Mazda 3 ali Golf 5?
Glej oba sta v salonih pejd v salon reči da bi rad probal avto vsaj za dve uri ali pa za cel vikend, tako da boš brez obremenjujočega prodajno usmerjenega trgovca poizkušal oceniti kateri ti bolj sede.
Sicer pa je mazda cenejša, vredno pa bi bilo počakati 1.6 (okol 100 km) t-dizla.
Cenovno je sigurno mazda ugodnješa pa ne gelde na to za kak motor ali opremo se gre. Mazda je za celih 20 cm daljša od golfa kar pomeni večja kabina in morebiti prtljažni prostor oz. mazda je največja v svojem razredu. Vozne lastnosti so pri obeh zelo podobne, zato sta tukaj po mojem mnenju kar blizu. Zanesljivost mazde pa je po europskih analizah v samem vrhu golf pa malo šepa z zaneslivostjo. Uglavnem vozil sem oba, a mazda se mi je usedla v srce, sicer pa je to še vedno stvar okusa.
Še cena, če še nisi izračunal… mazda 3 1.6 bencinar je tam 4.0 MIO, primerljivi golf 5 generacije z enako opremo in 1.6 (102km) pa pride tam 5,2Mio.
Odgovor je (zaradi cene) zelo enostaven: mazda3. Z 1,6-litrskim bencinskim motorjem in kovinsko barvo stane le nekaj več kot 3,7 milijona. Vključenih je 8 airbagov in samodejna klima (to je treba pri golfu vedno doplačati). Vozne lastnosti so zelo dobre, manjka pa nekaj “prestižnih” malenkosti, denimo potovalni računalnik.
Res pa je, da je mazda3 med daljšimi avtomobili v razredu, a ne med najbolj prostornimi. Prtljažnika je kar za 50 litrov manj kot pri golfu V. Zato: če odmislimo denar, je morda golf V povsem dobra izbira, saj se tudi ponaša z dobrimi voznimi lastnostmi, v kabini pa je videti bolj prestižno (čeprav nekako dolgočasno). A je tudi drag.
Je kar prav, da je mazda3 slovenski avto leta, pri nas denar igra veliko vlogo pri nakupu avtomobila …
LP
šofer
No, jaz sem ze naredil nekaj analiz in podobno razmisljam kot vi.
Osebno se mi pri Mazdi 3 najbolj dopade oz. se mi zdi, da dobis najvec VREDNOSTI ZA DENAR pri modelu Sport 1,6i TX (105 KM), ki stane skoraj okrogle 4 MIO SIT (zraven se dobi tudi potovalni racunalnik in nekaj dobre varnostne opreme).
Med primerljivimi modeli novega Golfa za ta denar, pa pride v postev 1,4 FSI (90 KM) comfortline, ki ravno tako stane skoraj okroglih 4 MIO SIT (malenkost vec).
Ali kdo izmed vas recimo ve kaksne so razlike med tema dvema modeloma v opremi (predvsem varnostna)?
Z estetskega vidika sta mi sicer oba vsec, a vseeno dajem majhno prednost Mazdi 3 (s posevnim zadkom)!
Zaenkrat dajem majhno prednost Mazdi 3, a vseeno premisljujem…
kER NIMAM NOBENEGA OD TEH AVTOV IN NE NAVIJAM ZA NOBENEGA BI PODAL MNENJE.
tISTI KI SE SPOZNA NA AVTE VE DA JE PAČ VSAK VREDEN NATANKO TISTEGA
DENARJA. čE KUPUJEŠ BENCINCA SI V DILEMI ČE PA DIZLA PA ITAK DA JE Tdi MOTOR V GOLFU ZAKON,.
