Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem ležaj za avtomatski menjalnik,

ležaj za avtomatski menjalnik,

Več ljudi več ve, tako bom še tukaj vprašal, na menjalniku je crknil ležaj, ta ležaj iščem že kar nekaj dni in verjeli ali ne , ležaja NI nikjer za nabavit , servis ga nima in tudi naročilo ni možno, za ležaj na servisu sploh ni kataloške številke , njihova praksa je, da snamejo menjalnik, pošljejo v tovarno in tovarna jim pošlje obnovljenega , kar je cenovno zelo neugodno.
Tudi iskanje preko googla ni uspelo, številko ležaja sem vnesel v iskalnik in kar nekaj firm ga ima v katalogu, ampak na zalogi NIHČE nima niti enega, naročilo pa ni možno ???
Če kdo ve, kje bi še poizkusil ?????

kakih avtoodpadih, če je kje tak ležaj, ki ga rabiš.

poglej kako je s servisom v tujini (lahko da je ceneje)

za kakšen avto pa sploh gre

Zelo bi pomagalo, če bi navedli znamko in model vozila, letnik proizvodnje in kateri motor ima vgrajen.

Ena opcija, ki vam lahko pomaga, da kupite ta del na kakšnem avtoodpadu.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Tole si poglej http://med.over.net/forum5/read.php?99,2040913,page=2 Nekje mora biti številka za enga modela, ki ti iz avtoodpada iz Italije pripelje stvari.

Poizkusi drugič z ročnim menjalnikom…

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Hvala za odgovore, menjalnik je DSG in za njega NI rezervnih delov ki bi bili v prosti prodaji , tudi servis jih ne naroča ker kot sem že v uvodnem postu napisal za DSG menjalnik ni kataloških številk, vem da je to teško verjeti ampak enostavno se menja komplet menjalnik , ki pa OBNOVLJEN stane od 6000€ dalje ( odvisno od modela )
Ker sem verjel raznim “dobaviteljem” da ga ni ležaja, ki se ga nebi dalo dobiti, traja tole že 10 dni .
Danes sem sam začel iskati jebeni ležaj, brskal po internetu in našel v Španiji nekoga, ki je imel isto težavo , rešil jo je tako, da je po 3 mesecih iskanja ležaja, obupal in avto prodal !!!
Trmast kot sem , nisem obupal in eureka po 5 urah brskanja našel ležaj na Poljskem, majhna zasebna firma jih izdeluje , tako, da sem že plačal ležaj in dobil obvestilo, da mi ga bodo takoj poslali, predvidevam, da ta takoj pomeni en teden.
DRRR— se strinjam, nikoli več ne kupim avtomobila s avtomatskim menjalnikom , ta je bil prvi in zadnji.

mah jaz ne bi bil črnogled in nikol več kupil avtomatika saj je le ta udobnejši za u izi se vozit. to morš priznat, sploh kr maš dsg ki lepo dela.

glede ležaja pa si mel srečo. lahko prilimaš link sem če bo še kdo imel podobno težavo. sicer pa čestitke za vztrajsnot 😀

kaj pa avtoodpade? po italiji je po moje polno teh menjalnikov v razbitih avtih. bi ti hitr najdli to.

Pravkar sem v dilemi , sej se odločam za nakup avtomatika………..za vozit so super , sploh zadnje generacije,….problem je dejansko v tem , da se uradno ne popravljajo in to velja v glavnem za vse Japosnke in Evropske avtoamatike (V USA je drugače, tam menda dobiš za njihove avtomatike, komplete za obnovo,…je pa tudi res da niso na nivolju DSG.jev, …..).
Če guzne je ponavadi najboljša varianata staro za novo, ki pa je še vedno zelo draga(nekaj 1000 €).Sicer se avtomatiki menda nič bolj ne kvarijo kot navadni ampak bojazen vendarle obstaja…..

