Ali se splača kupiti dizla?
.
Pri isti moči dizelski motor porabi 25% do 30% manj goriva. Dizelski motor ima pri nižjih vrtljajih več navora, kar pomeni hitrejše pospeševanje pri nižjihi hitrostih.
Bencinski motor bolje pospešuje pri višjih hitrostih in je tišji.
Naredi si razpredelnico v excellu, vnesi razliko v ceni avtomobila, ceno goriva, porabo, kilometre, ki jih narediš na leto in odsimuliraj nekaj scenarijev. Cena vzdrževanja obeh je enaka.
Poglavitni dejavnik pri taki računici je še vedno nabavna cena, sledi št. letnih kilometrov,način vožnje in doba uporabe….
Večina ljudi se zaletava in kupuje dizle že kar po defoltu, brez računice….
Servisi so v glavnem odvisni od načina vožnje….načeloma imajo pa dizli več potencialnih kvarljivih delov in s tem potencialno višje stroške vzdrževanja…turbina, šobe, grelne svečke, itd….
Poleg tega je nakup dizla dost bolj tvegan zaradi pri večini velikega št. kilometrov….
Upam da mi ne bo treba nikoli nabavit dizla, ker jih res ne maram…
Poglavitni dejavnik pri taki računici je še vedno nabavna cena, sledi št. letnih kilometrov,način vožnje in doba uporabe….
Večina ljudi se zaletava in kupuje dizle že kar po defoltu, brez računice….
Servisi so v glavnem odvisni od načina vožnje….načeloma imajo pa dizli več potencialnih kvarljivih delov in s tem potencialno višje stroške vzdrževanja…turbina, šobe, grelne svečke, itd….
Poleg tega je nakup dizla dost bolj tvegan zaradi pri večini velikega št. kilometrov….
Dobro jutro. Vse drži. Nekaj manj porabe. Kvarljivi deli so precejšen strošek. Že za turbino lahko daš od 500-1000 eu.
Sem imel dizla in sem bil zadovoljen.Ko pa je crknila turbina, kasneje bosch pumpa je pa bilo treba globolo sešt v žep.Zadovoljen sem bil ker sem vedel, da me praktično kljub okvari ne more pustiti na cesti.
Kratke proge 6.2
dolge proge 7.0 pri brzini 160 km/h
Včeraj vozil fiata 75km, 1.6 motor dolge proge poraba 15.2 pri brzini 160km/h.
Dobro jutro. Vse drži. Nekaj manj porabe. Kvarljivi deli so precejšen strošek. Že za turbino lahko daš od 500-1000 eu.
Sem imel dizla in sem bil zadovoljen.Ko pa je crknila turbina, kasneje bosch pumpa je pa bilo treba globolo sešt v žep.Zadovoljen sem bil ker sem vedel, da me praktično kljub okvari ne more pustiti na cesti.
Kratke proge 6.2
dolge proge 7.0 pri brzini 160 km/h
Včeraj vozil fiata 75km, 1.6 motor dolge proge poraba 15.2 pri brzini 160km/h.
Herr Diesel
vidim da se ne spoznaš na avte.
Cena vzdrževanja dizla je bistveno višja ( beri 2x večja ) od bencinarja. Si primerjal nabavno ceno dizla in bencinarja, si primerjal ceno servisov?
Pozanimaj se pri pri mehaniku pa ti bo povedal. Tisti bencin težko noter prineseš, če vse vkup skalkuliraš.
lp
V kolikor ne delaš vsaj 20-25 km v eno smer se dizla ne kupuje ker se niti ogrel ne bo. Potem je pri dizlu zelo pomembno, da mrzlega ne priganjaš, preden ga ugasneš ga pustiš kakih 30 sekund do minute prižganega, da se turbina neha vrtet….Pri rabljenem je večja možnost prevrtenih kilometrov…, servisi so dražji od bencinskih kolegov. Jaz sem z dizlom zadovoljen, sicer delam cca 80-100 km dnevno in se nekako kompenzira zadeva….Super je ker z enim tankom narediš čez 1000 km, pa navor je zelo pozitivna zadeva pri dizlih. No, ko gre pa turbina in šobe je pa precej žalosti v denarnici….
Ja, ni popolnoma enostavnega odgovora. Če delaš veliko km na leto (kar pomeni najmanj 20.000 in večinoma relacijske vožnje) in kupuješ nov avto, potem zelo verjetno res dizel (čeprav tudi kombinacija bencin in plin ni švoh). Čeprav … imam dve prijateljici, ki imata dizla, čeprav se ne vozita veliko, in je vse v redu. Ena kupila nov avto, druga rabljenega.
Zelo bi pomagalo, če poveš, o kako velikem avtu razmišljaš in koliko km misliš naredit.
Dizel mi je bil všeč zaradi zimskih razmer. Tu po pohorju v hribih, kjer benzinar ni prišel je moj golf vedno premagal vse snežne ovire. Ključnega pomena je navor, oziroma vrtilni moment.[/quote]
Tole nekako ne drži, vrsta goriva nima nobene veze s premagovanjem snežnih ovir….
Dizel mi je bil všeč zaradi zimskih razmer. Tu po pohorju v hribih, kjer benzinar ni prišel je moj golf vedno premagal vse snežne ovire. Ključnega pomena je navor, oziroma vrtilni moment.[/quote]
Tole nekako ne drži, vrsta goriva nima nobene veze s premagovanjem snežnih ovir….[/quote]
bmw, vrsta goriva ne, vrsta motorja pa že. Znano je, da dizli rinejo naprej pri nizkih obratih, jih torej ni treba turirat in greš lepo počasi naprej, kjer drugi crkujejo. Mogoče nisem prav povedala, ampak v praksi se je izkazalo za res.
Pa tudi sicer je dizel, če nisi ravno voznik s peno na ustih, precej bolj prijeten za vožnjo, vsaj meni, ko takole prijazno brunda – no, če je pa treba za kakšno prehitevanje, pa itak vklopi turbo in gremo!!
Tole nekako ne drži, vrsta goriva nima nobene veze s premagovanjem snežnih ovir….[/quote]
bmw, vrsta goriva ne, vrsta motorja pa že. Znano je, da dizli rinejo naprej pri nizkih obratih, jih torej ni treba turirat in greš lepo počasi naprej, kjer drugi crkujejo. Mogoče nisem prav povedala, ampak v praksi se je izkazalo za res.
Pa tudi sicer je dizel, če nisi ravno voznik s peno na ustih, precej bolj prijeten za vožnjo, vsaj meni, ko takole prijazno brunda – no, če je pa treba za kakšno prehitevanje, pa itak vklopi turbo in gremo!![/quote]
BMW se je nehote pomotil v izjavi. Sama si napisala o snežnih razmerah in ostalih stvareh, kako pri dizlu funkcionira.
Živjo.
Mi imamo dva dizla doma. Škoda fabia je stara 9let in ima 250.000 prevoženih. Do sedaj samo redni servisi na 15.000 in to je to. Menjane so bile enkrat roke prednje od koles ter zadnji boboni ker so ratali rijavi. Enega problema ni blo. Enkrat me ni pustila na cedilu in pozimi niti poleti.
Druga astra karavan stara dobri dve leti narejenih 75.000 km. Tudi sam redni servisi na 30.000km.
Tako da jaz dam plus dizlam, če veliko prevoziš. Poraba je pa pri astri 6,4km/100 pri fabiji pa 5,5 l/100 km…