KOLIKO RAČUNATI
Vem, da ne spada ravno na to rubriko, pa vendarle….!
Za tujo firmo ( pri nas ima registriran d.o.o) sem opravil v preteklem mesecu in pol ogromno dela.
Firma je bila samo registrirana in imela T.R, poslovala pa ni.
Vso potrebno dokumentacijo ( vsa potrebna dovoljenja in registracije na občini, na GZS,zavarovanja, telefone, Adsl,softwarska oprema, dizajnerko za logotip, tiskarja za reklamne materiale in še marsikaj več…skratka vse,vse sem jim uredil jaz).
Porabil sem preko 300 ur svojega časa za vse papirje in ostale stvari.
In sedaj nastane problem – KOLIKO RAČUNATI za vse to??!!
Ali ima kdo kakšne izkušnje z tem? Gre za gostinsko-turistično dejavnost.
Pred pričetkom del se nisem fiksno dogovoril za ceno, ker nisem vedel koliko in kaj vse bo treba postoriti.Ker pa živimo v zbirokratizirani družbi je bilo tega dela ogromno.
Skratka, kakršenkoli nasvet je zelo dobrodošel! LP
Predlagam vam, da skušate vso opravljeno delo razporediti po težavnosti in vsako stopnjo težavnosti ovrednostiti, npr. ura komercialnih del (nabava) je pri S.P. 5.000,00 Sit, pri izpolnjevanju obrazcev x Sit. Če ste S.P., si lahko pomagate s pravilnikom o računovodski tarifi, tam boste našli urne postavke za urejanje dokumentacije, ipd.
Če ste delali po pogodbi o delu, je najbolje izračunati za vsako posamezno vrsto dela urno postavko tako, da letne stroške določenega profila zaposlitve delite z številom delovnih ur in pomnožite z vašimi opravljenimi urami.
Hvala za odgovor!
U glavnem, če si ti za to porabo 300 ur še ni rečeno, da kdo drugi ne bi manj. Ne vem kako zverziran si v tem. Če ti je blo to prvič, bi v drugo zagotovo porabil manj. Zračunaj koliko časa bi porabil za ponovit postopek (zdaj ko to veš kako gre), usekaj ceno ure (npr 10kSIT), et voilla…
Forum je zaprt za komentiranje.