Nakup avtomobila – nujno
Preštudirala sem teste (slovenske, hrvaške, nemške), prebrala ocene (takšne in drugačne), si avtomobile ogledala, nekatere celo peljala (ostale še mislim), pa se mi zdi, da optimalne rešitve ni, zato prosim za vašo pomoč. Kupujemo avtomobil za družino z naslednjimi pogoji:
– sodoben, varčen in zmogljiv dizelski motor,
– velik prtljažnik,
– dobra ocena na ENCAP, zanesljivost in vsaj 2-letna garancija,
– prednost imajo karavanske izvedbe,
– dobra zvočna izoliranost motornega prostora (manj hrupa v notranjosti),
– cena cca. 5 mio (ne preveč gor, ker moj mož ne bo zadovoljen) in
– dobra lega na cesti (obvezno ABS, po možnosti tudi ESP, air bag-i, itd), dobre zavore.
Jaz sem že malo utrujena, ampak 5 mio ne mislimo dati, dokler ne bomo vedeli, da je to tisto, kar iščemo za naslednjih 10 let. (če bo Bog dal). Aha, pa še to, koliko bi mi vi ponudili za AX TRE, črne barve, el. spred. šipe, alu platišča, cca. 98.000 km, prvi lastnik, redno servisiran, preverjeno nekaramboliran !?
Lep pozdrav in hvala za trud
Jaz bi in bom izbral TOYOTO AVENSIS na osnovi dobrih izkušenj z sedanjima dvema Toyoto-ma, ki jih imam. Carina E letnik 1993 ima 186.000 km . Do sedaj nisem menjal čisto nič razen potrebnega potrošnega materijala na servisu na 100 in 150.000km. Toyota Starlet letnik 1991 ima 165.000 km narejenih večinoma po mestu. Zgodba je enaka kot zgoraj. Kljub temu, da jo vozimo vsi v družini(žena, sin, kčerka in jaz) ni bilo nobene okvare.
Prav zaradi neuničljivosti in zadovoljstva z njimi so stale tako dolgo pri “hiši”.
Tudi Škoda je v redu, pa japonci, pa korejci za tiste, ki se ne valjamo v denarju.
Avto mi ne pomeni nič in še zdaleč nisem eden od tistih frajerjev s 15 let starimi bmw-ji, ki svoje frustracije izživljajo na cesti.
Hotel sem povedati, da je ta čudežna francoska tehnologija, dobra samo do prvega ovinka. Potem pa se prižgejo opozorilne lučke. In svetijo do drugega ovinka, ko pregorijo. In potem je treba spet na servis…
zanimivo, z bratrancem sva oba imela petko turbo oba s skoraj 300.000km. masina ni popila niti deci olja, nasploh ni bilo vecjih problemov razen hladilnega sistema, preperelih cevi. sedaj imam clia s skoraj 100.000prevozenimi brez izrednih stroskov, prav tako stirje kolegi, en ima laguno z 250.000km in razen rednih servisov in bencina ne placuje nic?! mama ima novo toyoto yaris ampak avto me ne preprica. ze mogoce da je motor vzdrzljiv ampak glasen!! daljsa potovanja so zaradi cudne ergonomije muka…
ce nimas pametnejsih argumentov kot “od soseda kolega babica je rekla…” bodi rajsi tiho.
aha, saj res, dedek ima majorja (ti bodo starejsi povedali kaj je to), v voznem stanju, preko 300.000 prevozenih dela kot urica…brez generalke seveda
hey…
jaz lahko govorim samo iz lastnih izkusenj…drugih avtomobilov, ki jih nisem imela, pac ne morem priporocat.
lahko ti priporocam peugeota..ceprav se bo oglasil kak pametnjakovic in rekel, da se zacnejo lucke prizigat po prvem ovinku, imam jaz cisto drugacne izkusnje.
torej…mene ni razocaral
peugeot 307 sw pack 2.0 hdi.
torej dieselski motor, mestna poraba je okoli 7l, zunaj mesta pa okoli 4,5.
garancija je 2 leti seveda, avto ima 107 km in je zelo prostoren karavan.
cena se vrti okoli 4.5milijona.
