Prosim na pomoc-uvoz avtomobila!
Glej ponovitev 24ur ob polnoči…
Ni tako enostavno; če pa ne utegneš gledat ponovitve pokliči na amzs in na carino… poterbno je plačilo dmv-ja, ddv-ja, ureditev homologacije (menda jo pregledajo in dobiš štempel da je to to)
Pr dnevniku so rekli da je postopek ravno tako “komplociran” kot pred vstopom le da ni carine na uvoženo rabljeno vozilo…
Sedaj se že en teden učim in prišel sem do sledečega.
Stroški v Sloveniji so:
22.000 SIT za preverit istovetnost homologacije
14 SIT/kg je ekološka taksa
DMV gre baje za vsa vozila, ki so prvič reg. v Slo po progresivni lestvici
Avto lahko pripeljem na prikolici ali ??? (tu mi sfalijo kakšne preizkusne tablice)
Če pa kdo ve natančne postopek in cake naj POVE! 🙂
Lp,
Andrej
Tudi jaz sem dobila te podatke!
DMV 5%
zanima pa me, ali je teh 14 sit na kg vozila ali je to na kubike?
Seveda moraš v Sloveniji narediti še tehničnega (trenutno je 7.700 Sit) in registracijo.
Še vedno ne vem, ali obstaja starostna omejitev(do 5 let staro vozilo) in kako je s tablicami? Jaz bi šla po avto sama v Nemčijo, ker mi ga bo tam kupil nekdo ki ima prodajo rabljenih vozil, vendar mi on za Slovenijo ne zna razložiti.
Za vse ki sprašujejo ali se res izplača kupiti avto v tujini, naj povem da se, razen če ne bo kakih večjih stroškov na novo v Sloveniji.
Direktno iz DURS-a… Zagotovo bodo imeli vsi uvozniki (pravne osebe)probleme s papirji, kot fizična oseba pa lahko vsak po svoje proba srečo. Namreč zakon o DDV-ju je s 1.5 prinesel nekaj sprememb za davčne zavezance, zato tukaj nastaja problem komu se plačuje davek.
Namreč včasih si šel v nemčijo, plačal si račun z davkom, ki so ti ga pozneje vrnili, pr nas si poplačal še vse ta drugo in dobil si tablice. Sedaj pa v bistvu plačaš tuj davek, ki bi ti ga potem vseeno morali vrniti, a ta isti davek mora potemtakem zaračunati naša država. Problem ne tiči v pristnosti homologacije, niti v tehnični izpravnosti, niti v eko taksi ampak v davčnih transferjih.
Sicer ne vem koliko so avtomobili cenejši v tujini a zagotovo je da poterbno povečati bruto ceno še vsaj za 200 jurjev če je prevoz poceni. Moja teza je da če so avtomobili v tujini bistveno cenejši vendar še vedno kolikor toliko kvalitetni da bo ta istim avtomobilom pri nas padla cena, ker bi se ga potmtakem ne dalo prodati.
Avto je lahko star kolikor hočeš, vendar mora imet izpuhe po Euro2 normah, to pa v praksi pomeni da mašine starejše od od tam nekje 95, 96 letnik odpadejo. Točno mora to vedeti recimo naš uvoznik za določeno znamko avtomobila, kater model avta je po teh normah in akteri še ni.
V nemčiji si vzameš preizkusne tablice in lahko avto pripelješ k nam.
Kar je poenostavljeno od prej je, da za homologacijo rabiš samo prometno od avtomobila, včasih si pa baje rabil celega vraga in čez mejo se lepo pripelješ brez carine.
Davek na motorna vozila je odvisen od cene, pod 1 mio je 1% višje je pa več, tja do 6 % se mi zdi.
Taksa za razgradnjo je na kilogram teže vozila, ne vem pa kje to tehtajo in kje to plačaš?
Pri nas rabiš za registracijo potrdilo, da je v nemčiji avto odjavljen iz prometa in račun na svoje ime.
A imaš kakšno uporabno povezavo kjer iščeš rabljena vozila?
Jaz sem gledala avtomobile na netu,
http://www.auto.de
http://www.mobile.de
ampak ne bom kupovala preko posrednikov ipd,
imam prijatelja, ki mi bo kupil avtomobil, ima svojo garazo z avtomobili,
tako da mu zaupam.
Ne poznam pa točno vseh stroškov ki me doletijo v Sloveniji, za gor me ne skrbi, to bo on uredil.
Jaz sem avto mislila pripeljati sama, ampak nocem imeti potem ful komplikacije, kot so jih imeli nekateri pri uvozu.
Za vse informacije ki jih dobite bom hvaležna, rada bi imela čim več podatkov, ker z uvozom pod razno nimam izkušenj, čeprav poznam nekaj ljudi ki so uvažali, ampak prek firm, pa se nobeden ne hvali, kolegica je kupila avto, in zdaj čaka potrdilo od svojega mehanika, da avto ni tisto kar se je dogovorila, temu bi se rada izognila.
Cao!
Seveda ni skrivnost!
Zanima me, katere znamke avtomobilov lahko uvozite? Kolikšna je čakalna doba za avto? Ko plačam avto…kaj vse še moram plačati oz.koliko moram še prišteti k osnovni ceni raznih dajatev, davkov, provizij,itd…..Je pomemben letnik avtomobila ter iz katere države uvozite avto?
Vem, veliko vprašanj, ampak vseeno upam, da mi boste odgovorili.
Lp.
Ankicabankica takole-poveš kateri avto te zanima,v tujini ga najdemo in poslikamo,slike vidiš in lahko greš z nami po njega,ga tam plačaš,vso ostalo dokumentacijo urediš oz.tehnično poročilo o avtomobilu dobiš v Lj.na LPP(22.000 sit),na svoji upravni enoti ti izračunajo davek -od 1 do 13%,PLAČAŠ NA BANKI IN AVTO REGISTRIRAŠ.Pripelješ lako avto od letnika 1997 naprej.
Kam pa naj ti pošljem podatke, ker ti ne deluje e-mail?
In še nekaj: najbrž slikate več avtomobilov, da lahko tudi izberem enega izmed njih? Npr.barvo,itd…
Ali plačam davek na upravni enoti od vrednosti novega ali kupljenega vozila?
In še nenazadnje: koliko me pride vaša udeležba? Kot je napisal klem, koliko % ?
Hvala še enkrat.