ford c-max ali golf sportsvan: prtljažnik za stoječi dve gorski kolesi in še nekaj prtljage
Pozdravljeni!
Kmalu nameravam zamenjati avto. Zanima me takšen, v katerega bi ob podrtih/odstranjenih zadnjih sedežih lahko dal v stoječem položaju dve gorski kolesi 29”, kontra obrnjeni, z do konca spuščenima ali staknjenima sedežema in s staknjemi prvimi kolesi. Za to bom najbrž potreboval nek za v prtljažnik nosilec za kolesi, ki ga bom naredil sam ali kje nabavil. Morda bi bili ustrezno nameščeni le z nekaj varovali. V prtljažniku mora ostati še zadosti prostora za spodobno količino prtljage za kakšno potovanje.
Gledam modele, ki minimalno ustrezajo mojim zahtevam in to naj bi bili enoprostorci oz. bolje rečeno compact MPV’s. Zavedam se, da bom najbrž zaradi tega izgubil nekaj pri udobju ob dinamični vožnji, ki sem je vajen pri Seat Leonu 1.9 tdi 110km. Ta bi bila verjetno boljša tudi pri karavanskih izvedbah dolžine cca 4,55m (golf variant, seat leon st ali xperience, focus karavan, honda civic tourer, kia ceed sw, toyota auris sw) oz tam nekje z manjšima škodo fabio combi ali renault clio grandtourjem.
A sam nisem glih pristaš daljših avtomobilov, saj bom marsikje v naravi, na parkiriščih bil prisiljen parkirati na kar manjših površinah. Imajo pa karavani povečini preozek vhod skozi vrata prtljažnika za gorska kolesa 29”, na način kot sem si sam zamislil. No, mogoče bi šlo postrani noter in potem nekak v stoječ položaj.
Po pregledu ponudbe sem dal v najožji izbor 2-4 leta stara golf sportsvan (1.6tdi 110km prej kot 2.0tdi 150km) in ford c-max (1.5tdci 120km, 1.6tdci 116km prej kot 2.0tdci 116km, 2.0tdci 150km). V bistvu niti nista ta prava enoprostorca, saj menda premoreta tudi nekaj užitka pri vožnji. V tem razredu morda še renault scenic (stari in novi), opel meriva. Če bi se izkazali ti premajhni, pa še morda toyota verso, ford grand c-max, še najbolj pa še bolj všečni vw touran.
Vaša mnenja o teh dveh izbrancih, + in -, kateremu bi dali prednost in zakaj? Stroški vzdrževanja: servisi, okvare?
Bi dali kateremu od ostalih navedenih morda prednost in zakaj?
Kakšne so vaše izkušnje s transportom gorskih koles znotraj karavanov?
Ford c-max verjetno ustreza mojim željam le ob odstranjenih 1-2 sedežih, morda tudi le ob teh naslonjenih na prve sedeže? To mi je čisto OK in bi mu dal prednost pred sportsvanom, če bi s tem nudil mnogo lažji način za transport koles znotraj avta.
A je ne glede na izboljšave priporočljivo izbrati zadnji letnik pred prenovo, četudi tak avto morda ni več sploh pod garancijo? No, morda pa neke vrste jamstvo da prodajalec. Če pa je že ta zadnji model, naj bo obvezno še nekaj časa pod (tovarniško?) garancijo?
Več cenovno ugodnih je c-max-ov in imajo v večini 6 prestav, cenejši sportvani imajo večinoma le 5 prestav. Nekak se nagibam k temu, da bo bolje oz. obvezno vzeti z 6 prestavami. Prav razmišljam?
Hvala za pomoč.
Glede na to, da bi rad imel še garancijo, po možnosti tovarniško, ki je precej boljša od lokalnega jamstva nekega trgovca, bi ti predlagal, da preveriš še kakšno Kio Sportage. Avto ima 7-letno fabriško garancija. Placa ima pa avto veliko, glede tehnike in ostalega je pa vse zelo podobno kot pri Fordu in Volkswagnu,