Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Slovensko gorsko-hitrostno prvenstvo 2014

Slovensko gorsko-hitrostno prvenstvo 2014

Mene pa zanima kaj o tem kr se nič ne govori o tem. Kdo bo kaj dirkal? S kakšnimi avti…

Upam, da se javi kdo… 🙂 pa kaj sporoči. Slo. dirkači namreč zmeraj skrivajo informacije, potem pa “jočejo” da nihče nič ne piše o njih.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Hja, res je, da je situacija težka in tekmovalci morda celo še ne vejo dokončno kakšen program jim bo uspelo speljati. Pa vendar, treba bi bilo vsaj okvirno podati napovedi ali pa vsaj kakšno informacijo iz delavnic… Tako pa, žal, res do objave liste prijav na prvi dirki sezone ne vemo, kdo bo kaj vozil…

Jaz osebno pogrešam kakšne večje spopade, kot so bili včasih: Bubnič, Valant, Dekleva, Draganovič…

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Morda pa je tako, ker vecina vozi s svojim denarjem, in je tezko karkoli napovedat, ko zadnje dni pred dirko se zbiras sredstva, da lahko pol odpotujes na dirko. Nekaj napovedat, potem se pa zalomi, vemo kaksne so reakcije ljudi.

Drugi problem pa je, mediji, nikjer nic, se za dirko spisejo bilo je to in to, zmagal pa ta in ta, v 10 besedah napisejo povzetek. Skripa pa tudi relacija zveza-mediji.

Vozilo se bo, kaj, pa se bomo odlocali sproti, glede na budget.

Glede medijev je tako, da težko vsak dan kličejo in prosijo za novice vse dirkače, ki imajo licence. Tu bi se morali vsi malce zgledovati po Turku ali Novaku, ki vozita v reliju. Ipd.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

No, to mediji pričakujejo od dirkačev, da sami sporočijo. Ne da se objavljati novic, če so priprave na novo sezono najbolj varovana skrivnost…

Glede reakcij v Sloveniji, se pa strinjam z vami. Treba je imeti debelo kožo…

Pričakovat kaj podobnega danes, 2014, je utopija. Glede avtomobilizma pri nas je škoda sploh izgubljati besede, ker pač če ni denarja se prvo ukine dirkarijo in podobna preseravanja. Da pa kriza tolče tudi drugje se vidi tudi po številu tujih dirkalnikov na dirkah. Nekaj let nazaj je bilo na gorskih dirkah pri nas cel kup najhujših dirkalnikov iz avstrije, danes vidiš mogoče 5 res hudih avtov (neomejena klasa) ostali so pa N ali največ A klasa…
S to (relativno) neatraktivnostjo avtov je potem povezana tudi dokaj slaba obiskanost dirk. 15 let nazaj so dirkali večinoma z jugoti, kak clio ali swift sta bila že kar divja primerka avtov in ko se je med vsemi temi “kantami” pojavil Slavko Dekleva s svojim legendarnim rumenim 320i ST je folk doživljal orgazme…dobesedno. Temu primerno je bilo tudi navijaštvo na nekem drugem nivoju… Ko si v Ilirski prišel v ovinek kjer so bili navijači Dekleve in si začel omenjat recimo Mišela Zupančiča, so se bili nekateri pripravljeni tudi stepsti, samo da bi dokazali svoj prav in prav svojega idola.
Danes so drugačni časi… Če na cesti vsak dan lahko gledaš hude zverine, je potem (če nisi pravi petrolhead) nemogoče biti navdušen nad nekimi jugoti(z vsem spoštovanjem do ekip in voznikov, da ne bo pomote!) in avti skupine N, ki se samo veliko derejo, pravega efekta(na štoparici) pa ni. 320i ST je bil takrat praktično višek dirkaške tehnike in danes bi bilo nekaj podobnega recimo, če bi se v Ilirsko nekdo pripeljal z najnovejšo DTM specialko.
Dodatna težava, ki jo vidim je v tem, da se je pri nas veliko dirk odločilo po dirki za zeleno mizo namesto med dirko na asfaltu. Pa naj bo to v primeru Dekleva vs. Zupančič ali pa potem v primeru Bubnič vs. Valant. Pač gledalcem se zdi neumno hoditi na dirko in plačevati (drago) vstopnino zato, da ko odhajajo iz dirke poznajo en razplet, ko pa pridejo domov pa preberejo čisto drugi vrstni red samo zato, ker je nekdo vložil nek neumen protest in je bil tekmec diskvalificiran.

Pa še bi se dalo razpredati……

Treba je podpirati tiste, ki trenutno vztrajajo in se trudijo. Le tako bodo prišli še ostali in bo mogoče v prihodnosti bolje…

Po drugi strani je pa dejstvo, da je tudi danes v lasti slovenskih dirkačev še vedno relativno veliko res “hudih” avtomobilov (mnogo hitrejših kot denimo ST specialke), ki so lahko potencialen magnet za gledalce. Problem je le, da jih nikakor ne vidimo na dirkah. Zakaj je temu tako, pa je verjetno vsem jasno…

Kateri so pa ti res hudi avtomobili?

Ker, da so mnogo hitrejši je kar težka izjava. 2010 je bil Dekleva zadnjič v Ilirski z alfo ST in je pustil zadaj vse naše (tudi Bubniča v neomejeni klasi), razen Horvata za katerim je na koncu zaostal za 2 stotinki sekunde.

…hja, dober čas je pač ponavadi poleg “hudega” avtomobila pogojen tudi z učinkovito vožnjo le-tega. Ne da pa se vsega sklepati le na podlagi ene dirke. Na večini dirk sezone 2007 Dekleva z 156 ST (žal) ni bil konkurenčen Bubniču in Valantu v močnejših Lanciah. Sicer sem pa tudi jaz mnenja, da so ST-ji (bili in so še vedno, kar dokazuje npr. avstrijec Andreas Marko) odlični dirkalniki, da ne bo nesporazuma…

Katere hude dirkalnike si še imel v mislih?

Valant vem da še ima integralko, Boh tudi evota, Bubnič je naredil zmazek iz lancie, Raspet vozi, Horvat je tudi izginil…

Skrbinšek se ma peugeota? 207 in motor od s2000?

Da, te sem imel v mislih (zraven lahko dodamo še Prekovega Porscheja, glede Skrbinškovega Peugeota pa ne vem kako je z njim)… Če bi vsi ti tekmovali na slovenskih dirkah, bi bila to že zelo lepa zasedba, če vprašaš mene.

New Report

Close