Na testu: Mazda6 2.0i Attraction karavan
Po tem, ko smo imeli poleti na testu Mazdo6 v limuzinski različici smo sedaj prevzeli še karavansko. Seveda v vroči metalno rdeči barvi.
Test limuzine najdete tukaj:
http://avto.over.net/clanek/mazda6-cd175-at-revolution/#.Uqq9Eydkef4
Z veseljem vam odgovorim na vprašanja v zvezi s tem vozilom.
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 2.0 bencinski, (107kw / 146 KM, 210 Nm) / 6. st. ročni
Poraba po ECE: 5,7/ 4,2 /7,6 (CO2: 131 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 206 km/h / 9,6 sekund
Dolžina / širina / višina: 4.870/1.840/1.450 mm
Medosna razdalja: 2750 mm mm
Teža: 1294 kg
Posoda za gorivo: 62 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 522 – 1.648 l
Cena osnovnega modela (Mazda6 2.0): 21.290 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 25.690 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: ni podatka
TEST je objavljen tu: http://avto.over.net/clanek/mazda6-2-0i-attraction-karavan/%5B/b%5D
zanima me sledeče..
kateri so minimalni vrtljaji, da motor še normalno vleče (ne cuka, pojenjuje itd) po ravnini..?
pri katerih vrtljajih v 5.prestavi je dosežena hitrost 90 in 110kmh
pri katerih vrtljajih v 6.prestavi je dosežena hitrost (90) in 110kmh, 130kmh
iz grafa sem razbral da ima pri 2000rpm cca 30kW moči in cca 160NM navora..
glede na težo in da je karavan, me zanima ali so kakšni kompozitni materiali vgrajeni, da je za cca 150kg lažja kot ostala vozila v tem rangu (passat, bmw)?
A bi okvirno lahko izvedel, koliko ima v 6. prestavi obratov pri ca. 140 km/h, koliko je takrat poraba in če morda motor ne začne postajati siten? In če morda prestavno razmerje ni predolgo in motor v tretji nima živahnosti.
Ker ko sem peljal novo trojko z 120 konjskim je bilo vse ok, samo pač ni turbak in pri TSI z manj konji imaš več živahnosti.
Zanimivo kako med konkurente štejete BMW 5 serijo, ki je res vrhunski avto in ima tudi tako ceno, res je da se tole mazdo podobno pelje kot BMW in po drugi strani Octavijo, ki se res primerja z litri prtljažnika, ampak je tako generično dolgočasen avto brez filinga, ima pa možnost odličnih TSIjev, samo podvozje je tumpasto in avto je nekako kot bi Lidl bundo primerjali z dizajnersko… po mojem mnenju so vsi trije avti v svojih svetovih, mazda pa res ponuja premijsko vozničko izkušnjo za še pošten denar
Nove Mazde6 z 2.0 bencinskim motorjem žal nisem vozil. Lahko pa podam tele podatke, da je 2,0-litrski motor SKYACTIV-G z direktnim vbrizgavanjem goriva in omogoča nižjo porabo goriva in najboljše kompresijsko razmerje med bencinskimi motorji. Na voljo je s 145 ali 165 konjskimi močmi (KM). Zaradi sistema i-ELOOP, ki s pomočjo kondenzatorja shranjuje odvečno energijo in jo hitro pošilja nazaj pa omogoča po tehničnih podatkih do 10% nižjo porabo kot konkurenčni motorji. To pa je zagotovo napredek pri teh klasičnih atmosferskih motorjih, ki so kakorkoli obrneš cenejši pri popravilu kot tisti s turbinskim polnilnikom.
Spoštovani. Moramo pohvaliti slovenskega uvoznika, ki nam je pomagal pri vašem vprašanju.
Odgovor na vprašanje o teži, ki je ca. 150kg nižja kot pri konkurentih pa je v tehnologiji SKYACTIV, ki razen izjemnih motorjev daje še nekaj »stranskih« produktov.
Precej karoserijskih delov (še več kot v prejšnji generaciji) je izdelanih iz jekla visoke natezne trdnosti, ki ob nižji teži nudijo enako odpornost oz. trdnost karoserije.
Motorji: poleg večje učinkovitosti so že od začetka koncipirani z mislijo na čim nižjo težo in možnostmi poenostavitev v proizvodnji. Bencinski npr. ne potrebuje turbo polnilnika. Dizelski ima zaradi nižjega kompresijskega razmerja in posledično nižjih obremenitev lahko lažje dele. Euro6 dosega brez opreme za dodatno čiščenje plinov z ureo, ki pri konkurentih pomeni dodatno težo (in vzdrževalni strošek).
Menjalniki imajo tudi kakšen zobnik iz plastične mase.
Podvozja so prav tako iz materialov z višjo trdnostjo in posledično lažja. Šestica je kljub temu, da je zrasla v dolžino, med najlažjimi v svojem segmentu, brez škode na voznih lastnostih. Lažje pospešuje in manj troši.