Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Za vse, ki se spoznate na gume pri avtu

Za vse, ki se spoznate na gume pri avtu

Ker prevozim samo 3000 do 4000 km na leto, imam na avtu ves čas zimske gume (tako ste mi pred leti svetovali tudi na tem forumu). Pred kratkim sem imela gumidefekt in zdaj moram nadomestiti rezervno gumo, prav tako pa naj ne bi bilo dobro, da se vozim s prejšnjo rezervno gumo, ker je že stara (9 let, odkar je bil avto nov) in ker ni simetrično enaka ostalim trem gumam. Če prav razumem, je pomembno, da zamenjam samo tri gume: rezervno (ki je zdaj sploh nimam) in zadnji dve gumi (od katerih je ena prejšnja rezervna, stara 9 let), prvi dve pa lahko ohranim, saj sta stari šele leto in pol. Ali to drži? Ali lahko človek sredi poletja kupi tri zimske gume? Ali bi bilo zaradi kakršnegakoli razloga bolje kupiti zimsko-letne gume? Hvala vam za vse nasvete in odgovore! Zelo lepo se imejte!

Nisem ravno strokovnjak, ampak to vem, da po dve in dve gumi (na sprednjih in zadnjih kolesih) morata bit enaki. Zna bit, da boš imela težave z nakupom zimskih gum, imam prijateljico, ki tudi stalno vozi z zimskimi gumami in je sredi poletja menjala avto, pa je bil kar problem ga (novega) obut v zimske škorenjce 🙂
Kupi 2 novi gumi za zadnja kolesa, tisto, ki ti je ostala cela na zadnjem kolesu, imej pa za rezervno. No jaz bi tako.

Novi gumi na prednji par koles, če ima avto pogon spredaj. Tudi zaradi razporeditve sil pri zaviranju bo bolje, če imaš novi gumi spredaj.

Ker prevoziš res malo kilometrov in ker verjetno tudi pozimi ne greš na cesto, kadar je več snega in ledu, bi si jaz omislil vse- letne pnevmatike, raje kot zimske.
Če imaš gume dimenzij 14 ali 15 col, bo to dokaj poceni investicija za 4 gume- zimsko pa vržeš na rezervo. Lp.

napača..
nekdo ki malo vozi..
ima malo izkušenj..
niti ni nek divjak..
in na podlagi teh dejstev ..
je bolje imeti zimske gume..
saj ti več doprinesejo varnosti čez celo leto kot pa letne..
namreč, zimske so slabe poleti–se bolj rabijo in slabše delujejo na dežju..
če si tak voznik kot je navedeno pa seveda poleti ne boš v težavah..
in obratno..
z letnimi bo vsak tak voznik v HUDIH težavah pozimi.. četudi za 1 km..

hhhhaaaaha, se bom vzdržal komentarja…. 🙂
Hvala, si mi polepšala dan :)))

------------------------------------------------------------------------------------------------------- [i]Do what you can't.[/i]

Eno staro gumo obdrži za rezervo in dokupi dve novi zimski. Sigurno jih imajo kje na zalogi.

Celoletne bi jaz nabavila v kompletu, če že, ker ne vem, ali je to dejansko toliko boljša izbira od zimskih.

4 nove zimske in bo mir

http://www.gumax.si pred kratkim kupil 4 nove zimske za podoben avto 5.000km letno dostava naslednji dan


Hudo narobe. Nove gume vedno na zadnjo premo. Vem, neracionalno, ampak bolj varno. Namreč, v slabih pogojih te zna odnesti zadnji del, ali celo zavrteti.

______________________

Se strinjam s teboj. Boljše zimske kot letne.
Jaz pa sem imel v mislih vseletne oz naziv je, če se ne motim mud&snow – to je nekaj vmes oz. Pred leti so bile vse take, ko še ni bilo zimsko-letne variante.

Mud & snow so zimske gume. Vseletne so posebna kategorija, so posebej označene in jih je pravzaprav zelo malo. M & S so pa zimske.

Mud & snow so zimske gume. Vseletne so posebna kategorija, so posebej označene in jih je pravzaprav zelo malo. M & S so pa zimske.

Mud & snow = M & S

Vseletne = All seasons = AS = 4S . . . odvisno od proizvajalca

Bejž bejž, a mud & snow je okrajšava M & S? Hvala, da si mi povedal, nikoli ne bi sama uganila. Nikoli.


Hudo narobe. Nove gume vedno na zadnjo premo. Vem, neracionalno, ampak bolj varno. Namreč, v slabih pogojih te zna odnesti zadnji del, ali celo zavrteti.
[/quote]

Morda velja to za avto brez ABS… Danes pa je ABS obvezen, ESP pa ima že večina avtov.
Se pa strinjam, da zdrs zadnjih koles pomeni, izgubo nad nadzorom smeri vožnje, sploh pri avtih s prednjim pogonom in slabotnim motorjem.

nove gume zadaj

moč motorja tukaj nima nobenega vpliva

New Report

Close