Hyundai Pony
dober avtek, dosti opreme (centralno, servo, vse el. sipe, el.antena…), kar mocan (prek 80 KM), pazi da je redno servisiran in da ne pije olja (poslusaj masino da ni glasna oz. kot dizel ko das gas) 🙂
plocevina pa je problem edino na zadnjih blatnikih…
skratka za tako ceno (100-200k sit) je to en najbolj racionalnih nakupov!
Pred leti sem imel »petico« z dizel motorjem. Z njo sem prevozil prek 100.000 km. Odličen avto, dovolj hitra-spodobne potovalne hitrosti, le pri »ozkih« prehitevanjih si moral to opraviti »z zaletom«, majhna poraba (okrog 800 km s »tankom« plinskega olja) , udobna vožnja, dobra lega na cesti, praktično nobenih stroškov, le potrošnji material (olje, filtri …). Od večjih napak na tem avtomobilu je bilo prebito tesnilo glave. To je bila serijska napaka, baje posledica preveč »agresivne« hladilne tekočine in praktično vse »petice« z dizel motorjem so jo imele. Ko si enkrat zamenjal hladilno tekočino in tesnilo je bilo vse O.K.
Z bencinskimi motorji nimam izkušenj, prijatelji so jih hvalili zaradi majhne porabe in razmeroma poskočnih, trpežnih in vzdržljivih motorjev.
Če kupuješ petico (oz kateri koli drug avto) ti svetujem, da si vzameš čas in najdeš kakšen lepo ohranjen z manj kilometri, najboljša »varianta« pa je, da poznaš lastnika.
LP, Škorpjon.
Imel sem petko “Campus” l. 1992, motor 1100 ccm, z njo sem naredil cca 150.000 km brez vsakih problemov. Enkrat sem menjal tesnilo na glavi, to je bilo pa poleg potrošnega materiala tudi vse. Potem sem kupil tri leta staro petko “Five” s 1400 ccm in 60 KM. Ta je šla 200.000 na 60.000 podlage brez česarkoli razen olja in filtrov. Pa bencina jasno. Campus je pil cca 7 l/100km, Five pa 5-6, odvisno od noge.
Campusa pa zdaj tako ali tako skoraj ne moreš več kupiti, ker jih ne delajo od cca 1994(?). Če iščeš avto za malo denarja, ki ne bo drag ne za vozit, ne za vzdrževat in ne za registrirat, potem ti petko toplo priporočam. Pa še nekaj: če se zaletiš, je vsak 10 let star avto za pod pol milijona lahko krsta.
Edino pazit moras, da ti ne crkne kaj hujsega, ker deli niso tak poceni! Recimo original katalizator stane tolko kot je avto vreden… :))
Ali pa racunalnik, ki tudi dosti stane…oz. kaka elektronika. Ampak take dele se da dobit na odpadih po 3x nizjih cenah…
Ce lepo delas z avtom, potem ti bo sigurno dolgo sluzil!
Imela sem pony-ja in bila z njim zelo zadovoljna.
Stroški za vzdrževanje niso bili visoki, razen rednih servisov nisem imela drugega dela, kupila sem rabljenega, sicer najbolj osnovno varianto.
Sicer sem ga že pred 5 leti prodala, sem pa po dobrih izkušnjah s tem avtom ostala zvesta znamki Hyundai, sedaj vozim lantro karavana 1.8 top K. Enako zadovoljna, nikoli me še ni pustila na cedilu, prav tako samo redni servisi brez dodatnih stroškov.
Razmišljam sicer, da bom počasi spet menjala; a le avto, znamke ne.