Na testu: Ford Focus 5v 1.0 EcoBoost Titanium
Po testu karavanske različice ( http://avto.over.net/testi/ford-focus-karavan-16-tdci-titanium/ ) in limuzinske ( http://avto.over.net/testi/ford-focus-limuzina-20-tdci-titanium/ ) smo na test končno dobili še 5-vratno različico Forda Focusa z opevanim 1,0-litrskim turbo motorjem.
Ponuja 92 kW / 125 KM
V tej temi lahko postavite vprašanje v zvezi z njim.
Osnovna cena testnega vozila: 19.220 EUR
Cena testnega vozila s prihrankom: 18.140 EUR (brez prihranka 20.840 EUR, torej – 2.700)
dodatna oprema: kovinska barva, zimski paket, stilski paket Titanium, sistem za preprečevanje poškodbe vrat, paket za pomoč vozniku 1
To še ne morem odgovoriti, ker sem tega prevzel šele danes. Sem pa nedvomno najbolj napeto pričakoval na test ravno to kombi-limuzinsko različico, saj se v Sloveniji daleč najbolj prodaja. Hkrati pa ima še testna različica 1.0 EcoBoost motor o katerem smo že veliko pisali in je nekakšno najmočnejše Fordovo orožje trenutno.
Ima na vseh štirih vratih. Deluje izredno hitro, niti ne opaziš, da skoči in zaščiti vrata. Vsekakor super zadevca za tiste, ki so občutljivi na praskanje robov vrat, kar se v mestu zelo hitro pripeti.
To je povsem odvisno od različnih dejavnikov in sicer kakšen stil vožnje imate, ali se peljete večinoma po mestu ali na relacijah, kako natovorjen avtomobil imate povprečno, izbira pnevmatik.
Pri meni na testu se je poraba gibala okoli 6,5 – 7,2 l/100 kilometrov v kombiniranem stilu porabe. Za 6,5 sem moral že precej paziti v mestu in tudi pri vsakem pospeševanju. Če pa nič ne pazite, nekako normalno pospešujete (ne ostro, ne prepočasi) pa se vam bo poraba gibala nekje okoli sedmih litrov, če boste vozili v kombiniramen stilu, 50 % mesto, 50 % relacija.
Zavedati se je potrebno, da tiste porabi, ki se reklamirajo niso realne. Dosežene so za vse modele in znamke pod istimi pogoji – v laboratoriju. Zato praktično ni mogoče doseči takšne porabe, če pa že pa zelo težko ali v izjemno dobrih pogojih. Tudi pri ostalih avtomobilih drugih znamk pričakujte v realnosti višjo porabo, kot jo predstavljajo. Jaz sem se že nekako navadil, da imam v povprečju ali porabo, ki jo reklamirajo kot mestno (torej najvišjo) ali pa do 1,5 litra še več, če se več časa zadržujem v mestu. Tako zame velja nekako pri praktično vseh avtomobilih. Nekdo, ki ima lažjo desno nogo bo dosegal seveda nižjo porabo.
TEST je končno objavljen tu: http://avto.over.net/clanek/ford-focus-5v-1-0-ecoboost-titanium/%5B/b%5D
Se mi zdi, ker avta nisem vozila, ampak po prebranem, da si to koretno spisal. Motor so mi ponujali ko sem se gledala na Summitu b-maxa. Vendar kot si na začetku napisal sem sodla med tiste ki smo skeptiki pri tako nizki kubaturi. Očitno sem se motila, no ja… avto itak še vedno kopujem. Mogoče bom pa še enkrat šla forda pogledat.
Jaz sem opisoval vozniško/uporabniško izkušnjo. Razumem pa vašo skrb. Nenazadnje gre za nov motor, kako kvaliteten in vzdržljiv pa je pa bodo pokazala leta.
Pozdrav,
sam imam forda karavana 1.0 125KM sedaj že skoraj eno leto (kupljen oktobra 2012). Zaenkrat nobenih težav, okvar in upam, da tako tudi ostane. Povprečna poraba se mi giblje okoli 6.2 litra (računalnik kaže 6.1), spravil sem ga pa tudi že na 6.0. Vsako tankanje resetiram prevožene km na 0 in sproti računam. Berem neke teste na SIOL, kjer govorijo o sedmih litrih (povprečna poraba za mešani cikel 7.7 ??) in mi ni nič jasno. Za primerjavo – prej sem imel citroena 1.6 benc in sem na isti relaciji kuril tam okoli 7.6 litra, niti pod razno, pa sem lahko vozil kakorkoli, ga nisem spravil pod 7.5 litra. Računalnik mi je, ko sem ga prodajal, kazal povprečno porabo 7.8 litra. Ista relacija (50% AC, 50% mestna), iste hitrosti in isti slog vožnje.
Take so moje izkušnje, osebno sem z porabo in samo vožnjo zelo zadovoljen.
lp
@macmoh mogoče pa ti voziš resnično počas? Čeprav verjamem da so tile pri siolu tišači… Redno pa berem teste tudi tu na aon in vidim da iztok objavlja čedalje nižje porabe tko da se bolj na njegove podatke upiram. Očitno je odvisno od voznika do voznika kako fura. Voznik je pomemben.
Ta tvoja poraba mi je pa resnično zanimiva in me zanima kako si jo dosegel?