Se splača iti na pooblaščen servis ali ne?
Mene pa zanima ali bi se mi na pooblaščen servis še splačalo vozit,ker v garanciji ni več ali ne?Mene je zadnji servis pri pooblaščenem za bencinsko Mazdo 2,prišel 143 eur,bila je samo menjava olja in filtra.ostalo je bil pa še pregled avtomobila.Samo delo je stalo okoli 56 eur,olje pa 3,9 litra 61 eur in še nekaj centov.Glede na to,da imam 1X letno tudi brezplačen zimski pregled vozila,da mi ga ob servisu odspodaj prešpricajo z oljem Krown in pa da mi velja asistenca,pomoč na cesti,če pride do okvare ali nezgode,ali je potem taka cena draga,ali se kljub temu splača peljat k nekemu nepooblaščenemu?Ker pa sem sedaj sam kupil olje,enako kot ga vlivajo na servisu,oz. je napisan na računu,4 litrsko kantico za 33 eur in še nekaj in mi je šef tam dovolil,da svojega prinesem,bi tak servis potem prišel okoli 110 eur.Če mi kljub svojem olju ostanejo ostale ugodnosti še naprej,je to potem racionalna cena,se potem na vse to splača mi še naprej vozit na pooblaščenega?
pošten,sem napisal,da bi imel olje s sabo.No,servis je že mimo,imel sem ga spet na pooblaščenem in to dva dni prej preden je bil tu prvi odgovor.Servis me je tokrat s svojim oljem prišel 115,pa je bil poleg olja in oljnega filtra menjan še kabinski filter,plus tega sem bil zraven v delavnici,ko se je servis delal.
Bistvo je, da serviser naredi tisto kar plačaš in da tudi pove kaj je naredil, kaj je zamenjal in kaj je vlil notri… specifikacijo rez. delov in znamke olj. Skratka, da zaupaš serviserju. Nategujejo pa eni in drugi. so pa tudi tretji fušarji pod kozolcem, ki delajo na črno, za njih isto velja. 🙂
Če je vse ok z avtomobilom in nimaš težav, problemov tudi po opravljenem servisu, je vseeno pooblaščeni ali nepooblaščeni.
Če se pa pojavljajo težave in problemi z avtomobilom tudi po opravljenem servisu, ne glede na potek garancije, je pa vsekakor bolje, da imaš avto servisiran na pooblaščenem servisu, čeprav daš nekaj € več. Če ti slučajno servis ne reši reklamacije, težav in problemov z avtomobilom, se lahko obrneš na uvoznilka ali še bolje direkt na proizvajjalca vozil, ki znajo z dopisom pritisnit na dotični servis in morajo stvar tako ali drugače reševat.