Preventivna menjava ojničnih ležajev 1.9 TDI BXE
Pozdravljeni.
Prosil bi vas za mnenje, nasvet.
Od novega vozim VW Jetta 1.9 TDI BXE 77KW, avto ima 150.000 KM, letnik konec 2009. Avto lepo deluje, vzdržujem ga redno in kavalitetno. Menjal sem edino senzor pomične gredi in seveda jermen z vsem kar spada zraven…
Znanec ima isti avto, s 170.000 KM, ki ga je tudi kupil novega. Pred časom mu je na avtocesti, pri 150km/h prijelo ojnične ležaje, prebilo steno karterja in motor avta je bil za na odpad.
Glede na to, da imava popolnoma isti motor se mi poraja vprašanje ali je smiselna preventivna menjava ojničnih ležajev? To v praksi kdo naredi? Je to pogosta napaka teh motorjev?
Kaj menite? Hvala!!
Na splošno je po moje vse odvisno od tega koliko “svežega” olja ima / je imel motor. Jaz bi se na vašem mestu vseeno posvetoval z uradnemu (Volkswagen) serviserju – dovolj bo verjetno že klic.
Sem pa nekje zasledil, da so že bile težave pri Škodi s podobnim motorjem … letnik pred 2010, če se ne motim, tudi okoli 100.000 km.
Če se ne znate odločit (tudi po pogovoru s strokovnjakom) potem naj presodi dejstvo primerjave stroška investicije v preventivno menjavo proti škodi, ki lahko nastane 🙂