Na testu: BMW 520d Performance
Na test smo prejeli vozilo BMW serije 5.
Cena testnega vozila brez dodatne opreme: 43.400 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 67.972 EUR
Med dodatno opremo velja izpostaviti:
– športni avtomatski menjalnik
– M športni paket in M usnjeni volan
– Ogrevana prednja sedeža
– Business Paket
– Vzratna kamera
– BMW Service Inclusive – 5 let ali 100.000 km
– Oprema Performance (nalepke na pragovih M Performance, zadnji spojler, Kit za povečanje moči, komplet koles M Performance 20 inčev,…)
– …
Naj se debata prične 🙂
Tehta 1,670 kg. Pospešuje brez težav, stotko doseže v dobrih osmih sekundah.
Zadaj se sedi dobro, glede na medosno razdaljo je prostora za noge več kot dovolj. Za kaj več pa po končanem testu.
4 valjni bavarski dizel v petici je oslarija… se je že govorilo pred leti, da bodo samo šestaki, pa so besedo požrli…
Za tiste, ki preveč verjamete tovarniškim lažem….za tako težak avto je tovarniška poraba 5 l totalno nesprejemljiva…realna bi morala bit nekje tam, ki jo je omenil Iztok…
Če hočeš malce bolj dinamično vozit se porava hitro poviša. Sedaj se mi je dvignila na 7,2 l/100km.
Večkrat sem opazil, da kdo pljuva čez šibkost motorja, vendar to bi bilo upravičeno le, če bi to izjavil kakšen profi voznik oz. ki se vedno pelje na meji, da mu odvzamejo vozniški izpit. BMW s tem motorjem se prav lepo premakne tudi, če voziš 4 osebe.
Če hočeš malce bolj dinamično vozit se porava hitro poviša. Sedaj se mi je dvignila na 7,2 l/100km.
Večkrat sem opazil, da kdo pljuva čez šibkost motorja, vendar to bi bilo upravičeno le, če bi to izjavil kakšen profi voznik oz. ki se vedno pelje na meji, da mu odvzamejo vozniški izpit. BMW s tem motorjem se prav lepo premakne tudi, če voziš 4 osebe.[/quote]
vsak pameten ve da je to normalna poraba če normalno avto peleš in se ne cijaziš k stare mame. 🙂
Najverjetneje vas zmoti dejstvo, da je BMW serije 5 kakršnega imamo na testu bistveno dražji od modelov tega velikostnega ranga, ki jih prodajajo ostale znamke (če izvzamem Audi, Mercedes-Benz, Lexus, Jaguar,…), hkrati pa v bistvu ponuja še manj opreme, kot recimo Ford ali Mazda – ti namreč že v nižjih opremah nudijo opozorilnik za vozilo v mrtnevm kotu, česar recimo naša petica nima, ipd.
Razlika v ceni je opravičljiva, če ceniš in občutiš razliko, kako se avtomobil odlično vozi skozi zavoje. Volanski mehanizem je natančen, dovršen. Sama pozicija za volanom je super, saj že ko se prvič usedeš v avtomobil z nekaj potezami najdeš idealno pozicijo. V nekaterih znamkah rabiš včasih en dan prenastavljanja sedeža, da se udobno namestiš (recimo kakšen Fiat).
Pogonski sklop je ponovno korak pred ostalimi, saj kljub “majhnemu” motorju dosega zadovoljive rezultate. Predvsem občutek moči je odličen. Avtomobil ni podhranjen. Pri ekonomični vožnji pa se poraba spusti tudi na 5 litrov (relacija s povprečno hitrostjo 90-100 km/h).
Dodal pa bi še zaupanej v znamko in renome. S tem si je BMW ustvaril super ime zaradi česar dosega tudi odlično dodano vrednost. To pa je tisti prihodek podjetju s katerim največ zasluži. Če bi spustili bistveno ceno vozilom znamke BMW bi po mojem mnenju prodaja padla, saj bi tisti petičneži, ki sedaj kupujejo ta vozila prenehali, saj ne bi verjeli v njjihovo kvaliteto.
Sem šel za hec preverjat razlike med 4 valjnim 520d F10 l.11 in 6 valjnim 530d E39 l.98….konji, navor, končna hitrost in pospešek so si zelo zelo blizu….razlika v porabi pa:
-kombinirana vožnja 2 l razlike
-relacija 1.5 l razlike
Končna ugotovitev: V 13(TRINAJSTIH) LETIH NISO IZBOLJŠALI SKORAJ NIČ!!!!!!!!!
V bistvu je potrebno upoštevati še koliko čistejši izpuh ima novi avtomobil. Morda vam je vseeno glede okolja, a zaradi izpuha CO2 se pozna tudi višina plačane dajatve državi.
Bedak! Če narediš vsak dan 100 km in po službi spiješ samo en pir, smo že tam tam …če gre še škatla čikov čez dan, ste dizelaši s takim lajfom mesečno ali letno gledano finančno na istem napram bencinarjem z 5 l višjo porabo, ki tega pač ne prakticirajo……
Mene ne bo noben prehladu…
Manjši motor? in kaj zdej če ima 1000 ccm manj? Sej ni problem manjši motor povrtat in naštelat elektroniko …Edina razlika je 100€ manj pri registraciji…
Še bolj smešna je Honda: Civic ESI l.92 1.6 125 KM in Civic l.11 1.6 in 125 KM…
Manjši motor? in kaj zdej če ima 1000 ccm manj? Sej ni problem manjši motor povrtat in naštelat elektroniko …Edina razlika je 100€ manj pri registraciji…
Še bolj smešna je Honda: Civic ESI l.92 1.6 125 KM in Civic l.11 1.6 in 125 KM…[/quote]
100eur tu, pa 100 eur tam, pa 20 pri vsakem tanku pa se nabere. in zakaj tle dajaš balast da kao pivo pije voznik takega avta in kadi? to ni potem enakomerna primerjava 😉
Manjši motor? in kaj zdej če ima 1000 ccm manj? Sej ni problem manjši motor povrtat in naštelat elektroniko …Edina razlika je 100€ manj pri registraciji…
Še bolj smešna je Honda: Civic ESI l.92 1.6 125 KM in Civic l.11 1.6 in 125 KM…[/quote]
100eur tu, pa 100 eur tam, pa 20 pri vsakem tanku pa se nabere. in zakaj tle dajaš balast da kao pivo pije voznik takega avta in kadi? to ni potem enakomerna primerjava ;)[/quote]
Se strinjam s 600.