Na testu: Citroën C4 picasso blueHDi 150
Zvezda stalnica naših družnisko orientiranih testov je tudi Citroen C4 Picasso.
Tokrat je na vrsti preizkus novega varčnega Euro 6 motorja, ki nosi oznako BlueHDI.
Test različice Grand:
http://avto.over.net/clanek/citroen-grand-c4-picasso-thp-155/
Test prejšnje različice motorja:
http://avto.over.net/clanek/citroen-c4-picasso-e-hdi-115-exclusive/
Z veseljem vam odgovorim na vaša vprašanja 🙂
________
Podatki
Motor / menjalnik: 1.6 e-HDi turbodizelski (84 kW/115 KM, 270 Nm) / 6-st. ročni
Poraba po ECE: 4,5 / 3,8 / 4,0 (CO2: 105 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 189 km/h / 11,8 sekund
Dolžina / širina / višina: 4428 / 1826 / 1611 mm
Medosna razdalja: 2785 mm
Masa praznega vozila: 1373 kg
Posoda za gorivo: 55 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 597 l
Osnovna cena vozila (citroën C4 picasso VTi 120 attraction): 19.060 EUR
Osnovna cena testnega modela: 30.540 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 30.680 EUR
(reža za CD: 90 EUR; predoprema za dodatno gretje: 50 EUR)
V notranjosti razlik med različico Grand Picasso in Picasso ni. Grand ima le dodatno tretjo vrsto za potnike, ki je običajna različica nima. Potniki se udobno peljejo tudi v različici Picasso.
Na avtocesti je možno doseči porabo goriva okrog 5,2 litra / 100 km. V mestu, je ta številka težko dosegljiva. Povprečje se vrti tam okrog 5,6-6 l/100 km. Ob športnejši vožnji (kateri ta avtomobil zagotovo ni namenjen) je zaradi teže poraba hitro preko 7 litrov.
Je pa motor izjemno tih in primeren za daljša potovanja.
Oprema Exclusive je res pravo razkošje in materiali v notranjosti so takšni, kot si jih lahko samo želimo. Sedeži so usnjeni in v lepi kombinaciji. Francozi so pokazali svoj šarm.
Masažni sedeži omogočajo dva načina delovanja masaže. Masaža je prijetna, ne gre pa jo primerjati z masažami iz najdražjih poslovnih limuzin.