Ko te naplahta avto hiša
Naša zgodba je, da smo avgusta 2017 kupili v Kranju v avtohiši avto na leasing. Že ob nakupu ga je treslo vendar je prodajalec trdil da ga zato ker je dolgo stal in nas nepoznavalce prepričal. Nato so se po manj kot mesecu dni začele še večje težave, trese ga, naraščajo obrati, gori lučka za motor. Najprej smo mislili da je kakšna malenkost ter nismo hoteli komplicirati in smo nekaj stvari kar je računalnik pokazal pri našem avtomehaniku zamenjali a je delal isto, peljali smo ga na pooblaščeni servis, plačali 600€ za popravilo, a avto dela isto, dokler je veljala garancija na račun je bil mir, potem pa spet lučka in tresenje, pustil nas je tudi 1x na cesti in smo poklicali prodajalca ki ga je odpeljal (še v roku da kaj ukrepamo zoper njega), in kao popravil, tam ga je imel en mesec, mu plačali 400€ a avto dela isto, oziroma sedaj še slabše. Trdil je da ko ga je imel on je bilo vse ok, a torej takoj še isti dan ko sem se vsedla vanj pa se je čudežno spet pokvaril? Nihče ne ugotovi kaj je narobe niti pooblaščeni servis, napaka mora biti huds ali pa je res vsa mašina pokvarjena, mogoče celotni računalnik, nihče ne ve. Leasing pogodbe ne moremo prekiniti in mu avto vrniti ker je prepozno, tako dolgo je zavlačeval in se delal lepega da je minlo dovolj časa zdaj pa se nam ne oglaša in se nam je celo norčeval po telefonu naj najamemo odvetnika, da tako ne bomo nič dosegli, odvetnica trdi enako. Avto pa neizpraven. Vrgli smo 7500€ skozi okno, pri malih plačah in malemu otroku, grdo nas je naplahtal in to naj bi bila celo avtohiša. Lahko komu zasebno javim katera avtohiša je to da se ne naplahta kot mi. Bi objavila javno pa mislim da ni dovoljeno. Žalostno…
Za začetek se obrnite na Zvezo potrošnikov Slovenije, kjer vam bodo najbolj kompetentno svetovali. Očitno gre za stvarno napako izdelka, ki bi vam jo morali brezplačno odpraviti ne samo v garancijskem roku, pač pa tudi po preteku garancije. Ker še ni minilo eno leto, bi garancija morala še veljati. Torej ne more biti prepozno, saj boste zlahka dokazali, da napaka nikoli ni bila odpravljena. Očitno nimajo znanja, da bi napako odpravili, pa tudi ne vedo kaj pomeni beseda kulanca. Dobro bi tudi bilo, da se oglasite pri principalu – generalnem zastopniku, verjetno je v Ljubljani, in poskušate tam popraviti avto, ker ga očitno pri lokalnem prodajalcu ne znajo. Poskusite doseči poravnavo, če ne, pa po sodni poti in to sramotno zgodbo obelodanite v medijih, saj je v interesu javnosti, da zve, kdo izvaja nepoštene prakse; torej nikakor ni prepovedano povedati kateri pooblaščeni prodajalec je to. Ste pa naredili napako, da niste vseh popravil opravili pri pooblaščenem servisu. Srečno.
Vsi avti se kvarijo, zato pa je treba kupiti takšnega s čim daljšo tovarniško garancijsko dobo. Zgolj tako se lahko izogneš tovrstnim težavam, ki ti jih lokalni trgovec težko odpravi na lastne stroške.
https://www.amzs.si/motorevija/mobilnost/nasveti/2015-12-14-garancija-in-jamstvo-za-avtomobile
https://www.avtovizije.com/novice/item/kia-je-v-evropi-prodala-ze-3-milijone-vozil-s-7-letno-garancijo