kateri enduro je vreden nakupa
Sam sem mel Pegasa. Solidn motorček, primern tako za krajše kot daljše ture – največ kar sem z njim nardil v enem dnevu je blo 700km – brez vsakega problema, kljub moji višini 193cm – sem pa imel višjo šipico in povišan sedež. Najnižja poraba je bla 4.7 (na easy vožnja pretežno v 5., hitrosti od 100 do 120), najvišja 8.3 (“SS” vožnja kolkor se je dalo, mestna oz. primestna vožnja), povprečje 5.6l/100km. Ko sem ga kupo je bla gor sprednja guma Michelin T66 ki sem jo potem zamenjal z Dunlop Trailmax in razlika je bila očitna – Dunlop zakon! Zadaj pa Metzelerko. S samo mašino (ki je kot veš Rotaxova) nisem mel niti najmanjših problemov, me je pa zato dost drugih stvari zajbavalo – pač sem mel nesrečo in nisem kupo pravega motora. Vzmetenje ni blo nastavljivo, sem pa mel spredaj USD vilice – vse skup je pri malo bolj agresivni vožnji delovalo dokaj mehko, sploh dokler se ne navadiš. Motor ima BOLJŠE vozne lastnosti, če maš zadaj kufer, vsaj jaz in se nekaj drugih je prislo do te ugotovitve – namreč pri pospeševanjih na polno in višjih hitrostih ti ne piga zadnjega kolesa levo-desno zaradi dodatne obtežitve in tako ostane motor bolj miren. Sam sem imel gor Kappo 52L in je šel tud polno naložen + tanktorba (40l – polna, na zadnjem sedezu) + mojih (takrat 90kg) se vedno dobrih 170 (po števcu hehe). Seveda pa glede na to da je 1 valjnik ga ni priporocljivo dolgo držat v visokih obratih blizu rdecega polja;) Pospeški solidni. ČE BI IMEL DENAR in bi izbiral še enkrat (v tej klasi se razume) bi izbral Transalpa.