pospeški dizel in bencinar…
Kaj ima bolše pospeške ali navadni bencinar brez turbo ali dizel recimo 1.9. 96kw.
Npr ko enkrat ogretega pritisneš nekje, kje se bolj čuti reakcija pospeševanja dizel ali navadni bencinar z isto močjo.
Se mi zdi, da pri dizlu zaradi turbine ane.
Ravno zaradi tega je dobro in užitek imeti dizla, pač majhna poraba in dobri pospeški, ane.
ja, če gledaš tko po avto netu za nakup nekega avta znamke audi, vw, od letnika 2001 naprej, sploh več ne dobiš normalnega bencinarja, ker vsi prodajajo dizle, večina no, malo kje zaslediš, da je bencinski motor, tko kakšne 3, da je bencinski motor, drugače pa vse dizle, ker baje od letnikov 2001 naprej kar se tiče teh nemških avtomobilov, je zelo malo bencinarjev, so povečini vsi dizli, ne vem a samo jaz to opažam a še kakšen.
lp.
Tudi bencinarji imajo turbine in so, kar se tega tiče povsem v koraku z dizli. Tako da povprečen 1.6 turbo bencinar prekosi 1.6 turbodizla tako po moči kot pri pospeških
kar se porabe tiče ima dizelski motor višji iskoristek (okoli 40% moderni) … in tudi velike izpuste razne svinjarije ki zapaca filtre ali okolico in povzroča dodatne stroške dizlašarjem 🙂
pa še tole, saj ko bi kupil npr dizla bi delal seveda tudi veliko kilometrov, ampak službo imam pa 4km od doma, tako, da kolko mora biti dizel zjutraj vsaj ogret, da ga lahko po 4 kilometrih ugasneš.
Seveda, čisto mrzel ne sme bit, do 90 stopinjah pa ga tudi ne spraviš po 4kilometrih, tako, da je avto do ene 4kilometrih ogret do ene 50stopinj, če ga zjutraj malo ogreješ, pa, da ima še webasto vgrajen.
Še neogretega itak voziš tako, da gas božaš ne, da ga pritiskaš, če še ni dovolj ogret.
In Potem, če se vozš vsak dan v službo 4 km je priporočljivo iti vsak teden na avtocesto, in seveda z zelo ogretim motorjem, da ga pritisneš in zdihaš kanale in potem mislim, da nima kaj bit.
Mislim, da je to vsa umetnost dizla.
Za konec pa še redna vsakoletna menjava olja.
Potem, da takoj, če prideš iz avtoceste, da ga ne ugasneš, da počakaš kakšno minutko, da motor teče.
Mrzela pa ne smeš tiščat kolikor časa ni voda na delovni temperaturi, ampak pravijo, da takrat olje še ni zadosti ogret, če je kazalec vode že na 90stopinj, a ni to delovna temperatura dizla, ker kazalca za olje ni nikjer kdaj se ogreje, ali je ne vem.
Za vozit se v službo 4km in nazaj, dizel ni ravno primeren, tudi bencinar ne. Najbolj bi se ti podalo kolo 😉
Bolj kot boš pritiskal na pedala, večji bodo pospeški, po 4ih km se boš ravno prav ogrel, da boš bistre glave lahko potem delal. Bo ekološko, čisto in za privarčevane vzdrževane stroške avta ter gorivo si boš lahko vsako leto kupil novo kolo, če se ti bo od silnih pospeškov skrivil okvir in boš polomil pedala…. :)))
Spoštovani diesel1,
od kdaj pa imajo turbo bencinarji veliko porabo???
Mimogrede, smo v 21. stoletju in mali turbobencinski motorji prekašajo vse navadne bencinske agregate (boljši pospeški, nižja poraba zaradi nižjih obratov, nižje emisije in še kaj bi se našlo). Poleg tega so stroški registracije tudi nižji (zaradi manj ccm3 prostornine in manj kW moči). Svetujem ti, da enega takšnih motorjev najprej preizkusiš, potem pa podajaš mnenja…
Za 4 km vožnje na dan pa avto skoraj da ni smiseln. Če pa že, si pa kupi kaj starega, da ko odpove, odpove dokončno. Pa še žal ti ne bo. In to za nekaj 100 EUR. Kakšen citroen AX ali Saxo je kar dobra izbira. Ima 1.0i motor in 50 oz. 60 KM. Čisto dovolj, mar ne?
Lp!
Citroen AX benc. je precej potraten, dizel je varčen, a skoraj noben uporaben (težave z blokom).
Vsekakor bi prišel v poštev nek mali avto za par 100€ z malo ccm za tako relacijo še sploh, če si zna človek kaj sam pošraufat.
Sploh pa ne vem čemu bi bili pospeški pomembni pri taki izbiri avta za v službo? Kam naj človek pospešuje v jutranji in popoldanski prometni konici?…… itak od tega samo € letijo čez izpuh 😉 Jih ima kdo viška? 🙂
Navadni dizel je še sam za kakega penzionerja tu pa tam, pospeški “navadnega” dizla brez turbine zaostajajo za bencinskimi “navadnimi”
Oglej si naprimer novo mazdo 3 ali 6, ki tudi z navadnimi bencirarji dosega zavidljive porabe glede porabe in še vstraja pri bencinajih brez turbin, konkurenca jih večinoma nadomešča, tu pa tam kakšen ostane za “konzervativce”
1.6 turbodizel v primerjavi z 1.6 navadnim bencinarjem pa ponudi večjo prožnost, veliko navora pri nižjih vrtljajih, medtem ko bo bencinar za konkretnejše pospeške zahteval višje vrtljaje in več pritiskanja na plih kar poveča porabo, diesel bo bolje šel v razne klance vendar pa je odzivnost bencinarja pri športni vožnji na občutek veliko boljša in takojšnja