Na testu: Citroën GRAND C4 Picasso THP 155
Na test smo prevzeli pravi družinski avtomobil – veliki C4 Picasso v različici Grand.
Z veseljem vam odgovorim na vprašanje.
____________________
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.6 THP (115kW/156 KM, 240 Nm) / 6 st. ročni
Poraba po ECE: 8,4 / 4,8 / 6 l (CO2: 139 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 209 km/h / 9,2
Dolžina / širina / višina: 4597 / 1826 / 1634 mm
Medosna razdalja: 2840 mm
Teža: 1313 kg
Posoda za gorivo: 57 l
Št. sedežev: 7
Prostornina prtljažnika: 575 – 704 l
Osnovna cena vozila (1.4 CVVT, LX Fun): 19.720 EUR
Osnovna cena testnega modela: 25.400 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 32.907 EUR
(Dva ločena sedeža v 3.vrsti (610€ z DDV) DZJZ 18″ aluminijasta platišča (610€ z DDV), Kromirani deli pragov (107€ z DDV), Ksenonske luči (920€ z DDV), Motorizirana prtljazna vrata (360€ z DDV), Panoramično strešno okno (810€ z DDV), 3D diodne zadnje luči (410€ z DDV), Rezervno kolo manjše dimenzije (80€ z DDV), Tepihi spredaj in zadaj (610€ z DDV), Paket Drive Assist (410€ z DDV), Paket Park Assist 360 (810€ z DDV), Usnje Mistral+dvob. armat. črno/siva (1270€ z DDV), Kovinska barva (500€ z DDV)
Končna poraba je bila okrog 8 litrov. S tem, da smo vozili precej po avtocesti (tam je poraba padla tudi pod 7). Za tako velik avtomobil vsekakor odličen rezultat.[/quote]
Kako je bil avto naložen? S koliko potniki?
Končna poraba je bila okrog 8 litrov. S tem, da smo vozili precej po avtocesti (tam je poraba padla tudi pod 7). Za tako velik avtomobil vsekakor odličen rezultat.[/quote]
Kako je bil avto naložen? S koliko potniki?[/quote]
Relacijo sem izkoristil za polno obremenitev. Imeli smo 6 potnikov in prtljage. Poraba poskoči za slab liter ob polni obremenitvi.
Potrebno je poudariti, kar sem opazil pri novem Peugeotu 308 ( http://avto.over.net/clanek/peugeot-308-1-6-e-hdi-allure/ ), kot tudi manjšemu C4 Picassu ( http://avto.over.net/clanek/citroen-c4-picasso-e-hdi-115-exclusive/ ), da so ti zasloni zelo dobro občutljivi na zaslon in je opravljanje z njimi odlično. Korak naprej v primerjavi s predhodnimi oz. tudi z marsikatero konkurenco.