Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Ali je treba delati homologacijo?

Ali je treba delati homologacijo?

Zanima me, če kdo ve, če je treba delati homologacijo, če daš na avto pragove (ob vratih) in spojler. Kaj pa če daš remusa, ki malo bolj “poje”.

Nekje sem slišal, da je treba delati homologacijo, ker to ni orginal avto iz tovarne – že zarad gum naj bi na tehničnih zajebavali, če slučajno niso prave mere.

Hvala za odgovore.

ja je treba in sicer z računi od vseh zadev k si jih dal na avto.

Mene so na tehničnem zavrnili, ker sem na lita originalna lita platišča Rpverja 216 namestil gume 195-50-15, po podatkih tovarne pa morajo biti nameščene 185-55-15. Po dolgotrajnem prepiranju na tehničnem so me spustili čez in mi dali vedeti, da naj popravim homologacijo na LPP-ju v Ljubljani. In tako se odpravim na LPP, kjer sem podal vlogo za spremembo homologacije. Po 1 mesecu so me povabili na tehnični pregled, kjer sem plačal cca 5K. Po tehničnem pregledu pa me delavec vpraša, kje imam Tüf obrazec (podatki o feltni), na kar me niso opozorili na vlogi. Svetoval mi je naj se obrnem na uvoznika, ki pa je propadel oz. se ne ukvarja več z Roverjem. Obrazca tako nisem dobil, prascem na LPP-ju pa sem pustu 5K.
Naknadno sem izvedel, da se obrazec da naročiti iz Nemčije stana pa 70 Eur. Na srečo sem avto prodal.
Poleg tega me je na LPP-ju začel zajebavati, kako bom prišel čez tehnični z auspuhom, ki je originalni le navarjen ima nastavek ala videza Remusa. Tip mi ni verjel da je to originalni aspuh.

Kolega je dal na GOLF 4 gume 225/40/17. V MB mu niso hoteli homologirat pa se je zapelal v LJ in brez problema dobil. Za 7k al kolko je blo, ne spomnim se točno, vglavnem malenkost dražje kot v MB. Je pa mogo dat dol neoriginalno vzmetenje, pač ni hoto delat homologacije. Pa tud zatemnjene zadnje luči jim niso ble všeč:) Jaz mam ASTRO 2 pa piše v homologacijskem kartončku da pašejo gor gume dimenzij 185, 195 (original montirane) in 205, 15 colske. Tak da drugo leto padejo 205ke:) Za VSE spojlere boš mogo delat homologacijo.

Ko nadgrajujete svoje avte pazite na sledeče stvari:

1) Da ima del, ki ga vgrajujete (platišča, spoilerji, izpuh, luči, amortizerji, fedri, folie na steklih) ustrene homologacijske dokumente (TUV. . .), kje je jasno napisano da je omenjeni del namenjen za vgradno na vaš avto.

2) Pri montaži amortizerjev spoilerjev lahko od vas zahtevajo papir od pooblaščenega serviserja da je strokovno in po tovarniških tehničnih navodilih montiral omenjeni del. Pri predelavi podvozja še izpis opravljene optike. Lahko si še zmisli da mu prinesete dokument od uvoznika, da je pooblaščeni serviser res pooblaščen. Sam sem imel tako iskušnjo in ni dost falil. da bi pred njim snel fedre in mu jih nekam zatlačil.

Pred nabavo se prepričajte če je v embalaži dokument (TUV) oz.ga zahtevajte od prodajalca da ga priskrbi, ker v nasprotnem primeru boste imeli na tehničnem probleme.

AJA, še to tudi če boste imeli vse dokumente za platišča in bodo na platiščih pnevmatike, ki ustrezajo platišču, morate paziti da guma ne gleda iz blatnikov. Tudi zaradi tega vas lahko maltretirajo in zavrnejo. V tem primeru je potem potrebno montirati še plastične obrobe blatnikov.

Vse to je pa zelo odvisno od tipa na katerega naletite na tehničnih pregledi in kakšne volje je. Odsvetujem obish tehničnih med dežjem. So tečni.

Kakšno vprašanje?

LP

Prejšnji lastnik je na mojem avtu vgradil (pre)majhne gume (pa pomojem tudi fedre, ker vedno nasedam na pločnike in robnike, grrr!), pa niso na tehničnem nikoli niti opazili. Pač pa so me pred časom zvrgli na AMZS, ker nisem imel potrdila o homologaciji (sedaj sem dobil duplikat, za kaka 2 jurja) in mi rekli naj grem v Šiško na LPP – tam me nihče ni vprašal za homologacijo in sem prišel brez problema skozi! Svetujem, da hodite rajši na LPP kot AMZS, manj komplicirajo.

To je že od nekdaj, čeprav se zna zgodit tudi da ti na LPPju zatežijo.

MAX napisal:

> AJA, še to tudi če boste imeli vse dokumente za platišča in
> bodo na platiščih pnevmatike, ki ustrezajo platišču, morate
> paziti da guma ne gleda iz blatnikov. Tudi zaradi tega vas
> lahko maltretirajo in zavrnejo. V tem primeru je potem potrebno
> montirati še plastične obrobe blatnikov.

Ali pa jih dovolj poširit s termično obdelavo in posebnim valjčkom za pločevino in tudi to homologirat.

Ali moram delat homologacijo za rabljeno omaro za orodje znamke Sortimo, bo šlo, če nimam računa in sem jo sam vgradil v kombi.

New Report

Close