Na testu: Kia Sportage 1.7 CRDi
Na testu imamo prenovljeno Kio Sportage.
Katere novosti lahko zasledite smo tudi že napisali:
http://avto.over.net/clanek/novo-doma-kia-sportage/
Pred prenovo smo se o njej že razpisali:
http://avto.over.net/clanek/kia-sportage-20-crdi-limited-awd-avt/
Vabljeni k razpravi 🙂
………………….
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.7 turbodizelski (85kW/115 KM, 260 Nm) / 6. st. ročni
Poraba po ECE: 4,8/6,3/5,3 l/100 l (CO2: 139 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 173 km/h / 12,3 s
Dolžina / širina / višina: 4.440 / 1.855 / 1.645 mm
Medosna razdalja: 2.640 mm
Masa praznega vozila: 1.415 kg
Posoda za gorivo: 55 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 565 – 1.350 l
Osnovna cena vozila (1.6 GDI): 16.990 EUR
Osnovna cena testnega modela: 20.490 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo in vključenim popustom: 24.590 EUR
Anej,
ali je Sportage upravičeno najbolje prodajan športni terenc pri nas (vem, da je bil kar dolgo časa) in čemu pripisuješ pri tem največji razlog? Oblika, cena, 7-letna garancija, miks vsega? Nisem ga še namreč vozil, bomo pa po novem letu kupovali nov družinski avto (otroka imata 9 in 12 let) in se mi zdi, da bi lahko bil Sportage kar prava izbira. Morda celo v kombinaciji s kakšnim financiranjem, da ne bi povsem izsušili družinskih prihrankov.
Gremo kar po vrsti z odgovori.
Kia je z modelom Sportage pri nas očintno našla pravo kombinacijo cene in jamstva. Ljudjem namreč veliko pomeni, da z avtomobilom nimajo dodatnih stroškov. Novo v ponudbi je celo akcija 7+7+7, ki vključuje 7 letno financiranje, 7 letno garancijo in 7 let vključenega vzdrževanja KIA.
Pogon je na prednji kolesni par.
Poraba goriva se je vrtela v povprečju okrog 6,3. Z lepo vožnjo in relacijo se jo da spraviti tudi na 5,6 litra. Motor se izkaže kot varčen. Ni ravno športnik.
Anej,
hvala za odgovor in pomoč pri razmišljanju glede nakupa. Takšne informacije iz prve roke nam dejansko pomenijo veliko. Pa še eno vprašanje. Kaj bi ti osebno izbral, če bi se odločal za Sportage, bi vzel le prednji pogon, ali štirikolesnega? Glede motorja se pa bolj nagibamo k dizlu, čeprav je glede cene tudi bencinar zelo mamljiv. Letno naredimo okoli 15K kilometrov.
15,000 km na leto je ravno nekakšna meja. Če ste večinoma v mestu, potem bi vam jaz svetoval bencinarja.
Hvala za info. Odločitev je tako rekoč že sprejeta. Po družinskem ogledu in testni vožnji, kjer smo si šli ogledat še nissana in toyoto, smo se odločili za Sportage. Bo kar dizel, točno takšen kot ga imaš na testu. Pod črto se nam zdi vse skupaj najbolj ugodno, pa še avto nam je oblikovno ravno prav velik, da še ni preokoren v mestu.
Živjo tadejn,
kakšnih posebnih fint v akciji 3×7 nismo odkrili. Zadeva je podobna kot pri drugih znamkah. Mi je pa všeč pri vsem skupaj, da je zelo jasno definiran mesečni strošek za avto. Moj pogled je namreč takšen, da sam pri sebi nekako določim (in seveda z ženo), koliko sva pripravljena odšteti na mesec za mobilnost in to je to. Ceniki so pa baje zopet objavljeni. Cena bo nekaj nižja, saj smo si izpogajali še nekaj popusta in odkup starega avtomobila. Avto je pa res lep.
Na segmentu športnih terencev imamo zelo veliko izbire. Npr. najnovejši in modno zelo napredno oblikovan: RENAULT Captur. Italijanski FIAT Group napreduje z moderno tehniko in najnovejšimi varčnimi motorji (multijet diesel, eco-diesel, …): FIAT Sedici, FIAT Freemont, Jeep Renegade, Jeep Liberty, Jeep Cherokee. Potem so tu še: Volvo xc60, Citroen C4 Aircross, Renault Koleos, Dacia Duster, Land Rover Freelander, Land Rover Discovery, Range Rover Evoque, Citroen C-Crosser, Audi Q5, Chevrolet Trax, Opel Mokka.
http://www.renault.si/nova-vozila/osebna-vozila/captur/captur
Ne ti men o renault kvaliteti, a imaš v mislih 1,5 dCi, 2,2 dCi, pa težave z lagunami in megani pa, da sploh ne naštevam več. Toliko, kot je imel Renault težav v zadnjih nekaj letih z dizli, jih verjetno ni imela nobena znamka. Ne rečem, da je Kia v smislu kakovosti top of the pop, a glede na to, da ima 7-letno garancijo, bi kar verjel, kar jim priznavajo celo nemški mediji, da so v smislu kakovosti naredili zelo veliko ali pa celo največ v zadnjih nekaj letih. Samo poglej padec vrednosti v golfovem razredu za nemški trg in boš videl, kje je megane, kje je golf in kje je cee’d. cee’d je najboljši pri vzdrževanju vrednosti, kar Nemci pripisujejo garanciji.
Saj ti vse o kakovosti Renaultov in nasploh francozov in italijanov pove njihova garancija. Zakaj pa imajo garancijo le 2 ali pa 3 leta? Zato, ker več ne zdržijo. Zelo enostavno. zato pa si imela toliko težav z meganom. Moj šef je imel Vel Satisa V6 dizel, full opcija. Pa je šel motor pri redno vzdrževanju v franže po 120K km. O morebitni kolanci ali kaj temu podobnega niso hoteli niti slišati na servisu. Da bi se kakšni Kii tako razletel motor, še nisem slišal.