Na testu: BMW X1 20d xDrive
Lansko poletje smo pričeli z BMW X1 in tudi letos bo tako. Tokrat z dizelskim motorjem in 8 stopenjskim avtomatskim menjalnikom.
Test bencinske različice je na:
http://avto.over.net/clanek/bmw-x1-1-8-sdrive/
Vabljeni k razpravi. Z veseljem odgovorim na vaša vprašanja.
Motor / menjalnik: 2.0 turbodizelski (135 kW/184 KM, 380 Nm) / 8-stopenjski samodejni menjalnik
Poraba: 5,6 / 4,7 / 5,0 (CO2: 132 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 205km/h / 7,9 sekund
Dolžina / širina / višina: 4454 / 1798 / 1545 mm
Medosna razdalja: 2760 mm
Teža: 1530 kg
Posoda za gorivo: 63 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 420 – 1385 l
Osnovna cena (sDrive 18i): 29.400 EUR
Osnovna cena testnega modela: 38.250 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 48.931 EUR
Dodatna oprema: Avtomatski menjalnik Steptronic, kromirani zunanji deli, strešni nosilci, športna sedeža spredaj, navigacijski sistem Business, HiFi ozvočenje, BMW service 5 let, Advantage Plus Paket
Gremo z odgovori kar po vrsti.
Testni X1 ima xDrive 4 kolesni pogon, ki se vklaplja prilagodljivo oz po potrebi. Glede porabe goriva je avtomobil kar veliko presenečenje. Poraba je namreč okrog 6.5 – 7 litrov v povprečju. Z varčno vožnjo in načinom eco-pro je številka 6,5 lahko dosegljiva.
Štirikolesni pogon je tudi nad pričakovanji, tako da se z njim lahko odpravite tudi po kakšnih manj urejenih poteh in tudi speljevanje na klancu je prestal odlično.
BMW X1 xDrive 20d z osnovno opremo stane 38.250, enako opremljen X3 pa 42.400 EUR
BMW Steptronic je 8 stopenjski avtomatski menjalnik. Je klasični hidravlični avtomatski menjalnik. Prestavlja izjemno hitro in povsem primerljivo z menjalniki z dvojno sklopko. Je od njih dosti bolj udoben in prehodov med prestavami skorajda ne čutimo.
Avtomobil je opremljen tako s ksenonskimi žarometi, kot tudi zadaj so luči led.