Na testu: Citroen C4 Picasso e-HDi 115 Exclusive
Novi C4 Picasso je tu. O njemu sem pisal že tu: http://avto.over.net/clanek/septembra-pri-nas-citroen-c4-picasso/
Dosegel je tudi že 5 zvezdic na Euro NCAP: http://avto.over.net/clanek/ncap-c4-picasso-s-5-zvezdicami/
Anej je že napovedal Grand C4 Picassa: http://avto.over.net/clanek/citroen-grand-c4-picasso/
Cene C4 Picassoja pa se trenutno nahajajo tu: http://www.citroen.si/Resources/Content/SI/z_divers/ceniki_20131002/Cenik_novi_C4_Picasso_01.10.2013.pdf
________
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.6 e-HDi turbodizelski (84 kW/115 KM, 270 Nm) / 6-st. ročni
Poraba po ECE: 4,5 / 3,8 / 4,0 (CO2: 105 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 189 km/h / 11,8 sekund
Dolžina / širina / višina: 4428 / 1826 / 1611 mm
Medosna razdalja: 2785 mm
Teža: 1373 kg
Posoda za gorivo: 55 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 597 l
Osnovna cena (Attraction VTi 120): 18.810 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 29.120 EUR
Ta teden se z njim peljem in v kolikor imate kakšno vprašanje, ga lahko postavite tu.
Ne. C4 Picasso jih ima 5. Grand C4 Picasso pa jih ima lahko sedem. Le ta bo predstavljen v torek tudi v Sloveniji.
– 685 kg za prikolico brez zavor.
– 1400 kg za prikolico z zavorami brez povečane obremenitve.
– 1600 kg za prikolico z zavorami s povečano obremenitvijo (v mejah dovoljene skupne mase vozila in prikolice in najnižje mase praznega vozila CEE).
Meni je zadeva prav super, da je zgolj en velik zaslon na osrednjem delu, vrhu, armaturne plošče. Sprva me je motilo, ker nisem vedel kje se nahaja kakšen podatek, recimo ura, temperatura zunaj, indikator za prestavljanje, a se tudi tega privadiš. Nenazadnje imaš tri opcije kako ti ta zaslon izgleda plus zaslon nižje kjer upravljaš z radiem, klimo, navigacijo in ostalimi nastavitvami. Prednost tega je tudi ta, da ima avto sedaj zgolj 2 zaslona in nič več. Kakšna konkurenca ima več zaslonov različno postavljenih in različnih dimenzij kar je bolj moteče.
Ta avtomobil s tem motorjem, ki zelo hitro ugasne ko zazna, da želiš zaustaviti vozilo denimo pred semaforjem, je zelo ekonomičen v mestu. Povrečno porabo v mestni vožnji sem uspel precej časa ohranjati na 5,8 l/100 km. En način, da ti to uspe je, da že pri zaviranju proti križišču kjer gori rdeča luč, da počasi zavirate in prestavite ob zelo nizki hitrosti že v nevratralno. S tem zazna, da boste popolnoma zaustavili vozilo in se motor zato ugasne. Ob pritisku na sklopko se seveda ponovno hitro zažene.
Slabše se odnese na avtocesti, če želite hitro potovati. Pri hitrostih nad 125 km/h se poraba hitro dvigne nad 6,2 l/100 km. Avtocestne hitrosti avtu ustrezajo tja do 120 km/h.
Seveda ima. Oba prednja sedeža sta opremljena z možnostjo masaže, kar pomeni, da se s pritiskom na gumb prične “napenjati” in sproščati del sedeža v križnem delu. Masaža je uporabna na daljših potovanjih, da ti malce sprosti mišice med dolgo potjo. Sovoznikov sedež ima sicer še električno nastavljivo naslonjalo za noge. To izgleda kot na kakšnih foteljih, ki jih imamo v dnevni sobi, da si noge odpočijo. Bom v testu objavil fotografijo.
