vw, bmw, audi in lažne emisije, kerga le gane ? avto je odličen
No a je prišla na dan resnica o avtomobilih kako so avti vsako leto bolj čistejši pa neki eko pa ne vem kaj, v resnici pa isto kot pred desetimi leti.
Avtomobile vsi delajo isto kot pred desetimi leti samo razlika je v tem, da imajo zdaj malo več opreme.
Saj ne lažejo samo pri bmw in vw je tudi veliko drugih znamk, samo jih niso še odkrili.
Vati so pa vsi isti sploh ne napredujejo po emisijah kako je vse čisto pa ne vem kaj.
Drugače pa mene to sploh ne gane, jaz bom še zmerom vozil vw ali audi pa naj drugi kar blebetajo kar hočejo pa američani pa kdor hoče.
Ker audi in vw se bo že zmerom prodajal dobro, ker avto je vredu odličen in vse…
kdaj jih bo pa nek janezm, hans, mujo itd terjal od kretenov ki zahtevajo da se štancajo pralni stroji ki vode ne rabij opod pretvezo varčevanja? A alergije so pa kaj? Orgazmi verjento
glej, se ne strinjam s tem kar je je VAG naredil, amapk take kt jih v bruslju prijavljajo za boljše okolje in podobna jajca so pa adijo pamet. Kitajski paneli za štrom štancat in prelni stroji ki v litru vode operejo od šmira usrane cote..ja jaz se bom takih zadev bojim kt pa tistg akarje VAG naredil
Avti, ki jih omenjaš, so top, najboljše v Evropi in tudi eni izmed boljših na svetu, zato se jih pa hočejo pucflekerji ameriški znebiti, sami pa delajo jajca. Chevrolet….ja, itak, da bomo to vozili, jajca smrdljiva amerikanska. Hitler je naredil prvi avto v pravem pomenu besede, Wolkswagen je prva liga, alfa in omega med avtomobili, tega ne bodo mogli uničiti eni tam čez lužo, ki so papcali spam iz konzerve pa še solidnih piškotov ne znajo naredit (OREO je v prevodu drek v mojem ang-slo slovarju), nam bodo zdaj srali po firmi, ki je zgradila Nemčijo in Evropo in prevzela marsikatero znamko, ki bi sicer propadla. Jenkiji naj ostanejo tam čez lužo in naj dajo mir, drugače bodo enkrat dobili po pički. WTC, ki so si ga sami zrušili, ni nič v primerjavi s tem, kar prihaja. Naj že enkrat bumbarji dojamejo, da niso več edina vele-sila, ker drugače bodo to šolo drago plačali.
Zdaj kao vw in bmw niso dobri temveč so kitajci dobri z svojimi skropucali od avtov na katerih skrivajo crash teste,ker so leteče mrliške krste.Isto so korejsko ameriški chevroleti.To so vse jajca.Raje mam vw ki ni neka znamka kot vse te lunga lunga avte.
Dizel pa če hočemo da asfalt grbanči potem ne more imet majhno emisijo.Ne bo šlo.Pravi dizel pokadi in poleti ,samo v špeglu vidiš oblaček in avte ki ostajajo odzad
Kako ogrožene se počutite ko se je razkrilo, da vas vaši bogovi farbajo kot ovce. Ja saj, težko požret, ko si prej 20 let okoli razlagal da nemški tehnologiji nihče ni kos. Pa je. Znajo korejci naredit avto z enako količino izpustov, kot jih imajo v resnici nemški “superstroji”. Za trojno ceno dobiš tehnološko enak jajc, kot pri rumenčkih. Sedaj se pa z napadom branite.
Ameriško azijski šrot nima enega poštenega dizla.Primerjate ekologijo avtov z 200 plus konji z korejskimi fajercki z 100 ks.Bemfl 530d ima skor 300 ks in tepčki to primerjajo z kio ki ima 80 ks .Pa pizda ne more biti ista emisija.
Vsi rumenčki kopirsjo dizle od nemcev in italijanov.Američani nimajo niti enega svojega dizel motorja za osebne avte.Namreč v ameriko na veliko uvaža svoje jtd motorje italjanski fiat.Skratka vsa azija in amerika je kopija evropsjih dizlov in bedački ne mislite valda,ds so korejci razvili comon rail sistem.
Druga stvar meni se gladko jebe za emisijo.Vem,da moj bmw potegne kot hudič in boli me k za ekologijo tak,da kupci se res ne sekiramo za emisije.
Mene pa zanima, ko recimo tako pisete o Audi, VW tudi ni dalec zadaj no. Recimo en A6 kombi z neko solidno opremo je tam od 50 do 100 jurckov v povprecju, vi res dajate toliko za avto? Ker en brez opreme je pac brez opreme, brezveze. Da si tako mnozicno lahko privoscite take avte ali kupujete neko rabljeno robo, ze toliko ranljeno, da konkretno izgubi ceno.
Ne pretiravaj. Dober avto je pač dobr avto. Še zdaj vozijo golfi dvojke in trojke, le zakaj neki?
Po moje je dosegel VW prevelik tržni delež v ZDA in so se nanj spravili. Kot, da ga ne testirajo pri izdelavi ali uvozu, vsaj štih probo naredijo sem in tja in je bilo vse v redu, sedaj pa kar naenkrat ni več.
Američani pač nimajo top avtomobilov, imajo pa poceni gorivo in njihivi avti pijejo kt štajerci in dolenci skupaj 🙂
Če prirediš podatke o emisijah in po papirjih tvoj nemški avtomobil manj onesnažuje, plačuješ ti ali tvoji kupci primerljivo manj ekoloških davkov ob uvozu, registraciji, prenosu lastništva kot drugi nenemški proizvajalci. Pričakujte da bo ta razlika v plačilu davkov po odkritih nepravilnostih šla iz proračuna nemških proizvajalcev vozil neposredno v proračune prizadetih držav. Tenkju Đermani.
Ste pa res ena trgovska VW trobila. Pa saj še slepec vidi, kakšen dim se kadi iz volkswagnov, audijev, seatov in škod. Ko posedaš v Ljubljani ob kakšnem križišču, se res najbolj kadi iz VAG avtomobilov. Potem pa alergije, težko dihanje, prašni delci daleč nad normami, težek zimski zrak in tako naprej. Mar ni to previsoka cena? Zakaj se pa za dizli drugih znamk ne vali tako očiten dim? Če pogledaš recimo kakšno Kio Sportige, ki ima tudi 2,0-litrski motor, in recimo passata 2.0 TDI, je razlika izjemna. Več ali manj enake zmogljivosti, ob štartu izpred semaforja pa noč in dan. Zadnjič sem prav s tem namenom sedel v baru ob Trnovskih vratih in opazoval. Razlike so gromozanske. Daleč najbolj umazan dim se kadi iz 3.0 TDI motorjev. Takoj zatem pridejo na vrsto 2,0 TDI stroji, nato se najde kakšen renault, ki je verjetno pokvarjen, zelo črne so BMW petice. Precej črni so zadaj tudi nekateri fiati – verjetno z odstranjenimi filtri trdih delcev. Še najbolj čiste so se mi dejansko zdele Kie. Pri cee’dih sicer težko določiš ali gre za bencinarja ali dizla, pri sportageih, ki jih je tudi zelo veliko na cestah, so pa sskoraj vsi dizli. Iz njih se dejansko nič ne kadi. Zdaj mi pa napišite, da je to zato, ker imajo manj odzivne motorje. Me prav zanima kako bi bili odzivni volkswagni, če bi spoštovali okoljske norme in standarde?