Servis maxx
Mene je tudi zanimalo in sem peljal na servis svojega golfa bencinarja letnik 2005. Zadeva funkcionira, so prijazni,servis deluje urejeno in nič “zašmirano”, servis pa je trajal cca 30 minut. Menjava olja+filter te dejansko stane 30 evrov za normalen avto, če imaš kakšno velikansko garo pa verjetno kakšen evro več, saj gre notr več olja. p.s. Na servisu sem bil v Gorici, baje pa imajo podobne servise itak po vseh večjih krajih. Poglej na oglas ali spletno stran, jaz sem jih tudi tam našu.
Hvala za informacijo. Jaz sem že malce v letih, pa ne gledam tolk interneta. Sem bila prav vesela, da sem slučajno videla ta post in mojega pežojčka peljala v BTC na menjavo olja. Fantje so res prijazni, cena je pa dobra. Pri mojem dosedanjem mehaniku sem plačevala za menjavo olja vedno nekje med 70 in 80 evri.
Tvoj mehanik kupuje olje in dele v navadni štacuni, tako velika veriga kot je Maxx pa kupuje tovrstne zadeve v cisternah. Zato so cenejši. Je pa jasno, da bodo s takšnim pristopom izrinili s trga lokalne šmire, ki servisirajo avte v napol podrtih garažah. Kar je za potrošnike v bistvu zelo dobra novica tako v smislu nižje cene kot možnosti pritožb nad opravljeno storitvijo.
Vsaj za cene delov in olja bi jaz preveril še ebay, včasih se mi zgodi da so kljub popustom tukajšnjih slovenskih trgovin še vedno cenejši, če kupiš več delov za cel redni servis. Pomaga tudi, če si spreten in si nato menjaš potrošne dele kar sam, sploh svečke, filtri in olje. Odpadno olje pa mislim da lahko oddaš na Petrolovih črpalkah.
ebay zna biti res ugoden za marsikaj. A se račun pri avtomobilih nižjega in nižjega srednjega razreda ne obnese zaradi visokih cen poštnine. Iz Nemčije moraš plačati za poštnino vsaj 15 evrov, kar ni malo. Za povrh so cene delov za množične avtomobile tudi pri nas zelo zbite oziroma relativno nizke.
Je pa res lahko servis najcenejši, če ga znaš narediš sam – a slednje ne velja za menjavo olja. Jaz sicer znam zamenjati olje v motorju, a slednjega za 30 evrov, kot ti računajo zadevo na Maxxu, nisem sposoben narediti na mojem avtu. Olje, ki ti ga dajo noter pri Maxx težko dobiš v maloprodaji za manj kot 10 do 12 evrov na liter. Oni ga verjetno dobijo za trikrat manj! Že tukaj narediš minus, potem je tu še cena filtra, za katerga zopet odšteješ kot navaden potrošnik cca 10 evrov in si že na 50 evrih. Potem rabiš še dvigalo, pa novo tesnilo za karter, pa čas, pa nekaj orodja in za povrh moraš odpeljati še staro olje na Petrol. Razen, če si tak prašiček, da ga zliješ v WC školjko, ali sosedu na vrt. Jaz se tega sranja ne grem več – vsaj dokler bodo imeli pri Maxxu še take akcije. Ali gre le za promocijo ali pa bodo imeli to vedno v ponudbi, je pa verjetno vprašanje za milion dolarjev.
A avtomobilih nimam pojma, vem pa, koliko odštejem vsakič za servis. Pri mojem lokalcu sem vedno plačevala menjavo olja med 70 in 80 evri. Pa še vedno mi je rekel, da je to cena le za mene, sicer računa več. Po tem, ko sem videla reklama za Maxx sem poskusila. V Črnučah v LJ so mi res zamenjali olje za 30 evrov, pa še zelo so bili prijazni.