passat karavan mi je tudi zelo vsec, pa vendar mislim, da zelo kmalu pride nov model…
moje mnenje in moje izkusnje.
lp
Pozanimaj se še pri Porsche-ju, glede vozil seat. Jaz vozim Cordobo Vario (karavan) 1.9 SDI ki je zelo vredu avto. Sem zadovoljen, tudi mašina je dobra, zvočna izoliranost me je kar presenteila. Ima soliden prtljažnik, sem vozil zlatega prinašalca notri pa še kaj zraven, tako da je dovolj prostora, tudi ko greste na dopust. Drugače, se pa strijam, mazda 6 oz. toyota avensis, odvisno kaj želiš.
Lepo pozdravljeni!
Doslej ste dobili že kar veliko odgovorov na vaše vprašanje. Pa vendar mislim, da je potrebno še kaj dodati!
Kot prvo je pomembno, da si avtomobil ogledate skupaj z družino, ga preizkusite kako se pelje, ali ima dovolj predalov za drobnarije, je na zadnji klopi dovolj prostora,… itd.
Testi sicer povedo zelo veliko o posameznem avtomobilu, pa vendar je zelo pomembno kako se počutite v določenem avtomobilu. Najboljši po testih skoraj sigurni ni najboljši za vas!
Poleg omenjenih karavanskih različic, ki so se pojavile na forumu, bi vam predlagal, da si ogledate tudi kompakne enoprostorce. To so denimo VW touran, opel zafira, renault scenic, hyundai matrix, xsara picasso. Ti so višji in krajši od karavanov srednjega razreda. Zato so okretnejši pri parkiranju. Vsekakor so alternativa karavanom.
Če pa ste bolj športna družina, pa razmislite tudi o športnih terencih SUV.
Če želite kaj prihraniti, pa niste najbolj zahtevni, bo zadostoval tudi karavan nižjega srednjega razreda; npr stilo multiwagon, megane grandtour, focus karavan,…
Glede AX-a pa le ta nasvet. Ob nakupu novega avta, ga dajte v račun. Veliko trgovcev ima namreč akcije pri katerih vaš avto ocenijo po eurotaxu in vam dajo še nekaj stotisočakov zraven, popusta na novi avto seveda.
Ta čas je tudi sicer primeren za nakup avtomobila zaradi ugodnih ponudb oziroma razprodaj zaloge kmalu starega letnika. Pa še ceno avtomobilov se zaradi vstopa v EU počasi dvigajo!
Miloš Milač
Takšno vprašanje je sploh neumno postavit, ker ima vsak svoje preference in svoje mnenje. Jaz se npr. francoskega in italijanskega avta ne bi niti dotaknila, nemški se mi zdijo čisto precenjeni in so mi edina izbira japonski (pa korejski). Vsak pozna koga, ki se je zaribal z novim, dragim avtom, in vsak pozna koga, ki ima nevemkoliko star avto z nevemkoliko km, pa gre kot urca. Testi prav tako znajo biti pristranski, tako da se tudi nanje človek ne more zanesti. Kupite tisto, kar je dovolj veliko za vašo družino, meni osebno je všeč čim daljša garancija, pa seveda odličen servis (denimo odlični Renaultovi servisi so zelo na redko posejani). Če se že kaj popravi, da se lahko zaneseš, da se bodo vsaj potrudili, da ne bodo samo nekaj flikali. Ker denar očitno ni ovira, se res lahko zmišljujete. Koliko otrok imate? Če so trije, so obvezni tudi trije tritočkovni pasovi zadaj (ki jih npr. hyundai matrix, ki je meni zelo simpatičen, nima). V tem primeru je dobro preveriti, ali je na zadnji klopi sploh dovolj prostora za tri otroške sedeže (če so npr. otroci še majhni). Mali enoprostorci znajo tudi imeti manjši prtljažnik kot karavani. Jaz bi imela kaj čimvečjega, torej velikega enoprostorca, saj pri porabi bencina ni razlike, je pa dober občutek, ko si visoko nad cesto. Če pa nameravate imeti še kakšnega psa, potem je to sploh edina izbira.