Na testu: Mazda3 CD150 Revolution
Na testni teden je zapeljala Mazda3.
O njej smo se že večkrat razpisali:
http://avto.over.net/clanek/novo-doma-mazda-3/
Bencinsko različico smo že testirali:
http://avto.over.net/clanek/mazda3-sp-g100-challenge/
Avto ima 3-letno tovarniško garancijo (do 100.000km) in 2- letno podaljšano jamstvo (do 150.000km), ki je enako tovarniškemu, Mobilna garancija 10 let ob rednem servisiranju, gatrancija proti prerjavenju 12 let, garancija za lak 3 leta.
________
Podatki:
Motor / menjalnik: 2.2 dizelski (110kW/150 KM, 380 Nm) / 6. st. roč.
Poraba po ECE: 4,8/3,5/4,0 l (CO2: 105 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 210 km/h / 8,1 sekunde
Dolžina / širina / višina: 4460 / 1795 / 1445 mm
Medosna razdalja: 2700 mm
Masa praznega vozila: 1.280 kg
Posoda za gorivo: 51 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 350 l
Osnovna cena (G100 Emotion): 13.990 EUR
Osnovna cena testnega modela: 22.990 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 23.440 EUR
(dodatna oprema: kovinska barva)
Vabljeni k razpravi. Z veseljem bom odgovoril na vaša vprašanja.
150 “konjski” motor je precej živahen, kar je posledica odličnega navora in velike prostornine motorja (2.2 litra). Avto se pelje bolj trdo, kot je to navada pri francozih, kljub temu je vožnja tudi na daljšo razdaljo udobna. Neravnine zaradi velike medosne razdalje pobira odlično.
C4 se je na testu izkazal kot zelo varčen sopotnik. Se mu pa poznajo leta. Mazda je na področju tehnologije in multimedije zelo napredna. Tudi notranjost je v novi mazdi3 po mojem mnenju celo boljša kot pri večji sestri – mazdi6.
Testiral sem 120 konjsko bencinsko in se je odlično peljala. Podvozje je neprimerljivo boljše od najnovejše VW patforme, samo TSI like motor ji fali. Tale dizelska mora biti pa tudi super. Mene je pri notranjosti šestke in cx5 malo zmotilo vse skupaj, trojka je pa odlična, nič slabša od premijskih avtov, kaksen minimalisticen A3 je celo bolj dolgocasen. Res super avto, ne najbolj poceni, ampak glede na dobljeno best buy.
jaz pa ne razumem zkaj potrebuje mazda 3 taki motor. ker ta razred vozil je namenjen do 35 km na dan. to pa skoraj ni potrebe po dieslu sploh. tud isedezi niso tok udobni da bi podpirali tako dolge voznje kot jih omoga ta motor. torej edino še, če ga nucao kdo v kakšen hrib, sam to pa pol ni glih najbolj primeren avto za pozimi. torej ta razred vozil in tako mocan motor diesel je po moje nepotrebna naložba.
Ljudje imajo različne potrebe, zato je tudi takšen motor smiselen. Povprečno mogoče res večina naredi 35km na dan s takšnim avtomobilom, vendar želijo proizvajalci zadovoljiti potrebe tudi tistih recimo 20-30% ljudi, ki naredijo več km na dan. Pa verjamem, da novi kupci Mazda naredijo več km, saj se nove japonske lepotičke peljejo res odlično. Jo je škoda za kratke ture.
Imamo veliko boljših avtov, npr.: Citroen C3, Renault Clio, Renault Megane, VW Golf, Chevrolet Cruze, FIAT Punto, Peugeot 308, Audi A3, Ford Focus, Volvo V40, …
https://www.youtube.com/watch?v=BQjw8x9L1hw
https://www.youtube.com/watch?v=byz9ZDCaANw