pELJAL SEM OBA … ČE SE PELKJEŠ SAM MAL PO ULICAH JE MAZDA LEPŠE VODLJIVA A KO PRITISNEŠ NA PLIN PO AVTOCESTI KAJ KMALU VIDIŠ KAJ JE RESEN AVTO.MAZDICO PREMETAVA NA VSAKI GRBINI.rEŠUJE JO LE VEČJA MEDOSNA. kO SEM ODPRL VRATA MAZDE JE IZGLEDALO KOT DA SO IZ “KARTONA” OD GOLFA SO TEŽKA KOT IZ SVINCA. tAKO DA ZGODBICE O VARNOSTI IN AIRBAGIH SO LARIFARI. čE ČEŠ CELO GLAVO V PROMETNI NESREČI ODNEST TI PRIPOROČAM DA NE SEDIŠ V MAZDI. 6-KA NI NIČ BOLJŠ. AVTO JE LAHEK, PLEH TANEK…ŽE ČE VETER ZAPIHA SE ZVIJE :).. NO SKOR. čE SI MAL OGLEDAŠ PODVOZJE BOŠ VIDEL DA JE PRI GOLFU VSE IZ MOČNEJŠIH MATERIALOV.. PAČ AVTO JE BOLJ ROBUSTEN. DEJSTVO JE DA SO TO ZA KUPCA “NEVIDNE ” ZADEVE … VSI SAM GLEDAMO NOTRANJO IN FUNKCIONALNO OPREMO TER IZGLED.
nA ŠMINKARIJO ZNOTRAJ AVTA NE DAM NIČ.
NA SERVISIH SO PA ITAK VSI ISTI KLJUKCI- VELJA TUD ZA REZERVNE DELE .
tUDI KAR SE TIČE MATERIALOV MAZDA NI RAVNO VRHUNSKA. tOYOTA IN HONDA SO SPREDAJ. mAZDA NEKAKO SKOZ KOOPERIRA S FORDOM .. KI PA TUD SPADA PO MOJE V SREDNJO LIGO.
Nimam pojma, zakaj se je potrebno tako dret na forumu?
Kar se pa tiče vprašanja pa le moje mnenje (vozil nisem nobenega, ker ne načrtujem menjave vozila; in mi niti do tega, da bi težil okoli trgovcev za “en krog” z novim avtom): oba sta nova, “lepa” vsak po svoje, jaz osebno pa ne bi kupil ne enega in ne drugega, ker sta oba precenjena za to kar ponujata (še posebno golf).
Teža vrat in “pleha” nimajo nič skupnega s varnostjo avtomobila. Za varnost služijo ojačitve tam kjer so potrebne in še bolj “oslabšanja” ali zone za mečkanje, ki amortizirajo udarec.
V trdem in togem avtu se zgodi to, da je avto cel, nazunaj tudi voznik, od znotraj pa imaš notranje krvavitve tako, da umreš lep in cel.
Zgodbe o avtomobilu “tanku” so zdavnaj mimo. Vsaj kar se varnosti tiče.
jA VALDA DOBRO JE DA SE PLOČEVINA MEČKA V PRAVIH SMEREH … SAM SE POČASNEJE ČE JE DEBELEJŠA :)) , TAK DA MAL BOŠ MORAL ŠE FIZKO PREŠTUDIRAT NE SAM AVTO REVIJE K VSI NAVIJAJO ZA SVOJGA.
vIDU BOŠ PA KAJ POMENI DEBELEJŠI PLEH PRI MALIH TRKIH KOT SO NPR. ČE POVOZIŠ PSA, MAL RUKNEŠ KAK DROG ALI OGRAJO, BUTANJE Z VRATI NA PARKIRPLATZU… ) TAM SE GOLF IZKAŽE MAZDA BO PA VSA SESUTA.
I don`t think so :-)) Sam sem kot zacetnik na enem parkplacu vzvratno rukno v sovoznikova vrata Golfa IV (priso je iz garazne hise po strmini ven pa ga nisem vido v speglu, jebiga) in sem mu vrata cist sesul, tak da me je kr srat prijelo ko sem vido kaj sem naredo. Na mojem avtu NIC. se barvat ga nisem rabo dat zarad tistih treh prask;)
Zaenkrat še nisem videl nobenega sesutega avta od takih stvari kot si jih ti naštel. V 30 letih vožnje mi se še ni zgodila nobena od naštetih stvari.