Jupidupi, kaj praviš? Tako olje kot ga oni dajo v navaden bencinski avto, 4 litre, z oznako 10W-40, ACEA A3/B3 pride na tej spletni strani http://www.motornaolja.com/produkt/total-quartz-7000-10w-40/ 4 litrska embalaža 19.50 eur. Nevem če je ravno znamka Total, specifikacije so pa iste, liter takega olja je pa 4.90 eur in ne vsaj 10 eur in več, kot si ti napisal. Je pa še pripis v reklami za Maxx servis, da za uporabo olja v dizelskem motorju z oznako 5W-30 ACEA A3/B3 C3 je pa doplačilo 9.90 eur, torej pride servis 39.90 eur. In to vse velja do 4 litre olja, da ne bo kdo mislil, da je to fiksna cena, nekateri imajo tudi večji oljni rezervoar, kar je treba doplačat. Vseeno je ugodno, ampak kar sem hotel poudariti so cene olja, ki si jih ti napisal, še olje Shell Helix Ultra 5W-40, ki je priznana znamka pride tam liter 7. 50 eur. Ampak jaz bi vseeno probal sam kdaj zamenjat, ker me veseli, čeprav bi samo za material odštel približno toliko kot je tu z materialom in delom.
Raptor, kakovost olja ne moreš ocenjevati le prek specifikacije. To je osnova, pomembno je še marsikaj drugega. V olju je namreč lahko zelo malo ali pa dosti aditivov, kot so tisti za vezavo umazanih delcev in njihovo zgoščanje na dnu oljne posode. Takšno olje je dlje časa čisto, omogoča večje obremenjevanje motorja in daljše servisne intervale. Zato ne gre mešati olja neznane znamke s tistimi bolj uveljavljenimi in posledično višjo ceno. Total, kot ga uporablja Maxx, če sem seveda prav razumel tvoj zapis, je brez dvoma v prosti prodaji dražji od olja iz Hoferja in tudi dosti boljši.
Se pa strinjam, da za takšen denar ne moreš sam menjati olja, lahko se sicer približaš Maxxovi ceni, a če upoštevaš še potrošni material, to da moraš imeti orodje, pa prostor, pa embalažo za odpadno olje in umazane cunje pa tako naprej. Jaz rad kaj povijačim v garaži, a umazane zadeve, kot je menjava olja, se ne lotevam.
Ni čisto tako. sem jih vprašal na to temo in je bil odgovor da mi lahko zrihtajo dele ceneje kot ostali saj imajo zaradi velikosti servisne mreže večje rabate in več ugodnosti pri dobaviteljih. pa tudi njihova delovna ura je nižja kot sicer. bomo videli, bom napisal[/quote]
Boš kaj napisal, kako je bilo pri popravilu zavor?
Sedaj so urejene še zavore. Menjali so mi med drugim še eno zavorno čeljust, saj je bila poškodovana – očitno od kakšnega udarca. Vse skupaj sem plačal 120 eur, kar se mi zdi ugodno. Ko so mi delali predračun, sem šel s popisom delov v Motomat in so mi naračunali za rezervene dele dejansko skoraj toliko, kot sem potem plačal za vse skupaj. Kako bi bilo drugje, ne vem, saj ni šlo le za menjavo zavornih ploščic in je primerjava malce nedorečena. Sem pa vprašal kakšne imajo rabate na rezervne dele, pa se mi je serviser pohvalil, da definitivno najvišje v SLO, saj jih nabavljajo prek skupne mreže oziroma imajo verjetno neko skupno pogodbo, s katero so dobavitelje prisilili v večje popuste.
Dvomim, da so ti menjali 1.zavorno čeljust, ker se dobijo samo v garnituri http://www.avtomarkovic.si/izdelek/10990.100.2/celjusti-zavgolf-jx-zimmermann
Bolj verjetno da so menjali zavorne klešče s popravljenimi , ne novimi ker so res drage http://www.avtodeli.com/index.aspx?source=katalog&kategorija=300&nadgrupa=006&grupa=-KA01&id=520831