vožnja v nulti prestavi
No, sem res malo pretiraval, vendar vsakodnevno opažam, da vozniki (in voznice seveda), ki stojijo pred semaforjem, prestavljajo v prvo prestavo, kar se lepo vidi po gibanju njihovega trupa. To seveda vzame nekaj dragocenih sekund, ki se dodajajo tistim sekundam, ki pretečejo med trenutkoma, ko se je zelena luč prižgala in ko jo je tak voznik opazil …
Ker si se očitno počutila izzvano, te prosim, da mi pojasniš, zakaj je potrebno prestavljanje v prvo šele, ko se prižge zelena; se mi zdi, da je veliko bolje, če se prestavi v prvo že prej, pritisne sklopko in nato spelje brez “iskanja” prve.
Kar se pa tiče avtomatizma pri prestavljanju: v prvo prestavljamo sorazmerno redko, med vožnjo praktično nikoli, in to seveda vpliva na njeno “iskanje” pred semaforjem; poleg tega se v prvo nikoli ne prestavi tako hitro in tekoče kot v višje prestave, saj so že menjalniki tako konstruirani.
Jah, zadeva je taka: vsi vozimo tako kot nam najbolj paše. Meni ne paše, da stalno držim sklopko, ker večinoma vozim po LJ in me potem noga boli. Zato ga pač nimam v prestavi. Ponavadi se pa pripravim v prvo še preden se spremeni luč na semaforju. Avtomatika pač. Res ne vidim kaj bi bilo s tem narobe.