Na testu: BMW 420d Coupe Luxury Line
Na test smo prevzeli novega BMW-ja serije 4. Coupe z oznako 420d je za 200 kg lažji kot BMW serije 3 Touring, ki smo ga imeli na testu lani poleti ( http://avto.over.net/clanek/bmw-320d-xdrive-touring-luxury-line/ ). V dolžino je Coupe celo za malenkost daljši kot karavanska trojka, tudi širši, a nižji.
V zadnjem času smo imeli na testu še to vozilo BMW: http://avto.over.net/clanek/bmw-320d-gran-turismo-sport-line/
… ter SUV X1: http://avto.over.net/clanek/bmw-x1-1-8-sdrive/
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 2.0d turbodizelski (135 kW/184 KM, 380 Nm) / 8-stopenjski samodejni menjalnik Steptronic
Poraba: 6,0 / 4,1 / 4,8 l (CO2: 129 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 240 km/h / 7,5 sekund
Dolžina / širina / višina: 4638 / 1825 / 1377 mm
Medosna razdalja: 2810 mm
Teža: 1450 kg
Posoda za gorivo: 60 l
Št. sedežev: 4
Prostornina prtljažnika: 495 l
Osnovna cena (420i): 40.500 EUR
Osnovna cena testnega modela: 43.600 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 62.074 EUR
(dodatna oprema: športni avtomatski menjalnik, variabilno športno krmiljenje, avtomatska zatemnitev notranjega vzratnega ogledala, el. nastavitev prednjih sedežev s spominom za voznikov sedež, sistem za prevažanje daljših predmetov, ledvena opora za prednja sedeža, odlagalni paket, ogrevana prednja sedeža, pomični naslon za roke spredaj, nadzor razdalje pri parkiranju (PDC) spredaj in zadaj, senzor za dež in stikalo za avtomatski vklop luči, tempomat z zavorno funkcijo, prilagodljivi LED žarometi, paket luči, pomoč pri vklopu in izklopu dolgih luči, navigacijski sistem Professional, HiFi ozvočenje, BMW Apps, prostoročno telefoniranje z napredno povezavo za pametne telefone, instrumentna plošča z dodatnimi vsebinami, M usnjen volan, BMW individual notranji del strehe v antracit barvi, BMW service inclusive – 5 let ali 100.000 km, letve z dodatki v izvedbi Pearl Chrom, angleška navodila za uporabo in servisna knjiga ter varnostna funkcija Speed Limit Info)
Vabljeni k debati…
Alfa Romeo je glede razvoja modelov in branda prepočasna. Izgublja žal na vseh pozicijah, vendar sem optimističen glede znamke, saj so sedaj s Chryslerjem dobili pomemben trg in se lahko obetajo tudi boljši časi za to italijansko znamko.
Ima. Ročica zagrabi varnostni pas in ti ga pripelje bližje, da se hitreje pripneš. Podobno imajo tudi nekateri konkurenčni modeli drugih znamk.
Zadnji pogon.
Tako je. Bluetooth povezljivost (prvo spoznavanje mobilnega telefona z avtomobilom) je mogoča le, če vozilo stoji.
Se je pa predstavil te dni še BMW serije 4 Gran Coupe, več o tem tu: http://avto.over.net/clanek/novi-bmw-serije-4-gran-coupe/
Tako je. Bluetooth povezljivost (prvo spoznavanje mobilnega telefona z avtomobilom) je mogoča le, če vozilo stoji.
Se je pa predstavil te dni še BMW serije 4 Gran Coupe, več o tem tu: http://avto.over.net/clanek/novi-bmw-serije-4-gran-coupe/%5B/quote%5D
safety first!
Sem ja. 🙂 Včeraj zjutraj sem na parkirišču se komaj rešil, ker sem parkiral v snegu in ledu. Pod to plastjo pa je bila še zemlja in blato. Ker je bilo poleg polno drugih avtomobilov sem pazljivo poskušal speljati in tako se malce vkopal. Z malce pomoči smo hitro rešili situacijo. Vsekakor bi mi v tem primeru zelo zelo pomagal štirikolesni pogon xDrive.
Prevozil sem vse skupaj že cca 750 km. Od tega 400 km avtoceste, ostalo mestna vožnja po Ljubljani. Povprečna poraba znaša trenutno 6,0 l/100 km.
Informativno objavljam izračun stroška registracije…
[img]http://med.over.net/forum5/file.php/99/57531/bmw-420d-coupe-2014.jpg[/img]
TEST je objavljen tu: http://avto.over.net/clanek/bmw-420d-coupe-luxury-line/%5B/b%5D
Mogoče bo še koga zanimal test BMW cabrio: http://avto.over.net/clanek/bmw-428i-cabrio/