renault clio 1.5 dci l. 2008
Pri motorju 1.5 dCi je priznana napaka na ležajih. Ti so krhki in radi zatajijo. Renault krije del stroškov povezanih z njmi.
Motorji 1.5 dCi (70 in 85) imajo tipično napako, povezano s črpalko goriva proizvajalca Delphi. Črpalka namreč ustvarja železne opilke med svojim delovanjem in uniči dele, povezane z vbrizgom goriva. Težav je sicer manj, kot jih je bilo v prejšnjih generacijah.
Turbina pri modelu dCi 105 se pogosto okvari. Prihaja do prezgodne odpovedi delovanja, kar velikokrat krije tovarna sama.
pozdraljeni,
sam sem lastnik clia 1.5 dci 75 km z dpf od lanskega septembra. v 6 mesec sem naredu 47000 km in prej sem vozil vw ali škode. Sam naredim nekje 100000 km /leto. cliota sem kupil novega.
sem precej presenečen nad avtomobilom.
po 5000 ko prvi servis (olje+filter)
od takrat pa redni servis. s tem da na vsakih 15000 km olje in filter.
avto mi pije med 3,8 in 4,25 na 100 km. sem presenečen nad tem. v salonu so mirekli da bo nekje 5 l. že 16 let vozim dizle in mi noben ni rabu tolk malo. jbo kdo zdej rekel da delam gužvo na cesti… nasprotno… kp-lj 50 min, go-lj 60 min, bratislava -lj 4 ure… to so relacije tednske. vozim pa do 2000 obr razen ac.
motor mi je celo brez problema vžgal na -23C v latvijo decembra…
avto nima tempomata. imam pa nekje 75 % ac ostalo 50-90 kmh. tankam na omv (vraževirje in ne prepričanost da je kje boljše ali slabšeŽ)
po nakupu mi je edino zablokiralo zadnje levo kolo-ležaj (zamenjali, garancija)
ostalo je bp, če odmisliš da je udobje vožnje 4 (1-10)
upam da bo ta t novi clio bolši v udobju kot ta
avto namreč po 2 letih vedno prodam, ker ima cca 180-200k km.
upam da komu to koristi.
lp
Predvidevam, da ste kupili novega? Niste omenili tega.
Hvala za mnenje.
Zmotil me je le podatek o 4 urah iz Ljubljane do Bratislave, kar je zelo težko doseči. Že recimo viamichelin izračuna 4 h 53 min. Sam sem že nekajkrat bil na tej poti in mi ni uspelo spravit pod 4 ure in pol.
[code]
Predvidevam, da ste kupili novega? Niste omenili tega.
Hvala za mnenje.
Zmotil me je le podatek o 4 urah iz Ljubljane do Bratislave, kar je zelo težko doseči. Že recimo viamichelin izračuna 4 h 53 min. Sam sem že nekajkrat bil na tej poti in mi ni uspelo spravit pod 4 ure in pol.
Lep pozdrav, Iztok
Pozdravljeni,
[/code]
ja. avto sem kupil nov ja. gre za variant različico.
Iz bratislave do medvod. 4:04! imam navigacijo. in gps trekker… 🙂 je pa res da ponavadi opravim razdalijo brez se ustaviti… ker se mudi. je pa ta relacija vsakih 10 dni na programu 🙂
LP
Pozdravljeni clio 1.5 dci 75 km 2012
kupujem renult clio…če se zanimate da bi avto prodali me kontaktirajte na mail…[email protected]
Lp
Pri motorju 1.5 dCi je priznana napaka na ležajih. Ti so krhki in radi zatajijo. Renault krije del stroškov povezanih z njmi.
Motorji 1.5 dCi (70 in 85) imajo tipično napako, povezano s črpalko goriva proizvajalca Delphi. Črpalka namreč ustvarja železne opilke med svojim delovanjem in uniči dele, povezane z vbrizgom goriva. Težav je sicer manj, kot jih je bilo v prejšnjih generacijah.
Turbina pri modelu dCi 105 se pogosto okvari. Prihaja do prezgodne odpovedi delovanja, kar velikokrat krije tovarna sama.
Več: http://avtonasveti.com/renault-clio-3-2005-2012/%5B/quote%5D
Tudi jaz imam vprašanje… na tem forumu je zanivo brati o napakah na Clio3….
Moja težava je pa bila za enak avto kot je naslovna tema, da je avto včasih vžgal včasih pa ne , na servisu so najprej testirali in očistli kontakte konektorja. No ko so mi drugič v treh tednih, ko avto ni 100% vžigal, stestirali zadevo so ugotovili okvaro releja na ZAŠČITNO PREKLOPNI ENOTI.
ko sem rezervni del dobil nazaj sem opazil , da je celotni pokrov bil odlomljen in zalepljen nazaj…
Vprašanje: Ali je možno , da je ZPE crknila zaradi “popravljenega pokrova “?
Ali je zadevo možno reklamirati in kje?
Sem namenjen klicati na Renault Slovenija in v Revoz….ali pa mogoče preko inšpekcije(zadnja možnost).
Hvla za vsako informacijo….
Imate račun za popravilo? Koliko časa nazaj so vam to popravili (je še v garancijskem roku)? Ste bili na uradnem servisu?