Seveda ima. Oba prednja sedeža sta opremljena z možnostjo masaže, kar pomeni, da se s pritiskom na gumb prične “napenjati” in sproščati del sedeža v križnem delu. Masaža je uporabna na daljših potovanjih, da ti malce sprosti mišice med dolgo potjo. Sovoznikov sedež ima sicer še električno nastavljivo naslonjalo za noge. To izgleda kot na kakšnih foteljih, ki jih imamo v dnevni sobi, da si noge odpočijo. Bom v testu objavil fotografijo.[/quote]
a v opremi se ta sedež za sovoznika imenuje relax?
Seveda ima. Oba prednja sedeža sta opremljena z možnostjo masaže, kar pomeni, da se s pritiskom na gumb prične “napenjati” in sproščati del sedeža v križnem delu. Masaža je uporabna na daljših potovanjih, da ti malce sprosti mišice med dolgo potjo. Sovoznikov sedež ima sicer še električno nastavljivo naslonjalo za noge. To izgleda kot na kakšnih foteljih, ki jih imamo v dnevni sobi, da si noge odpočijo. Bom v testu objavil fotografijo.[/quote]
a v opremi se ta sedež za sovoznika imenuje relax?[/quote]
Tako je, Relax.
Ne. C4 Picasso jih ima 5. Grand C4 Picasso pa jih ima lahko sedem. Le ta bo predstavljen v torek tudi v Sloveniji.[/quote]
A sedaj se že prodaja?[/quote]
Seveda se. Predstavitev sem objavil tu: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-citroen-grand-c4-picasso/
Mogoče bo še koga zanimala dodatna oprema v tem testnem vozilu:
– AB08 alarmna naprava
– JQ01 reža za CD
– LA04 ksenonske luči
– OK01 panoramsko strešno okno
– RS02 rezervno kolo manjše dimenzije
– UN01 sistem Hi Fi
– 0MM0 kovinska barva
Cenik je pa tu: http://www.citroen.si/domov/#/citroen-c4-picasso/
Kam smo prišli??? Citroen z nekim povprečnim 1.6 motorjem za hitrosti do 130, res z veliko opreme ( navlake???) za 29 jurjev???
Včasih naj bi bil to avto za mlade družine, samo za ta denar dobiš že skoraj pol stanovanja. Poraba ni pa nič posebnega, par sto kil težji Smax pije isto, pri 2.0 motorju in eko vožnji, pa ne samo do 120, in brez ugašanja
Razburjati se pa resnično ni potrebno. 😉 Tale C4 Picasso ima zagotovo nižjo porabo kot S-max v mestu. Na relaciji pa verjamem, da sta tam tam, če ni S-max celo varčnejši. Nekaterim ne ustreza trdota S-maxa, medtem ko ostalim ne ustreza mehkoba vožnje v C4 Picassoju. Ljudje smo si pač različni. Vsak pa najde nekaj zase.
Hvala sicer za vaše mnenje.
[sub]p.s.: Velike tiskane črke in ponavljanje končil kot sta ! in ? se smatra v internetnem jeziku za kričanje.[/sub]
ker eni pač nismo taku IE izobraženi..(pa gornji sestavek NI moj , da ne bo pomote.)
vsaj mene…. zanima, kako lahko ..v IE jeziku ane.. poudarim svoje vprašanje..začudenje itd..
(če lahko kdo pojasni)
torej, vedno sem mislil, da če dam dva vprašaja na koncu stavka besede, da s tem poudarim vprašanje..ali dva klicaja za trditev..
ne pa da kričim.. to sem mislil da velja samo za VELIKE črke..
vsak dan se kaj novega naučim tu..
Vaše vprašanje je mogoče bolj primerno za forum: http://med.over.net/forum5/list.php?125
Sicer se gre za internetni bonton. Ni potrebnega poudarjanja s tremi vprašanji ali klicaji.