Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem renault clio 1.5 dci l. 2008

renault clio 1.5 dci l. 2008

zanima me mnenje o tem avtomobilu,predvsem motorju…ali je vzdržljiv,kaj so napake,ki se ponavljajo ipd…. uporabljal pa se bo za cca 10k do 15k kilometrov letno…

tile dciji so dost populjavani vendar po moje ob doslednih servisih ne bi smelo bit probleomov.

Meni ok avto. Žena ni imela nikoli nobenih težav, prodali zaradi povečanja družine.

Pri motorju 1.5 dCi je priznana napaka na ležajih. Ti so krhki in radi zatajijo. Renault krije del stroškov povezanih z njmi.
Motorji 1.5 dCi (70 in 85) imajo tipično napako, povezano s črpalko goriva proizvajalca Delphi. Črpalka namreč ustvarja železne opilke med svojim delovanjem in uniči dele, povezane z vbrizgom goriva. Težav je sicer manj, kot jih je bilo v prejšnjih generacijah.
Turbina pri modelu dCi 105 se pogosto okvari. Prihaja do prezgodne odpovedi delovanja, kar velikokrat krije tovarna sama.

Več: http://avtonasveti.com/renault-clio-3-2005-2012/

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

pozdraljeni,

sam sem lastnik clia 1.5 dci 75 km z dpf od lanskega septembra. v 6 mesec sem naredu 47000 km in prej sem vozil vw ali škode. Sam naredim nekje 100000 km /leto. cliota sem kupil novega.

sem precej presenečen nad avtomobilom.
po 5000 ko prvi servis (olje+filter)

od takrat pa redni servis. s tem da na vsakih 15000 km olje in filter.

avto mi pije med 3,8 in 4,25 na 100 km. sem presenečen nad tem. v salonu so mirekli da bo nekje 5 l. že 16 let vozim dizle in mi noben ni rabu tolk malo. jbo kdo zdej rekel da delam gužvo na cesti… nasprotno… kp-lj 50 min, go-lj 60 min, bratislava -lj 4 ure… to so relacije tednske. vozim pa do 2000 obr razen ac.

motor mi je celo brez problema vžgal na -23C v latvijo decembra…

avto nima tempomata. imam pa nekje 75 % ac ostalo 50-90 kmh. tankam na omv (vraževirje in ne prepričanost da je kje boljše ali slabšeŽ)

po nakupu mi je edino zablokiralo zadnje levo kolo-ležaj (zamenjali, garancija)

ostalo je bp, če odmisliš da je udobje vožnje 4 (1-10)

upam da bo ta t novi clio bolši v udobju kot ta

avto namreč po 2 letih vedno prodam, ker ima cca 180-200k km.

upam da komu to koristi.

lp

Predvidevam, da ste kupili novega? Niste omenili tega.
Hvala za mnenje.
Zmotil me je le podatek o 4 urah iz Ljubljane do Bratislave, kar je zelo težko doseči. Že recimo viamichelin izračuna 4 h 53 min. Sam sem že nekajkrat bil na tej poti in mi ni uspelo spravit pod 4 ure in pol.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

[code]
Predvidevam, da ste kupili novega? Niste omenili tega.
Hvala za mnenje.
Zmotil me je le podatek o 4 urah iz Ljubljane do Bratislave, kar je zelo težko doseči. Že recimo viamichelin izračuna 4 h 53 min. Sam sem že nekajkrat bil na tej poti in mi ni uspelo spravit pod 4 ure in pol.

Lep pozdrav, Iztok

Pozdravljeni,
[/code]

ja. avto sem kupil nov ja. gre za variant različico.

Iz bratislave do medvod. 4:04! imam navigacijo. in gps trekker… 🙂 je pa res da ponavadi opravim razdalijo brez se ustaviti… ker se mudi. je pa ta relacija vsakih 10 dni na programu 🙂

LP

Pozdravljeni clio 1.5 dci 75 km 2012

kupujem renult clio…če se zanimate da bi avto prodali me kontaktirajte na mail…[email protected]

Lp

Pri motorju 1.5 dCi je priznana napaka na ležajih. Ti so krhki in radi zatajijo. Renault krije del stroškov povezanih z njmi.
Motorji 1.5 dCi (70 in 85) imajo tipično napako, povezano s črpalko goriva proizvajalca Delphi. Črpalka namreč ustvarja železne opilke med svojim delovanjem in uniči dele, povezane z vbrizgom goriva. Težav je sicer manj, kot jih je bilo v prejšnjih generacijah.
Turbina pri modelu dCi 105 se pogosto okvari. Prihaja do prezgodne odpovedi delovanja, kar velikokrat krije tovarna sama.

Več: http://avtonasveti.com/renault-clio-3-2005-2012/%5B/quote%5D

Tudi jaz imam vprašanje… na tem forumu je zanivo brati o napakah na Clio3….

Moja težava je pa bila za enak avto kot je naslovna tema, da je avto včasih vžgal včasih pa ne , na servisu so najprej testirali in očistli kontakte konektorja. No ko so mi drugič v treh tednih, ko avto ni 100% vžigal, stestirali zadevo so ugotovili okvaro releja na ZAŠČITNO PREKLOPNI ENOTI.

ko sem rezervni del dobil nazaj sem opazil , da je celotni pokrov bil odlomljen in zalepljen nazaj…

Vprašanje: Ali je možno , da je ZPE crknila zaradi “popravljenega pokrova “?
Ali je zadevo možno reklamirati in kje?
Sem namenjen klicati na Renault Slovenija in v Revoz….ali pa mogoče preko inšpekcije(zadnja možnost).

Hvla za vsako informacijo….

Imate račun za popravilo? Koliko časa nazaj so vam to popravili (je še v garancijskem roku)? Ste bili na uradnem servisu?

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Račun za popravilo – imam, ker so poravljali včeraj. Generalno avto ni več v garanciji, na novi del (ZPE) imam eno leto garancije. Bil na uradnem servisu in tudi pred Receptorjem pokazal napako in vprašal , če je to v redu….

Jaz bi na nivoju avtohiše najprej poskusil rešiti zadevo.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Ja ampak nisem videl interesa, ko sem jih postavil pred dejstvo…. bom poskusil znova v ponedeljek, ko bodo tudi bolj odgovorni tam, na koncu sem se pogovarjal z ljudmi v sprejemni pisarni…

Hvala za nasvet!

New Report

Close