Peugeot 407sw – izkušnje?
Oj!
Kupujem avto, karavana ki je dovolj velik za našo 4 člansko familijo in vso prtljago ki jo vlečemo seboj.
Všeč mi je Peugeot 407sw diesel, vendar mi nekaj ne gre skipaj. Prodaja se jih kar nekaj na cesti jih pa skoraj ni!
In me sedaj zanima, če ima kdo ta avto, da mi malo pove o porabi, kvarljivosti…
Kupila bi rabljenega tam okrog 2005 letnik.
Rada bi slišala minuse in pluse tega avtomobila.
Hvala že v naprej in lp
kupili 407sw jan 2005 (to so bili izmed prvih pri nas), imeli kar nekaj časa težave s neko črpalko ali nekaj takega (pri določeni hitrosti se je pojavil napis depolution system failed in še nakaj zraven in je avto “zabremzal” oz. omejil na hitrost na tovarniško omejitev – mislim da okoli 90 km/uro.
Imeli avto dva ali trikrat na servisu (baje so imeli prvi avtomobili te težave).
Dobre izkušnje v družini imamo tako s peugeoti (no razen ta primer, ki pa so ga popravili v garanciji, je pa bila pač sitnost – voziti avto na servis, prej smo že imeli 3 peugeote) kot s toyotami.
Drugače pa je avto čisto Ok za vidit in vozit, nimam pripomb (ima pa manjši prtljažnik kot prejšnji 406, ampak so očitno ocenili da je za lepoto treba žrtvovati prtljažni prostor)
poraba po mestu (vedno je prižgana klima, pa res gre za vožnjo po mestu (okoli 6 km v eno stran, sami semaforji) je kot se spomnim kar do 9 (ali nekaj čez 8 ), če pa gremo enkrat po obvoznici že malo pade povprečje (ponavadi imamo okoli 7,5 – 8), če pa bi se vsak dan vozili po avtocesti (pa po predpisih) pa celo uspelo okoli 6 (ali malo manj) – nam je sicer že uspelo spravit pod 6, ampak izjemoma (smo pač ljubljančani, ki se vozijo večinoma po ljubljani (po cestah znotraj obroča obvoznice).
streha je steklena, imaš pa znotraj tapeciranje, ki se pač zapre. Naši hčeri je bilo od začetka ful luštno gledat ven, poleti imamo steklo vedno zakrito (zaradi sonca), druge letne čase pa pač kot nanese.
Sosed je imel Peugeota 407SW in z njim precej težav. Plafon je dosegel in ga prodal ko so mu avto dvignili da bi zamenjali zimske gume in so se cela kolesa povesila dol kot bi jih krivil (oba zlomljena fedra). Pa se je malo zamislil kaj bi lahko bilo ko se je vračal iz smučarije, poln avto, avtocesta….
Glej, z vsakim avtom imaš lahko ali srečo ali smolo, samo kolkor sem v zadnjem času slišal pritožb čez Peugeota in Opla, bi se jim ognil. Vem da je izbira težka, jih je preveč :))
mi smo dali okoli 6,5 mio SIT (jan 05), sedaj pa je rabljen 407 baje vreden okoli 12-13.000 eur (tako je pred dopusti ugotavljal mož, ko se je malo oziral po drugem avtu).
kot se spomnim smo bili med prvimi kupci oziroma januar 2005 precej na začetku prodaje tega avta, torej so to najstarejši oziroma najcenejši od teh avtov. kasnejši avtomobili so mlajši in dražji, se pa ne spoznam na to.
Tako kot so že nekateri napisali, če je 407 kaj “podoben” (po kvaliteti, da ne bo pomote) 307SW, potem prste stran. Ker s tem avtomobilom je bilo v 4 letih že vse narobe. VSE. Še dobro, da je službeni in da se popravlja na službene stroške, ker če bi ga morali sami servisirati, bi ga zamenjali po enem letu ali dveh, ne glede na to, koliko izgubiš. Vsake toliko časa začne malo ropotati, se kaj losa in vibrira, če že ni kaj hujšega. Servisne storitve pa tudi pod vsako kritiko. Glede na informacije s strani zaposlenega na sami centrali Peugeota v RS, je edini dober in kvaliteten servis Avto Igor pri Velenju. En sam. V celi RS.
Tudi jaz bi priporočal servis v Velenju. Meni so okvaro na 407 sw benciner kvalitetno odpravili. Od takrat se ne ponavlja več. Sem bil pa prej na dveh bližnjih servisih, imen raje ne omenjam, pa so zrihtal le za en mesec in fajn kasiral. Bi se strinjal da je Avto Igor edini kvalitetni servis za Peugeot v SLO.
Če še kirmu pride prav 😀 mi ga imamo doma od začetka in morm potrkat super avto. Ima tam proti 300.000 kilometrom (dizel 2.0) pa še vedno lepo prede. Hiba 407 SW pa je da crkujejo ležaji, predvsem zadnji radi grejo če je kakšna prevelika luknja na cesti 😀 ampak nč bat ob uporabi kakšni je takšna ladja namenjena dela odlično!