PEUGEOT 206 – PROBLEMI!!!!
Do predvčerajšnim sem hvalila mojega Peugeota 206 XS (1.6), žal tudi tukaj na tem forumu. Kupila sem novega aprila 2000.
Vsak dan se v službo vozim na relaciji Kranj – Ljubljana (po avtocesti) pri hitrosti od 100 do 110 km/h. Sem mirna voznica. Prejšnji teden sem dopolnila 40.000 km.
No, sedaj pa je mož odkril “kvaliteto” mojega avtomobila, ki pa je žal zelo slaba (najino mnenje): pri teh kilometrih mi namreč pušča tesnilo med glavo in blokom motorja (stroški popravila niso prav majhni), izpušni lonec pa je takšen kot preluknjan papir.
Zanima me vaše mnenje, zelo vesela pa bom mnenja avtomobilskih strokovnjakov.
Hvala in lep dan.
Slišal sem že kar precej pripomb glede kvalitete Peugeota 206, vendar pa lahko povem, da imam izkušnje s Peugeotom 206 1,4 diesel, ki ima prevoženih 60.000 km, pa dosedaj ni bilo nobenega problema, prav tako pa tudi s Peugeotom 307 1,6 XS, ki ima prevoženih 76.000 km in tudi s tem nisem imel do sedaj nobenih problemov. Vse bolj se mi zdi da je v amtomobilski industriji čedalje večja loterija: lahko dobiš enak avto dober , lahko pa slab.
Priznam, nimam osebnih izkusenj s Peugeot avtomobili, le s kombiji, ki so katastrofalne kvalitete.
Vem pa kaj mi je povedala kolegica, ki dela na Zavarovalnici Triglav in se ukvarja z avto asistenco. Da jih v Zavarovalnico zaradi okvar kliče največ lastnikov Peugeotov.
Iz tega sami sklepajte kaj to pomeni.
Zame osebno so to le avtomobili lepega videza in nič več.
Ni potrebno avta pregreti, da spusti tesnilo. To se skoraj 100% zgodi, če je bil avto 3 leta vožen vedno samo pri hitrosti 100-110 km/h, kot je napisala vesna, potem pa ga dobi v roke nekdo, ki ga “požene” v visoke obrate….
Vedeti je namreč treba, da se tesnilo stara glede na čas in ne na prevožene kilometre in da mu taka ležerna vožnja pri tem nič ne pomaga.
Sam imam glede tega izkušnje, ko sem kupil avto (VW) od starejšega možakarja. Avto je bil res lepo ohranjen, videti je bilo, da je bil čuvan, vendar so mi tesnila začela puščati drugo za drugim, kljub temu, da sem se zavedal problema in sem avto postopoma navajal na bolj hude pogoje.
Potem sem zamenjal vsa tesnila in se brez problemov vozil še veliko tisoč km.
Skratka: vedeti je treba tudi kaj o materialu in ne misliti, da bo avto deloval brez okvar, kljub malo prevoženim kilometrom. Tudi leta in pogoji dela štejejo.
Meni se ne zdi nič tragičnega – tesnilo se zamenja, malo pokliči na različne konce, ker so cene lahko precej različne. Poskusi manjše servise, morda so cenejši. Lonec se pa lahko preluknja zaradi kondenza – moj oče, ki vozi po malo km, ga mora redno menjavati, ker se pač zaradi kratke razdalje cevi ne presušijo. Glede na to, kakšne probleme imajo ljudje s pižojčki, je tole tvoje mačji kašelj.
Ja, no, glede na to, da je bil tudi serviser na enem večjih ljubljanskih Peugeotovih servisov kar presenečen nad tem – ne bi rekla, da to ni nič takega.
Res pa se ne bi popolnoma nič razburjala če bi se mi to zgodilo, ko bi prevozila preko 100.000 km.
Čeprav sem drugače zelo zadovoljna z njim, ampak naslednji avto ne bo niti Renault (slabe izkušnje v preteklosti) niti Peugeot, skoraj verjetno bo “nemec”. Bom poiskusila še pri njih. Mož je pri njih že od vsega začetka – in je zadovoljen.
