Rabljen avto za cca.4.000 € – Peugeot 207, Opel corsa
Kupujem rabljen avto za 4.000.-4.500 €. Vsec so mi Peugeoji 207 pa me zanima, ce ima kdo kake izkusnje z njimi? Kaksna je poraba, vzdrzevanje? Gledam 1.4, bencinarja, 1.lastnik in po moznosti ne vec kot 100.000 km in ne vec kot 10 let star.
V postev pride tudi Opel Corsa. Kaj mi je bolj priporocate? Oz.se mogoce kaksna tretja opcija.
To bo zate, še cenejše in novejše, zanesljivo.
Če bi bili japonci tako oh in sploh in francozi tako zanič, potem bi na cestah videvali le japonce, francozov pa ne. Vera rjetno se strinjate, da ljudje v povprecju niso neumni, da bi za približno enak denar kupovali drek namesto potice.
Vse to kaže na nekoliko drugacno realno sliko. Francozi ocitno niso tako zanič, mogoce je kaksna okvara več, ali pa tudi ne, zagotovo pa je dizajn avta, oprema, funkcionslnost, materiali, udobje, videz itd bolj blizu nasemu človeku, kot japonc.
Trditi, da se japonci denimo ne kvarijo, je laž brez primere….cel kup japoncev ima znane tovarniske napake, kvarijo se tudi posamezni sklopi, običajno je servisiranje dražje in casovno zamudno, saj ni na voljo toliko konkurencnih rezervnih delov, prav tako pa so pogosto dobavni roki dolgi tudi več kot mesec itd…
Ko posameznik pogleda celoto svojih potreb, zelja, zmoznosti in drugih dejavnikov, ki vplivajo na izbiro avta, kar naenkrat pride francoz ven kot zelo racionalna, smotrna in tudi custvena odlocitev.
Zadnji dve besedi sta ključni, poleg tega pa seveda še cena, saj so japonski (in nekateri nemški) avti bistveno dražji od francoskih in italijanskih. Človek se vpraša, kako to.
Poleg tega pa, a ni zadnjič ena pupa tukaj gor trdila, da ji bodo na pooblaščenem servisu za en ubogi punto vzeli 400 evrov samo za jermen?
Imam 207, pred tem imela opla.
Z nobenim večjih problemov. 207 je star 9 let, zaenkrat nobenega stroška izven rednih servisov. Oz. lažem, neka sonda je šla…cca 200e.
Meni je všeč ker še vedno ne izgleda star. Dizajn mi je všeč. Ni mi všeč da je nizek. To me pa res moti. Na vsak pločnik zagrabi. Če imaš več pameti kot jaz in ne skačeš po pločnikih pa pomoje ne boš imela problemov.
V glavnem mislim da ne fališ ne z enim ne drugim. Lahko pa. Nikoli ne veš. Ni znamke avtomobilov ki ti garantira da ne boš imela stroškov z avtom. Bolj sreča, tako kot pri vseh stvareh. In ne pusti se nategnit da se japonci ne kvarijo, sploh novejši yarisi :). Jih imam v službi ki so to trdili….prve tri leta :).
Kupi tisto ki ti je všeč. Pa upaj na najboljše.
Tako pač tolažiš sebe, ker imaš francoza.
[/quote]
Imel sem in imam, uporabljam itd vse sorte avtov, razen izredno luksuznih. Nemške, italijanske, franxoske, korejske, japonske…nekih ekstra presezkov nisem zaznal pri nobenem. Zato tudi redno menjam znamke….ne kupujem golfa v vseh serijah, denimo. Vsak avto ima dobre resitve in slabe. Na popolnega še nisem naletel. Utopistično misljeno, bi si iz recimo deset ali petnajs avtov uspel sestaviti zase idealen avto.
Ne, se ne strinjam, večina ljudi avto kupuje z emocijami, ne racionalno zaradi manjših stroškov in vzdrževanja. Francozi so lepi, moderni japonci so grdi, to je čisto dovolj, da se ljudje odločijo za njih. Seveda ni garancije, lahko je kak pežo zanesljiv, ampak statistika pove svoje
Recimo ta. Pa verjamem tudi, da sta peugeot 107 in citroen C1 najbolj zanesljiva pri svoji znamki, ker sta pod šasijo dejansko toyoti aygo.
Ne, se ne strinjam, večina ljudi avto kupuje z emocijami, ne racionalno zaradi manjših stroškov in vzdrževanja. Francozi so lepi, moderni japonci so grdi, to je čisto dovolj, da se ljudje odločijo za njih. Seveda ni garancije, lahko je kak pežo zanesljiv, ampak statistika pove svoje
Recimo ta. Pa verjamem tudi, da sta peugeot 107 in citroen C1 najbolj zanesljiva pri svoji znamki, ker sta pod šasijo dejansko toyoti aygo.
[/quote]
V bistvu je aygo citroen oz peugeot…in ne obratno. Enako je tudi pri tamanjšem kombiju, jumpyju, kjer ima tojota še svojo kopijo.
Imajo tudi japonci cel kup pomankljivosti v primerjavi s francozi. Recimo dnevne luci se ne prizgejo same ko prizges avto, za usb rabis posebej adapter, da lahko priklopis usb kljucek v avtu, pri francozu samo vtaknes kljucek in dela.
Tako, da ni potrebe tako hvalit japonce, so tudi francoski avti solidni, pa se cenejsi.
In ja tudi japonci se kvarijo, ni vec tiste kvalitete kot je bila vcasih.
Imajo tudi japonci cel kup pomankljivosti v primerjavi s francozi. Recimo dnevne luci se ne prizgejo same ko prizges avto, za usb rabis posebej adapter, da lahko priklopis usb kljucek v avtu, pri francozu samo vtaknes kljucek in dela.
Tako, da ni potrebe tako hvalit japonce, so tudi francoski avti solidni, pa se cenejsi.
In ja tudi japonci se kvarijo, ni vec tiste kvalitete kot je bila vcasih.
[/quote]
Hvala bogu, da nimajo dnevnih luči na avtomat, ker vi potem vozite v megli in gostem dežju brez zadnjih luči ko eni fantomi na cesti.
Saj razumem, eni dajo veliko na razno razne dodatne funkcije in šminkeraj, meni pa ni težko tiste ročke zavrtet in usb priklop novejši avti pač imajo, nimajo ga pa niti starejši francozi a ne.
V bistvu je aygo citroen oz peugeot…in ne obratno. Enako je tudi pri tamanjšem kombiju, jumpyju, kjer ima tojota še svojo kopijo.
[/quote]
Ne drži, je skupen projekt 50 % toyote, 50 % imata pa skpaj citroen in pežo (torej je toyota namočnejši pri tem trojčku družbenik med temi tremi znamkami) in kar je najpomebneje za zanesljivost: daleč najbolj pogost motor v teh avtih, je čisto toyotin.
Imajo tudi japonci cel kup pomankljivosti v primerjavi s francozi. Recimo dnevne luci se ne prizgejo same ko prizges avto, za usb rabis posebej adapter, da lahko priklopis usb kljucek v avtu, pri francozu samo vtaknes kljucek in dela.
Tako, da ni potrebe tako hvalit japonce, so tudi francoski avti solidni, pa se cenejsi.
In ja tudi japonci se kvarijo, ni vec tiste kvalitete kot je bila vcasih.
[/quote]
Ja, to so pa same velike pomankljivosti, da rabiš en kabelček za 10 eur in in da moraš luči vklopit sam, če jih hočeš uporabit. Bolje je, da namesto tega avto crkuje in zahteva za stotine ali tisoče evrov popravil.