Na testu: Nissan Note 1.2 Acenta Look
Na test sem prevzel povsem novega Nissana Note z bencinskim motorjem.
Na testu smo imeli prejšnjega Note-a leta 2011, test je tu: http://avto.over.net/clanek/nissan_note_1_4_acenta_city/
Prve opazke: V primerjavi s prejšnim Noteom ima novi šibkejši motor, zato po tehničnih podatkih nižjo porabo in nižji izpust CO2. Najvišja hitrost je v primerjavi s prejšnjim višja za 5 km/h, medtem ko pospešek malenkost slabši.
V dolžino je povsem enako dolg s prejšnjo generacijo in širši za 4 milimetre. Medosna razdalja ostaja enaka. Pohvaliti je potrebno fleksibilno zadnjo klop, ki je vzdolžno pomična in s tem omogoča več fleksibilnosti v prtljažniku.
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.2 bencinski (59 kW/80 KM, 128 Nm) / 5. st. ročni
Poraba po ECE: 5,9 / 4,0 / 4,7 l (CO2: 109 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 170 km/h / 13,7 sekund
Dolžina / širina / višina: 4100 / 1695 / 1535 mm
Medosna razdalja: 2600 mm
Teža: 1036 kg
Posoda za gorivo: 41 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 195 – 1982 l
Osnovna cena vozila (1.2 Visia): 12.500 EUR
Osnovna cena testnega modela: 13.600 EUR
O novem Notu smo pisali že tu: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-nissan-note-2013/
Vesel bom vaših vprašanj o novem vozilu.
V kombiniranem ciklu, ko niti nisem pretirano pazil na porabo, skoraj približno 50% avtoceste, poraba znaša 6,1l/100 km. Vendar ima avtomobil komaj 1.600 km prevoženih, tako da še ni ravno utečen motor. Zagotovo pa pogrešam šesto prestavo na daljših poteh, da bi bila poraba nizka. A po drugi strani je motor zaradi malo moči pač bolj itak primeren za mestno vožnjo in doseganje hitrosti do 90 km/h.
Note ima s serijsko osnovno opremo Visia že sledeče Radio s CD predvajalnikom, 4 zvočniki, antena, Bluetooth®, AUX in USB povezljivost.
Priznam pa, da sem tudi sam že iskal ta USB vhod, vendar ga tako na hitro nisem našel. Bom jutri bolj podrobno pogledal kje se skriva. 🙂
Kakšen imate budget za avtomobil?
Novi NOTE 1,5 dCi Visia s 66 kw (90 KM) in 5-st. ročni menjalnikom vas stane 14.800 evrov. Kolikor sem poguglal pa gre v vašem primeru za velikega psa. Če bi želeli, da bi se udobno peljal bi morali podreti zadnje sedeže in vstaviti pregradno mrežo?
Celoten cenik za Note se sicer tu nahaja: http://nissan.si/media/45528/cenik_novi_nissan_note_okt._13.pdf
V vašem primeru bi pogledal še za kakšnim Fiatom Doblom, Citroen Berlingom, VW Caddyem ipd…
Nissan Note ima zračeni koluti spredaj, bobni zadaj, diagonalni razdelilnik, servo ojačevalec, ABS z EBD in sistemom za pomoč pri zaviranju v sili (NBA).
Kamera se samodejno vklopi, ko prestavite v vzratno prestavo ali ko pritisnite na gumb CAMERA levo ob LCD zaslonu. Glede na prestavo – vzratno ali prvo – se na levem delu zaslona prikaže posnetek za vami oziroma pred vami. Na desni strani pa še posnetek s ptičje perspektive. Pri testu Nissana Qashqai sem malce pojamral, da je zaslon majhen, tu sem se ga nekako že navadil. Moteče je le, dežuje in so kamerce mokre, takrat se slika popači.
Test omenjenega Qashqaija se nahaja tu: http://avto.over.net/clanek/nissan-qashqai-1-5-dci-360/
P.S.: Glede omenjenega USB-ja višje v temi – ta se nahaja v zgornjem predalu pred sovoznikom.
Iztok pred hišo imamo en visok kucelj. Doslej smo imeli toyoto rav4, ki je crknila in smo jo prodali. Kupili bi nissana note, ker večjega vozila niti ne potrebujemo. Ta novi pa je simpatičen in po prebranem sodeč dober zanesljiv avto. Me pa zanima kako je visok ta avto? pred hišo imamo namreč visok kucelj, ki ga ne moremo zaradi različnih dejavnikov odstraniti. Visok je skoraj cc 9 cm in rabimo malce višji avto. Koliko ima odmaknjenost od tal note? Hvala. Da mi ne bo treba it v avtosalon merit z metrom 😀
Ta sistem se nahaja zgolj na zadnji kameri, ker meri še oddaljenost od ostalih vozil oziroma ovir. Deluje dobro in je v dežju in slabe vremenu tako zadnja kamera vedno čista in pogled nazaj preko zaslona čist. Kot sem omenil za preostale tri pa je zadeva malce bolj problematična v slabem vremenu.
Morda pa ne potrebuje “orng” avtomobila, ampak kaj manjšega za po mestu. Trenutno imam na testu sicer še večljega Tournea Custom in je fajn za vozit, vendar za parkirat ne ravno idealen kljub parkirnim senzorjem. Dobro, da je trg poln različnih avtomobilov, tako da lahko vsakdo najde nekaj zase.
Pozdravljeni, sedi se približno enako visoko kot pri Scenicu oziroma malce višje, torej med Scenicom in 3008.
Po mojih izkušnjah so omenjeni ix20, C3 Picasso in Kia Venga na zelo podobni višini zasnovani.
Mimogrede, danes so bili znani testi Euro NCAP. Note je prejel 4 zvezdice: http://avto.over.net/clanek/euro-ncap-november-2013-11-razbitin/