Statistika kakovosti avtov – ali ji gre verjeti?
Kaj menite o tem? Ali je v praksi tudi tako, razmišljam namreč o nakupu novega avta in bi rad presedlal iz trenutne znamke na eno drugo. V mislih imam korejca, saj imajo najdaljše garancije in folk pravi, da so z njimi zadovoljni.
[img]https://img.philkotse.com/2018/06/22/TWzLWlBN/102-5a53.png[/img]
Statistike so sicer določeno vodilo in do neke mere jih velja upoštevati, ne bi pa se poreveč zanašal nanjo. Kot pravijo matematiki o stopnjevanju laži: laž, večja laž, statistika. Se mi zdi, da tole nastaja na zelo omejenih vzorcih, ki jih lahko obračate, kakor vam volja. Jaz bi se bolj zanesel na to, kateri avto mi je všeč in nekako ustreza tistemu, kar bi imel, Če je to Korejevc, ga pač vzameš, če je Japonec ali Nemec pa tudi itd. Sploh pa je to ameriška študija, v Evropi pa so lahko stvari drugačne…
Korejski avtomobili so sicer povsem v redu in jih ne bi odsvetoval, ampak to navsezadnje velja tudi za vse druge.
Ja, čle bi gladli na drugih vzorcih in drugioh servisih, bi bilo pa mogoče drugačer. Te statistike, se mi zdi, da delajo glede na to, koliko kdo plača ali pa toliko , da naredimo, Pogledamo 50 avtov pa ratzširimo na vse. Tako kot pri nas v politiki nikoli ne dobi šremoči SDS, pa čeprav zmeraj vodi na anketah ;-).
Ni to Slovenija, kjer se res dogajajo take zadeve. V ZDA so te zadeve zelo striktne, saj bedijo nad njimi različne zvezne inštitucije, kjer ne gre za brezzobe tigre v stilu slovenske potrošniške organizacije. Pa tudi sicer imata danes Kia in Hyundai v Ameriki zelo visok ugled, saj veljajo njihovi avti za marsikoga kot najmanj pokvarljivi, nekako v stilu ugleda, ki so ga imeli pred desetletjem in več japonski avti.
Najboljšo statistiko predstavljajo po mojem cene rabljenih avtomobilov. Tam se vidi, kateri so vredni zaupanja in kateri ne. Je pa na žalost ljubiteljev nemškega pleha, tudi tam Kia med boljšimi, saj je padec vrednosti rabljenega ceeda nižji od tiste pri golfu…tako vsaj pravi nemška statistika…pa smo zopet pri njen:)