Kateri avto za kampirat dobro potegne pa da ni predrag?
Pozdravljeni.
ze nekaj casa pregledujem forume in clanke na temo potovalnih avtov oz. avtov za kampirat (s posteljo in predalcki z kramo/mizo/kuhalnik) in sem nasla dokaj vsecnega, to je berlingo (rifter odpade, ker slabo prenasa ovinke pa se kup drugih zadev), caddy mi deluje preozek (tkole na uc).
Avto bi imela za vsakdanjo uporabo (vazno mi je udobje potnikov, funkcionalnost opreme, kamero za parkiranje, da ima dovolj veliki stranski ogledali in notranje sredinsko ogledalo IN da dobro potegne v klanec, na ac.) ter poleti za kampiranje (prostor za dve odrasli osebi in psa).
Favorit glede cene, udobja, prostora je berlingo, ampak me ful moti, da povsod pisejo, da ni avto za hitre voznje (tovarnisko ima nastavljenih borih 170?), se pravi odpade dinamicna voznja. To je velik minus.
Mi lahko svetujete avto ki je super za vsakdanjo rabo in da se ga da predelat v zacasni kemper in da se da malo pobrzet z njim? 🙂 Cena je morda utopicna, 15 (15k je najbrz brez dodatne opreme?)-res max. 25.000.
Hvala ful.
prvo to! cady je dovolj širok. ker obstaja tudi cady camping. ima not poslo. in vso camp opremo. im 2.0 tdi. malo požre in možnost od sdi do 190 konj. ima pa vedno premo zadi. zdaj pa k tebi. ti nimaš pojma kaj kopuješ, kaj govoriš. to je tipično žensko. tipično. kaj pa tvoj pravi na tvoje želje? kaj pa če kupita nekega golfa 2.0 tdi karavan in tovorno prikolico poleg. recimo.
moram še to. zakaj rabiš hitrost na morje in dinamiko?
Hvala za odgovor. Caddy Life oz. Caddy Life Maxi mislis? Ja, ta bi sel. Sem si ze ogledovala kemper opremo zanj, privlacno. A je kaj bolj poskocen od berlinga? 😉
A je res tako cudno, ce zenska sprasuje za poskocno masino? Ima da potegne, ko je treba.
Razne prikolice ne pridejo v postev, mam rada vse v enem kosu. (mi je pa golf karavan tud vsec 🙂
Pri teh kemper opremah s posteljo, se mi dozdeva, da so vse narejene do roba. Psa ne bi rada dala na sprednje zice spat. Najbrz se da desko se kej obtesat?
ha ha ha ggrrrrrrr . prema zadi, poemni da je zadnje vzemtenje rešeno bolj preprosto. zdja me bodo spet vsi novodobni kvazi novinarji pošpukali, da nimam pojma. mam pojma. poltoga prema se reče. d sta zadnji kolesi togo povezani. pogoglaj. večvodilna pa pomeni da vsaka kolica skače zase gor in dol. ok pozabi. ima spreaj pogon in 4×4 lahko. cady seveda.
ni čudno da ženska hoče da dobro potegne. to ni nič narobe. problem je, ker ti greš na izlet, doput, morje. uzivat greš. bi naj šla. zakaj po lrabiš dinamiko. ti rabiš družbo dobro in ne pesa. dva frenda postavna. glede prikolice. ti ne želiš prikolice, ker veš da bi morala it elat dodatno izpit in veš da mogoče ne boš znala. za tvoje želje je format caddy premali. ti nucaš trafic. l1h1. mogoče ford transit costume, vw mutlivan, caravelo, transporter. to je tvoj format vozila. poleg vseh mogočih vozil, na našem planetu, ti uspeš postavit take zahteve, da je nemogoče najt vozilo. ker avte delajo za večino. lažje in ceneje bo da si v glavi urediš. ker ne vem če boš ti res uživala v tem kar misliš počet in če boš tehnično znala vse naredit. malo dvomim. ti si tako kot 55 letnik, ki si gre kupit audi tt, bmwz4, al pa še kaki hud težak motor. za neke stvari, hobije, šport, aktivnosti, moraš bit dovolj mlad. svetujem ti da najdeš nek odrugo rešitev. to je po moje samo modna muha, kar ti iščeš.
Haha kako stereotipna mnenja imas o zenskah! Ko ne znas odgovoriti, pa kar skrenes s teme 😀
A morje obstaja samo Jadransko? Kaj pa Severno recimo? Ce je tebi fajn na cesti motovilit pa tiscat gas do konca, tudi prav, jaz mam rada poskocno in nestresno voznjo.
Hvala za ostale info, nisem se nasla nezgonjenega t3 ali t4, po drugi strani mi je prevelik za vsakodnevno uporabo – nikoli ne ves, mogoce pa jutri najdem kaj vsecnega. 🙂
Eno pivce spij pa lep dan.
Dragi igor13. O premah nimaš pojma. Premo imajo vsi avtopmobili spredaj in zadaj saj je to sklep koles, nosilcev in vodil. So pa različne preme. Ti si imel verjetno v mislih togo, ki jo imajo večinoma kombiji opziroma težji prevozniki zadaj. Gre za zelo togi drog, ki ne nudi nobenega blaženja je pa močan, za vznetenje pa v kombinaciji z njim pogosto skrbijo listne vzmeti. Vmes je poltoga prema, ki je na večini avtomobilov in gre za drog oziroma kotni profil, ki se nekoliko upogiba, da ublaži vibracije in omogoča boljši stik koles s tlemi. Seveda pa svojo vlogo igrajo tudi vzmeti in blažilniki. Potem je pa še večvodilna prema, pri kteri so kolesa na šasijo vpeta z večimi vodili, ki o,mogočajo bolj učinkovito nastavitev koles in njihov stim s tlemi. Potem pa so še druge variente, kot Panhardov drog, De Dioniova prema itd. Caddy pa ima v tovornih različicah togo premo, v potniških pa misli da celo poltogo.