša.
Najbolj mi sede Avensis 1.8 VVT-i, zaradi dobrih zmogljivosti in res ugodne porabe ter veliko voznega udobja. Verjetno bo prava izbira.

Vsak ma svoj okus:) Dosti srece in veselja z avtom 😉

evo še eno mnenje iz foruma motosvet.com:

V avgustu sva z boljšo polovico prešaltala iz nemca na rižojeda (beri Avensis diesel). Do sedaj sva naredila že 15000 km in sva z njim kar zadovoljna. Kar zadeva odzivnost motorja je stvar kar dobro opisal Ice. Osebno me moti precej opazna turbo luknja v nizkih obratih, pohvalil bi pa dobro izolacijo in tiho delovanje motorja. Poraba pri normalni vožnji (po omejitvah) se giblje med 5.5 – 6.5 l/100km, pri priganjanju pa prileze na 8 (več še nisem imel). Max. hitrost po števcu je 200 km/h.

Zunanji in notranji design je pa druga stvar. Meni osebno je avto grd v vseh pogledih. Full me moti tudi serijski radio s kasetarjem in CD predvajalnikom. Mislim kdo za hudiča še posluša kasete??? Moti me tudi sredinjska konzola oblečena v aluminij … fujjj … je pa seveda to stvar okusa. Skratka Avensisa nisem kupil zaradi izgleda ampak samo zato ker sem se naveličal vzdrževati (beri popravljati) nemška jajca.

Na tvojem mestu bi jest poslušal Eliminatorja in bi šel pogledat Acorda. Res super avto, men je tko žal da niso imeli dizla takrat ko sem jest Avensisa kupu.

Imava Toyoto Avensis 2.0 D4D, Wagon. Kilometrov še nimava dosti, zato težko o izkušnjah. Morda Mazda 6 res pade v oči, samo ko se z njo pelješ, ti je takoj jasno, da je hrup v kabini prevelik za ta razred avtomobila. Toyota ima tudi bistveno boljši rezultat po EuroNCap-u, kjer je Mazda 6 sicer dobila štiri zvezdice, vendar je na spodnji meji. Upam, da varnosti avtomobila ne bo treba preverjati, vendar je bilo nama takoj jasno, da 5 mio za avto, za katerega se takrat še ni vedelo, kako dober je, ne bova dala. Zunanjost je morda res stvar okusa, vendar sem se v Avensisa karavan zaljubljala kar nekaj časa (limuzina nama tako ni bila všeč, pa tudi zaradi prtljažnega prostora ni prišla v poštev). Avensis je dejansko bolj limuzina, kar midva obožujeva, Accord na primer pa je bolj za dirkaško naravnane, ki se ne bojijo bolj trdega podvozja in posledično manj udobne vožnje. Prtljažnik pri Accordu je največji, vendar mi rit ni všeč (predimenzionirana na račun potniškega prostora), pa tudi se mi zdi, da si z 2,2 tudi pri registraciji že v novem razredu !?
No, sem se že kar preveč razpisala ! Midva sva s Toyoto zadovoljna, posebej z udobjem, dobro zvočno izloliranostjo, varnostjo in porabo.

New Report

Close