Kia Venga na supertestu – realnost rezultatov
Kaj si mislite o članku oziroma izkušnji nemških novinarjev pri reviji Auto Bild, kjer so testirali Kiino Vengo na 100.000 kilometrov? Sodeč po njihovi izkušnji gre za fenomenalno dober avto v smislu zanesljivosti.
Povezava do članka
[img]http://avto.over.net/wp-content/uploads/2013/05/kia-venga-in-autobild-2013.jpg[/img]
Seveda ni Audi, ampak temu primerna je pri Vengi tudi cenovna razlika v primerjavi z Audijem. Poraba je pa itak zelo dvorezna zadeva, kjer težko prideš do dejanskih številk. Razlike med posameznimi vozniki so zelo velike, enako velja za ceste in načine uporabe avtomobilov. In ko ob tem prebereš še kakšen članek na temo:Nemški avti prvaki pri zavajanju s porabo goriva, je še bolj jasno, da gre pri porabi za zelo vprašljivo zadevo. So pa verjetno po tej plati res najbolj merodajne različne spletne strani, kjer uporabniki vnašajo lastne podatke o porabi. Se pa pri slednjih vedno vprašam, koliko je dejanskih uporabnikov in lastnikov vozil in koliko tistih, ki zgolj zavajajo v imenu kakšnega izmed avtomobilskih PR oddelkov – v mislih imam namreč nemški Spritmonitor, kjer je brez dvoma veliko nemških PR kvazi “lastnikov”. Pa še eden pomislek se mi pojavlja po tej plati – velika večina tistih, ki navajajo porabo, slednje ne računa, ampak prepisuje s potovalnega računalnika. Za katerega je jasno, da ni ravno zgled natančnosti.
Kia in Hyundai sta v svojem razredu naredila pravo malo revolucijo.
Rezultati se kažejo tudi na slovenski strani Avto Nasveti:
http://avtonasveti.com/category/kia/
Kia in Hyundai sta v svojem razredu naredila pravo malo revolucijo.
Rezultati se kažejo tudi na slovenski strani Avto Nasveti:
http://avtonasveti.com/category/kia/%5B/quote%5D
Tipi dejansko razturajo. Očitno imajo dober recept, pa tudi s svojo 7-letno garancijo so očitno dovolj zaorali ledino na tem področju, da jim ljudje verjamejo in da so se navadili, da je super, če imaš avto, kjer te ne boli glava zaradi nepričakovanih in pogosto dragih popravil, s katerimi nekatere znamke najbolj služijo in dobesedno ropajo stranke.
Moram poovedat, da sprit monitor kar drži. O Korejcih ne bi, če si tradicionalen in ne najnaprednejši potem si lažje zanesljiv. Ljudje različne znamke kupujejo z različnimi pričakovanji in tukaj tudi ankete. Če nekdo kuoi novega Korejca, prej je pa vozil 8 let star avto podobnega razreda, se mu bo ob vseh lučkah in boljsi izolaciji in vsem seveda zdel super. Če pa hočeš kaj več od 1.4 in 1.6 potem oa že skoraj nimaš kaj izbrat. Priznam, nisem ljubitelj.
To so dobri avti.. to ni dileme. mi mamo starega sportaža že deset let pa vse dela. nov je pa še boljš pravjo. Baje je celo najbolj dober v smislu nepokvarljivosti kot pravijo Nemci. Glej ta link: http://www.avto.info/Obvestila/Zmagovalec_dolgorocnega_zadovoljstva_J.D._Power/
Tale članek iz Dela pove vse, zakaj so to tako dobri avtomobili.
https://svetkapitala.delo.si/trendi/kako-je-hyundai-povozil-konkurenco-6144
Še citat:
Tako vneto so delali na tem, da so korejski avtomobili zasenčili tudi japonske. Raziskava tržnega podjetja J. D. Power, ki ocenjuje zanesljivost avtomobilov (išče napake na vsakih sto avtomobilov), je Hyundai uvrstila na sedmo mesto, Kio pa na peto. Pred njima so le še Lexus, Porsche, Buick in Nissanova luksuzna znamka Infiniti. Strategije, ki so Hyundaiu (in Kii) pomagale preskočiti japonsko blagovno znamko Toyota in nemško Mercedes-Benz, so bile ne le preproste, namerne in izjemno učinkovite, ampak tudi na očem avtomobilske industrije. Niso verjeli, da jim bo uspelo.