Najdi forum

SUV

Kupujem nov SUV, recimo Renault Kadjar 1.6 dCi, ali Vitaro ali kaj podobnega. Vsi modeli, ki nimajo štiri kolesnega pogona so občutno cenejš, kot tisti s pogonom na vsa 4 kolesa.
Ob tem se mi poraja vprašanje, ali ni nekako brez veze kupiti SUV, potem pa se zaradi varčevanja odreči pogonu na vse 4? Seveda mi je jasno, da se tak pogon redko uporablja, ampak ok SUV bi ga pa le moral imeti…

Seveda bo suv s sprednjim pogonom prišel isto daleč na spolzki podlagi kot navadni osebni avto (in zato imajo tudi isti sistem štirikolesnega pogona) . Suv (mehki terenci/križanci) so postali modna muha, večina jih pa sloni na spremenjeni podlagi običajnih vozil. Edina prednost je visok položaj sedenja, druga so pa slabosti, kjer drugi tipi vozil predujejo (enoprostorec po prilagodljivosti, karavan po prostornosti, limuzina po voznih lastnostih). Ob tem je pa pametno razmisliti še o vzdrževanju saj je takšen avto bolj požrešen (večja čelna površina, višji odmik od tal), po navadi imajo pa še večje pnevmatike, običajno so tudi deli podvozja dražji. Morda pridejo prav, če imamo malenkost slabši makadam in nam je škoda nižjega avta. A v tem primeru bi kupec verjetno vzel 4 kolesni pogon.


Če te občasno ne pelje pot po makedamskih cestah ali če se ne voziš po kakšnih gorskih ali zasneženih cestah, bo izvedba s prednjim pogonom in kakovostnimi pnevmatikami povsem dovolj. Sicer pa rabiš 4×4 pogon, ki deluje pri športnih terencih, kot sta kadjar in vitara, zgolj ob zdrsu prednjega kolesnega para. Sicer pa ti priporočam, da greš na testno vožnjo še s kakšnim drugim, bolj tehnično in oblikovno modernim SUV-om. V tem cenovnem in velikostnem razredu je zelo popularen Sportage, pa tudi Mazda MX-5 ni švoh. Če imaš več keša je tu še Tiguan od VW. Ima pa Kia najdaljšo garancijo, ki pride še toliko bolj do izraza, če boš avto uporabljal na slabših terenih, kjer so obremenitve večje in se prej kaj pokvari. To, da imaš 7 let mir pred nepredvidenimi stroški je po mojem zakon.

Meni osebno se zdi SUV brez 4 kolesnega pogona, kot bi bil napol kastriran. Ok, se strinjam, da tak pogon rabiš zelo redko, ampak a ni to tako, kot bi imel Ferrarija zadušenega na 100KM ?

Samo ne kupuj Kadjar, saj je tehnološko najbolj zastarel. Pojdi na testno vožnjo in boš videl. Vitara je pa tudi precej zastarelo “oglata” in tehnično starejša, čeprav ima vsaj tehniko, ki dela. Za jurja več od Vitare dobiš recimo Kio Sportage, ki je oblikovno daleč bolj dodelana in nasploh precej bolj sofisticirana. Pa še garancijo ima najdaljšo med vsemi.

Nameravamo kupit 2leti star avto in sicer sta v igri Peguet 5008 in Renault grand Scenic. Vem da je renault enoprostorec, peguet pa SUV. Žena ne odstopi od tega, ker dela precej kilometrov, sicer po ravnem. Hoce imeti pregleden in varen avto. Ima kdo mnenje ali pa konkretne izkušnje s katerim od teh avtomobilov.

Oba sta v redu. Jaz bi vzel peugeota, ker ima zadaj kljub temu da je SUV skoraj več prostora. Scenic ima tudi čudne velike gume. Pri Renaultu so sicer obljubljal, da imajo z gumarji sklenjen neki deal za cenejše gume, amak vprašanje, kolio to drži, ko jih boš menjal. Znajo biti precej drage.

Ma jaz bi vzel Sportage. Se dobr pelje, zgledal cool in ima daleč najdaljšo garancijo. Francozi so sicer lepi, amapak jaz bi se bal napak in okvar. Po tem res ne slovijo. Kia je pa bolj na varni strani, kar se tega tiče

New Report

Close