Problem je tudi v tem , da proizvajalci uradno pravijo, da menjalnik ne potrebuje vzdrževanja(menjava olja,…), neuradno pa od tistih , ki se res spoznajo na avtomatike slišiš, da je določeno vzdrževanje vendarle priporočljivo/potrebno.

kuku1—–

Problem je tudi v tem , da proizvajalci uradno pravijo, da menjalnik ne potrebuje vzdrževanja(menjava olja,…), neuradno pa od tistih , ki se res spoznajo na avtomatike slišiš, da je določeno vzdrževanje vendarle priporočljivo/potrebno.
——————————————————————————————————————————

Tole o nevzdrževanju ni res, obvezno se v menjalniku DSG menja olje na 60 000km in naslednjič mislim , da 100k , olje je zelo drago lahko tudi 30€ lit. odvisno od dobavitelja, not ga gre dobre 4 lit. + filter in delo pa si na 200€
Ko sem iskal ležaj , sem našel po internetu tudi cel kup firm v Nemčiji, ki obnavljajo DSG menjalnike in cene so tudi do 4x nižje kot pri nas, odvisno od modela motor-menjalnik je cena od 1400 do 2400 , pri nas je cena 6200€ + !!

@menjalnik

glede vzdrževanja vem, da je tako (vzdrževanje kao ni potrebno) npr.za BMW in Toyoto(CVT),…je pa tudi res, da so to drugačni tipi menjalnika(manj komplicirani).

Velika je razlika med dsgjem z dvojno sklopko ali pa cvtji… Dsgji so zihr boljsi sam drazji za vzrzevanje.
Js ti priporocam dsg.

Definitivno so menjalniki z dvojno sklopko zahtevnejši za vrzdrževanje, ampak zato tudi bolje delujejo, bolj tekoče menjajo in se je z njimi lepše peljati. Takšnih menjalnikov nima le VW, ampak tudi BMW, Ford (Powershift), ipd…

Če kupujete rabljeno starejše vozilo, potem vam ne bi predlagal avtomobila s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. V kolikor pa novega, ki bo v garanciji, pa vsekakor. Še toliko bolj, če se veliko vozite po mestu.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

CVT menjalniki so ti najbolj ziher avtomatiki, sam so počasni pri menjavi. Jaz ti tegale priporočam od katere koli znamke ki se prodaja v ameriki, ker tam jih uporabljajo praktično 100 let in vedo kaj delajo. Dele boš pa tudi povsod dobil.

Glede DSGja pa pejte v italijo na avtoodpad pa kupi sam menjalnik…več k 500 eur ne bi smel biti.

DSG(in različice Forda, Renoja,….) je pač najhitrejši in to je to(ni cukanja, boljši pospešek,…), je tudi najbolj kompliciran in posledično najbolj dovzeten za okvare…dokler dela kot mora je brez konkurence…BMW ima to itak le v močnješih modelih…od “klasičnih” avtomatikov je BMW-jev zakon, in pri normalni vožnji je razlika ni omembe vredna(oz. je praktično ni).
Tudi mercedezov avtomatik je zelo dober.

Glede CVT -jev:glede na napisano ne vem, če je vsem jasno kako deluje, saj CVT pač nima stopenj in posledično ne menjuje brzin, če pa preklopimo v “ročni ” način(virtualne, v naprej sprogramirane prestave) ,pa zadeva menjuje zelo hitro(hitreje kot večina menja z ročnim menjalnikom).To govorim za Toyotin Multidrive S, ki je za umirejno vožnjo meni osebno neden najboljših avtomatikov ni pa to menjalnik za dirkaške podvige.

Ostala “klasika” me nekako ne prepriča in imam raje ročnega.

mislim da kr štekamo cvtje… sam se mu pozna da ni to to… zahodiš gas do konca pa ne ve kaj bi naredil.

hei menjalnik

Koliko si dal za ležaj, popravilo?
Pri koliko km so se ti začeli pojavljat problemi z ležaji?
Kje si ga dal popravljat?

Jaz sem slisal za enega v Hocah(mb), podjetje hidrohit, ki popravlja menjalnike.
Imam pa drugače sedaj tudi problem s DSG 7stop. (55000km), verjetno ležaj izstopne gredi, se moram še posvetovat z onim iz hoč.

Živjo,
Uporabnik menjalnik bi lahko prosim napisal kje si našel ležaj in kdo ti ga je zamenjal…mislim da bom potreboval podoben poseg in bi mi informacije prišle zelo prav…
Hvala,

New Report

Close