Jaz zadnjih 15 let vozim privat izključno Japonce (Toyote) pa se kljub lažjim vratom izkažejo za boljše kot službeni Audiji in Golfi.
Za razliko od tebe imam to srečo, da dopoldan vozim nemca, popoldan japonca in zato jih lahko primerjam. Z obojimi sem naredil nekaj 100.000 km. Do sedaj me službeni avti v ničemer niso prepričali, da bi bilo boljše, da menjam domačo “firmo”. Prav nasprotno.
Če je po imenu “Kekec” soditi ti še čakaš na tvojo prvo stotisočico. Stari rek pravi, da dokler ne narediš vsaj 100.000 km nisi “pravi šofer”. Če nisi “pravi šofer” teško komentiraš tisto v kar se ne razumeš.
Zdej pa še reči da majo na NCAP različne normative za švabe al pa korejce… notr je lutka, v avto prileti ovira oz. obratno… z meritvami lutke določiš varnost avta. No kaj do tukaj ni bilo jasno?
To kolk se vizualno zmečka avto sploh ne igra pomena, razen da boš zmečkanko težko pokepal. In še zuannji plehi niso debelejši kot 0,8mm in pr karambolu sploh ne igrajo nobene vloge; njihov osnovni namen je da nosijo barvo in držijo “lepo” obliko. Sicer pa če bi vedu da je na enih recimo golfivih vratih zuannji pleh sestavljen iz 5-ih pločevin, ki so med seboj varjene, vendar to niso “večslojna” vrata, ker se jih vari eno proti drugi kot da bi lepu 2 lista a4 formata da dobiš a3… s tem vgrajujejo na nepomembne dele poceni pločevine.
Sam imam Mazdo 626 2.0 16V.Sedaj imam prevoženih dobrih 203000km in še nisem rabil nobenega popravila okoli mašine(samo tisto kar moraš).Prva sklopka,kar se tiče izpušne cevi samo nekaj malih poravil,karoserija odlična brez bilo kake erje,še vedno lepa barva,vsa elektrika brezhibna,vrata se zapirajo kot bi bile nove,nikoli se mi ni zgodilol ,da bi moral štartat avto 2x vse iz prve.To sem napisal samo malo glede izkušenj moje Mazde,ki je tole leto napolnila 10 let,kar pa ni tako malo.Vseh stroškov,ki sem jih imel z Mazdo pa so tako male ,da se ne splača ne pisati in ne govoriti.Zato vas prosim ne premerjat Mazdo z Golfom.Niso zastonj pokazale statistke glede kvalitete in kvarljivosti različnih modelov.
MAZDA JE NA 2 MESTU
VW- NE MISLIM ZDAJ VSE VW JE PA 12 MESTU
……………………….LP………………………………………………
SEDAJ IMAM V PLANU ,DA SI BOM NABAVIL MAZDO 3 SPORT 1.6i TX-KOVINSKA BARVA.VSE SKUPAJ BO PRIŠLO NEKJE 4.285,000 SIT.
Vem ,da je veliko denarja. Samo za ta denar dobim vse pri Golfo pa bi moral dati kar 1,5 milijona več to je pa že tolko denarja ,da si rajši potem omislim PASSATA 1,9 TDI…….
>> jA VALDA DOBRO JE DA SE PLOČEVINA MEČKA V PRAVIH SMEREH
>> … SAM SE POČASNEJE ČE JE DEBELEJŠA :)) ,
kaj boljs ublazi udarec: kup mehkega pleha pred trdnim nosilcem ali kup trdega jekla pred trdnim nosilcem?
pa se tole: kaj ima debelina plocevine veze z njeno trdnostjo, tezo in razteznostjo? a ni glih “svinc” ki ga ti omenjas v povezavi z golfovimi vrati ena najmehkejsih plocevin?
imam obcutek da si ti studiral fiziko v skrajsanem programu kuharske sole :-))
ps. nimam niti mazde niti vw, ampak alfo ki v 6-ih letih in 120k km se ni crknila kot se to dogaja mojim kolegom golfistom :-)) upam da nisem zdej totalno znerviral tvoje vw malomescanske mentalitete …