Na testu: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium 5v
Na test sem prevzel pevratno Ford Fiesto z opremo Titanium. Vsa vprašanja v zvezi s tem vozilom lahko postavite tu. Vesel bom tudi vaših mnenj.
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.0 EcoBoost (74 kW/100 KM, 000 Nm) / 5-st. ročni
Poraba po ECE: 5,9 / 3,7 / 4,3 (CO2: 99 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 180 km/h / 11,2 sekund
Dolžina / širina / višina: 3969 / 1720 / 1495
Medosna razdalja: 2490 mm
Teža: 1025 kg
Posoda za gorivo: 42 l
Št. sedežev: 5
Prtljažnik: 295 – 980 l
Osnovna cena (1.25, Trend, 3 vrata): 9.920 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 12.470 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 14.615 EUR
(dodatna oprema: 440 EUR – kovinska barva, 75 EUR – tempomat, 75 EUR – dodatno zatemnjena stekla, 620 EUR – paket za pomoč vozniku 2, 385 EUR – Sony avdio sistem, 75 EUR – dvojno dno prtljažnika, 295 EUR – 16″ 15 kraka platišča, 180 EUR – električno pomična stekla zadaj z enojnim dotikom)
Trenutno sem z avtom prevozil relacijo LJ – Krško in okolica, vse skupaj približno 180 km in povprečna poraba znaša 5,6 l/100 km. Navdušen sem nad njo, saj sem na avtocesti brez težav vozil okoli 130 km/h. Tako, da šeste prestave niti nisem pogrešal.
Ta pek vsebuje tipala za pomoč pri parkiranju zadaj, električno poklopni vzratni ogledali, sistem za preprečevanje naleta pri nizkih hitrostih ‘Active City Stop’ in ogrevano vetrobransko steklo
Pa niti ni sramota, čeprav sem tudi jaz sprva tako pomislil. V bistvu do 130-140 km/h po števcu avto lepo vleče, prestavna razmerja so lepo razporejena. Zvok motorja je seveda drugačen, deluje malce bolj športno našpičen. 100 konjičev pa je za takšen majhen avtomobil več dovolj. Če primerjam s Kio Rio, ki sem jo imel pred tem na testu in ima klasičen 1,25-litrski motor brez turbine je vsekakor EcoBoost boljša izbira za vse, ki si želijo bolj iskriv motor, bolj poskočen. Jaz z EcoBoostom brez težav dosegam porabo na nivoju Ria – slednjo pa sem dosegel z pazljivo vožnjo.
Tema o Kii Rio je tu: http://med.over.net/forum5/read.php?99,8817014
Avto je v primerjavi s Fiesto večji, vendar slabše opremljen – če primerjamo direktno oba testna primerka. Kljub vsemu ima Fiesta prtljažnik nekoliko večji, a zgolj malo večji. V Riu mi je deloval prostornejši.
Imel tegale nadomestnega in je kot mala raketka, tako dinamičen avto, da se težko vozi počasi, s korejci je sramota primerjat, navseadnje je to dvakrat zaporedoma motor leta.
tudi jaz sem se čudil 5 prestavam, ampak turbo motor ima toliko navora da nekako gre, pa se niti ne vrti previsoko, pri 130 ima okoli 3000 obratov in nikoli ni preglasen, tudi 150 tempo po AC z lahkoto držiš, tudi podvozje ni tisto, da bi začel preveč poskakovat po cesti, ravno pravi kompromis.
Pri menjalnikih špara tud VW koncern, in to tam kjer je najmanj treba in se najbolj pozna, pri ta švoh dizlih
TEST je objavljen tu: http://avto.over.net/clanek/ford-fiesta-1-0-ecoboost-titanium-5v/%5B/b%5D
Tokrat smo na test pridobili Ford Fiesto z avtomatskim menjalnikom PowerShift.
Motor je že dobro poznani 1.0 EcoBoost
Trenutno je največja razlika med običajnim in avtomatskim menjalnikom v porabi goriva. Testna poraba je namreč kar 8.9 litra na 100 km, s tem, da imamo samo mestno vožnjo. Bomo z vožnjo na relaciji preizkusili, kako se bo fiesta obnesla še tam.
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.0 EcoBoost (74 kW/100 KM, 000 Nm) / 5-st. ročni
Poraba po ECE: 6,6 / 3,9 / 4,9 (CO2: 114 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 180 km/h / 10,8 sekund
Dolžina / širina / višina: 3969 / 1720 / 1495
Medosna razdalja: 2490 mm
Teža: 1025 kg
Posoda za gorivo: 42 l
Št. sedežev: 5
Prtljažnik: 295 – 980 l
Osnovna cena (1.25, Trend, 3 vrata): 9.920 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 18.670 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 19.735 EUR (s popustom: 16.835 EUR)
To je to, majhen mestni avto pa avtomatik. Upam, da bodo Slovenci počasi dojeli, da je to prihodnost. V ZDA, Aziji in precejšnjem delu Evrope je to standard že mnogo let. 😀
upam da nikoli ne bomo dojeli, da bi bila “to” prihodnost..
namreč, s takšnim tempom , neumnih in “z manj dela” opravil..
bomo čez par let imeli doma robota da nam bo zavezal čevlje..
za wc školjko “očistit” bo pa potrebno se naročit na servis..
čedalje bolj postajamo družba bedakov, ki zna pržgat tablico, mal potvitat..
medtem ko je pa “šaltanje” in pa “zlaganje” špeglov. …prezahtevno opravilo..
ja, čez komot ga ni..
Čez komot ga res ni. 🙂
Ko se cijaziš 1 uro čez mesto. Prva, druga, prva, druga, prva, druga, tretja, prva,… vmes stojiš po par minut se ti zdi res neumno skoz se s sklopko igrat. Hkrati določeni ljudje tako zelo hitro “skurijo” sklopko kar botruje k novim stroškom. Če voziš avto s samodejnim menjalnikom ti je to prihranjeno. Res je, da če crkne sam. menjalnik, da so stroški višji, vendar je glede na razvitost menjalnikov to redka stvar.