Mehaniki imajo po mojem interna navodila, da se morajo ob vsaki okvari začuditi, da kaj takšnega pa še ne. A misliš, da bo kar priznal, da je ta mesec popravil že tri podobne primere? Hočem reči, da jih je treba jemati z rezervo. Ljudje imajo s pižojčki tudi zelo slabe izkušnje (je bilo pri tedniku), pa meni niti ni tako grozno, da avto ni v redu, grozno se mi zdi, da se potem sprenevedajo, da so človeku v roke dali odličen voz in mu ga zdaj ne znajo zrihtati, da bi delal, kot je treba.
Hvala za nasvete. Verjetno bom imela tega Peugeota ša kar nekaj časa – žal potrebujemo veliko denarja za gradnjo. Ampak ko bo to končano (takrat bo verjetno moj avto imel tudi že kar nekaj let) bom pa menjala – in takrat bo padla tudi odločitev.
Hvala in čim manj problemov z vašimi jeklenimi konjički.
Imam zelo slabe izkušnje s peugeot 206. Trenutno vozim 7 let starega in se mu je zmešalo. Poleg vseh ostalih okvar (sklopka, bremza, ročice za smernike) se mu je sedaj sesul celoten sistem. Toplo odsvetujem ta avto in komaj čakam da se ga rešim. Poleg tega pa še nisem slišala da bi bil kdo zadovoljen z njim, vsem se kvari.
Velik sreče vsem ki vozijo Peugeot-je.
Tudi mi imamo peugeot 206 letnik 2001. Moram pa reči, da do sedaj nismo imeli bilo kakšnih težav z njim, še posebej če upoštevam, da rednih servisov sploh ne delamo, ker moj mož marsikaj naredi sam. Menjava olja, filtrov, menjava zavornih ploščic, … to več ali manj naredi sam.
Zdaj pa se bomo tudi mi odpravili do mehanika, saj nam je šla zadnja prema. Kar pa ni nič čudnega, glede na to, da ima naš avto kar 270 000 km. Najbrž se bomo tudi mi odločili za obnovo, saj je to cenejša varianta.
Vendar naj poudarim, do sedaj mi težav z njim nismo imeli, seveda pa potrošni material gre in je treba včasih tudi kaj dati na avto, … sklopka , zavorne ploščice,…
Vse na tem svetu ima štete dneve, nesmiselno je reči da boš kupil avto in da ga boš imel za zmeraj.
Še nam so dnevi šteti.
zivjo,jaz imam Pežoja 206sw xs prevoženih 200 000km ev zaj mi je šla zadnja prema(torzija) prvic neki crknilo vecje po tolkih kilometrih res sam zadovolen ostalo je use potrošni materijal.Ta avto mam za delo drugace imam Hondo akord zaj bo 5 leto jaz je še mehaniku nisam peljal servis naredim sam ostalo pa ne crkuje res sam z japoncem zadovolen in nemcem a pežo je pa kako naletiš kod na lotu.
jaz imam pežojčka letnik 01 a jaz ga mam zadnje 3 leta in nanj nisem do sedaj dala niti centa avto ima 130000km in sem obnovila zadnjo torzijo ob priliki me čaka še sprednja in to je to. rednih servisov in potrošnega materiala ne računam tko da me avtko služi. če bi menjavala avto bi se najbrž spet za pežojčka odločla.
imam peugeota 1. 4. hdi l. 2005 prevoženih 175000 km. Pri 15000 km prvič menjal ploščice in diske, se pravi ploščice so zdržale 15000 km. Vožnja vsaki dan Kočevje-Ljubljana in nazaj. SedajMaja meseca bo star 6 let in z njim nisem imel niti najmanjšega problema, razen sedaj moram menjati zadnji lonec , ki ga je v bistvu prežrlo na spoju drugače je pa lonec cel(hiba). Menjal bom še jermen,pumpo … kot preventivo , drugače pa se praviloma menjapri 24000 km ali 7 let. Zaenkratnimam nobenih problemov pa je kar nekaj dal že čes.m Treba ga je zmerno vozit pa boin gre, zadovoljen 100 na uro