Na testu: Ford Tourneo Custom L2 H1, 2.2TDCi Limited
Na testu: Tourneo Custom Limited 300 L2 H1, 2.2TDCi 114kW (155KM)-M6 PP
Tokrat imam na testu največji avto od januarja 2011, ko smo na portalu Avto.Over.Net pričeli ponovno s pripravljanjem testov. V bistvu ni avto, ampak kombi. Zato so spodnji tehnični podatki tudi malce drugačni.
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 2.2 TDCI turbodizelski (114 kW/155 KM, 350 Nm) / 6. st. ročni
Poraba po ECE: ni podatka
Zmogljivosti maks.: 157 km/h
Poraba (ECE) / izpust: 7,6 /6,2 / 6,7 l/100 km / 177 CO2 g/km
Dolžina / širina / višina: 5339 / 1986 (z ogledali 2290) / 2022 mm
Medosna razdalja: 3300 mm
Teža: 2189 kg
Nosilnost: 811 kg
Dovoljenja sk. masa: 3000 kg
Posoda za gorivo: 80 l
Št. sedežev: 1+8
Prostornina prtljažnika: 992 – 3621 l
Osnovna cena (L1, 2.2 TDCi 74 kW, Trend): 26.040 EUR
Osnovna cena testnega modela: 28.470 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 33.005 EUR (upoštevane so akcijske cene na dan 7.11.2013)
(dodatna oprema: 560 EUR – kovinska barva, 40 EUR – paket za kadilce, 655 EUR – integrirani poklopni strešni nosilci,” 930 EUR – paket 37: 8-smerno električno nastavljiv voznikov sedež, električno nastavljiva ledvena opora za voznika, ogrevan dvojni sovoznikov sedež (ogrevan samo desni sedež), usnjene sedežne prevleke (tudi sedeži v potniški kabini))
Trenutni cenik avtomobila se nahaja tu: http://www.ford.si/container/upload/GV/Maloprodajni%20cenik%20Tourneo%20Custom%20MY2013.50_01.07.2013.pdf
Vesel bom vaših vprašanj o vozilu.
Se da znajdet. Samo iskanje parkirnega mesta je lahko daljše, da najdem pravo “luknjo”. Ima pa testni Tourneo Custom parking senzorje spredaj in zadaj, kar omogoča res veliko lažje parkiranje.
Ta avto je res za veliko družino. Saj je podaljšana različica, ki ima tri vrste sedežev. Torej poleg voznika še za 7 potnikov + ogromen prtljažnik. Bolj primerno že za dve družini, ki bi šle radi na smučanje ali kakšen roadtrip.
Tako je. L2 je daljša različica.
Niti ni, če upoštevaš bogato serijsko opremo. Vsi sedeži so bili usnjeni. Razen prednjih dveh na desni vsi enojni. Park senzorji spredaj in zadaj. Bluetooth povezava z mobitelom.
Tu je kar celoten spisek serijske opreme:
– Varnost in zaščita
Elektronski stabilizacijski sistem (ESP) z ABS, s sistemom proti zdrsu pogonskih koles TCS, pomočjo pri speljevanju v klanec HLA, s pomočjo pri zaviranju v sili EBA ter sistemom za preprečevanje prevračanja ROM
Zračna blazina za voznika in sovoznika, bočni zračni blazini ter zračni zavesi
Dnevne luči in prednji meglenki
Statični lučki za osvetlitev zavoja pri počasnem zavijanju vgrajeni v žarometa
Samodejni vklop utripanja opozorilnih luči ob naglem zaviranju
Dva ključa za daljinsko centralno zaklepanje
Alarmna naprava
– Udobje in priročnost
Klimatska naprava s protiprašnim filtrom in klimatska naprava za potniški del
8-smerno nastavljiv in ogrevan voznikov in enojen sovoznikov sedež sedež
Sedeži za tri potnike v 2. in 3. vrsti z ISOFIX pritrdišči (2 pritrdišči v drugi in 1 v tretji vrsti)
Nastavljiv naklon naslonov zadnjih sedežev ter zunanja naslona za roko v drugi vrsti
Električno pomični prednji stekli ter poklopno odpiranje stekel v drugi in fiksna stekla v tretji vrsti
Dodatno zatemnjena stekla za B-stebričkom
Tempomat
Start/stop sistem, potovalni računalnik ter dodatni akumulator
Fukcija zakasnjenega ugašanja luči Follow me home
Razširjeni paket za boljšo vidljivost (ogrevano vetrobransko steklo, tipalo nivoja tekočine za pranje vetrobranskega stekla, električno nastavljivi, poklopni in ogrevani vzvratni ogledali z vgrajenima smernikoma, prednja brisalca s tipalom za dež, reostat)
Rezervoar za gorivo 80 l
Sistem za preprečevanje dolivanja napačnega goriva
AM/FM radio s CD/MP3 predvajalnikom – 3,5″ matrični prikazovalnik, 4 prednji zvočniki, volanske kontrole, 4 vrstični prikazovalnik potovalnega računalnika, Vtičnica za dodatno avdio napravo, USB vtičnica, SYNC (Bluetooth® sistem za prostoročno telefoniranje in pretakanje zvoka na avdio sistem, glasovno upravljanje in funkcija za klic v sili)
– Zunanje lastnosti
Dvojna bočna drsna vrata
Zastekljena dvižna zadnja vrata z ogrevanim zadnjim steklom
Gumirani bočni stopnici v dolžini bočnih drsnih vrat
– Voznikova in potniška kabina ter tovorni prostor
Tkana talna obloga voznikove in potniške kabine ter prtljažnega prostora
Tkana stropna obloga op celotni dolžini z obrobami stropnih prezračevalnih šob za potniški del vozila v Satin srebrni barvi
Izvlečni senčniki za zadnja bočna stekla
Lučke za osvetlitev potniške kabine / Električni priključek zadaj – 12 V
Zaščitne bočne obloge potniške kabine v celotni višini / 2 zanki za pričvrstitev prtljage
TEST je objavljen tu: http://avto.over.net/clanek/ford-tourneo-custom-l2-h1-2-2-tdci-limited/%5B/b%5D